Vlastnosti – Knockback (KB)

Knockback je odstrčení či odhození nepřítele. Je to dobrá vlastnost např. pro Amazonku s lukem a šípy, ale také pro postavy bojující zblízka. Knockback funguje při PvP (Player vs. Player) a na všechny monstra kromě act bossů.

U skillů s Knockbackem platí, že čím více bodů do daného skillu s vlastností Knockback dáte, tím větší je délka „odstrčení“. Onu délku lze vypočítat – viz níže.

Knockback ve chvíli rány jako by omráčí a zastaví na krátkou dobu nepřítele (po dobu asi jedné sekundy), ale nejedná se o omráčení, jako je tomu např. u barbarova skillu Stun nebo druidova skill Shock Wave. Po „omráčení“ Knockbackem, i když jen na chvíli, monstrum nemůže udeřit, takže máte naději na úprk nebo udělení pořádného zásahu.

Výskyt

Knockback najdete u těchto skillů:

  • Bash – Barbarian
  • Leap (bez zranění) – Barbarian
  • Leap Attack – Barbarian
  • War Cry – Barbarian
  • Dragon Talon – Assassin
  • Dragon Flight – Assassin
  • Shock Wave – Druid
  • Smite – Paladin
  • Charge – Paladin
  • Mind Blast – Assassin

Knockback najdete i u run a runových slov.

  • Nef runa
  • Black – runové slovo
  • Melody – runové slovo
  • Brand – runové slovo
knockback

Tato vlastnost se samozřejmě vyskytuje také u rare a unikátních předmětů, ale těch je mnoho, takže nemá smysl je tady vypisovat.

Výpočet

Viz příklad s barbarovým skillem Leap a Leap Attack:

Barbarův skill Leap a Leap Attack mají skrytý Knockback s určitým radiusem (dosahem).

U Leapu má základ 2.6 (přesně 2.64) yardů a získává 0.66 yardů za level. Např. u Leapu na levelu 10 bude mít Knockback radius (1.98 + [10 * 0.66]) = 8.8 yardů. Zhruba.

U Leap Attacku je základní dosah Knockbacku 2.6 a získává 1.32 yardů za level. Např. Leap Attack na levelu 15 bude mít Knockback radius 1.98 + [15 *1.32]) = 21.7 yardů. Zdroj také uvádí, že když budete mít skilly Leap a Leap Attack na vysoké úrovni, můžete zpozorovat odhození téměř přes celou obrazovku.

Zdroj: http://suewebik.net/…ockback.html

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Vlastnosti předmětů.

Napsat komentář