Jak ta hra skutečně funguje? Co je jejím základem? Jaký vliv na sebe mají jednotlivé aspekty hry? Pokud jste si někdy pokládali tyto otázky a nyní se na ně snažíte najít odpověď, zdá se, že jste tady správně.

Články v této kategorii mohou zacházet do velkých podrobností a jsou spíše doplňkem všech informací o Diablu 2 a datadisku Lord of Destruction, přesto stojí za to je zde mít, už jen třeba jako zajímavost.

Zde je seznam článků, které se dopodrobna zabývají herními mechanismy:

Dosah a vzdialenosť

Majú nesmierny význam takmer vo všetkých oblastiach hry, ktoré sú viditeľné aj pre bežného hráča, bez nich by hra ani nemohla fungovať. Pomocou nich hra napríklad kontroluje, či už môžete nepriateľa zasiahnuť vašou zbraňou, ako ďaleko dostrelí váš šíp či na akej veľkej ploche zasiahne nepriateľov vaša kliatba. Více »

Vliv počtu hráčů na hru

Zajímalo vás někdy, jak se dají vypočítat životy monster, získané zkušenosti a jaký má na to vliv celkový počet hráčů ve hře? Pak jste na správné adrese. V tomto článku si totiž objasníme, jaký má vliv počet hráčů na některé z herních mechanismů. Více »

Priority Diablova útoku

Určitě se Vám někdy při multiplayeru stalo, že si při bitce Diablo z neznámých příčin na svůj Red Lightning Hose vybíral právě vás a nikoho jiného moc ne. Nebo proč si raději nevšímá kamarádovy valkýry? Že se zaměří na někoho konkrétního rozhodně není náhoda a řídí se to jistými zákonitostmi, které bude tento článek vysvětlovat. Více »

Rychlost pohybu

Jakým způsobem se v Diablu vyjadřuje rychlost? Jaké jsou její limity? Všecho tohle a další záležitosti, které by měl člověk o rychlosti vědět, jsou v následujícím článku. Hráč, žoldnéři i vyvolaná zvířata používají dvě základní rychlosti, jednu pro chůzi, druhou pro běh. Více »