
Attack Rating (dále už jen AR) je jedna ze základních vlastností útoku. AR se používá k výpočtu pravděpodobnosti, jakou herní postava má na zasažení nepřítele svými fyzickými útoky. Nejvyšší šance na zásah nepřítele je 95%, nejnižší pak 5%.
AR se dá zvýšit hned několika způsoby:
- dovednostmi (Skills)
- magickými předměty (Items, viz obrázek níže)
- obratností (Dexterity)
- talismany (Charms)
Ostatní faktory, které AR ovlivňují, jako je úroveň postavy (Character Level), úroveň monstra (Monster Level) a obrana (Defense), jsou do celkové pravděpodobnosti zásahu nepřítele započítávány také.

Bonus do AR u jednoho z předmětů.
Obecně řečeno, čím vyšší AR hráč má, tím je větší šance na to, že při útoku zasáhne svůj cíl. Jak se hra postupně vyvíjela, vycházely opravné patche a různá vylepšení, měnil se i vliv AR na samotnou hru.
Od patche 1.10 se však význam této vlastnosti zvýšil natolik, že se některé postavy snaží dosáhnout hodnoty 10000, nebo i více. Tím si zajistí, že jejich šance na zásah nepřítele na vysoké úrovni bude alespoň 85%. Na vysokých úrovních je však možné, že i o tisíce zvýšený AR může ve skutečnosti přidat pouze 1 nebo 2 procenta k šanci na zásah.
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
« Zpět do sekce Vlastnosti předmětů.