Patch 1.13c


Opravy velkých chyb

  • opravena dupe chyba předmětů
  • opraven problém, kdy někteří hráči mohli zabít ostatní hráče zatímco byli ve městě („TPPK“)
  • opraven problém, kdy někteří hráči mohli odpojit ostatní hráče ze hry
  • opravena chyba týkající se nechtěné kombinace aur

Opravy malých chyb

  • Uber Mephisto nejdříve počká, než zemřou Uber Baal a Uber Diablo, a poté začne vyvolávat miniony (předtím pouze čekal na smrt Uber Baala)
  • hudba ve hře se po minimalizaci okna hry nepřeruší a po návratu do hry tedy bude pokračovat dále
  • opravena chyba, kdy se po kliknutí mimo okno hry automaticky minimalizovalo
  • opravena chyba, kdy se po spuštění hry do okna nevycentrovala
  • z bosse Fangskina by již měly předměty na obtížnosti Hell padat normálně
  • opravena chyba, kdy se po vzkříšení žoldáků nezaktivovaly jejich aury
  • opravena chyba, kdy pokud Váš žoldák měl 2 předměty poskytující aury a Vy jste jednu z nich žoldákovi vzali, ta druhá zbývající aura se neaktivovala
  • opravena chyba u runového slova Principle, kde se některé vlastnosti špatně načetly při použití runového slova Paladinem
  • opravena chyba u Paladinova skillu Charge, kdy docházelo k blokování této dovednosti, pokud během jejího využívání vypršela aktivace skillu Holy Shield
  • opravena chyba u Barbarova skillu Leap, kdy docházelo k blokování této dovednosti, pokud byl na začátku skoku Barbar zasažen nějakým nepřítelem

Další změny a novinky

  • umožněna změna specializace; po splnění questu Den of Evil hráč za odměnu dostane respec, který si může pro pozdější použítí šetřit; hráči, kteří tento quest už splnili by měli na obtížnosti Hell dostat jeden bod respecu
  • zvýšena šance na nalezení run vyšší kvality
  • možnost rozšíření obrazovky v poměru 4:3 (na úkor kvality obrazu)
  • některé předměty mají nyní oranžovou barvu; jde o runy a předměty, které jsou potřebné pro Uber Tristram
  • limit maximálního množství zlata v truhle již nebude omezen levelem postavy
  • požadavky na vytvoření hardcore postavy byly zrušeny
  • poškození způsobované explozí u Fire Enchanted (ohněm okouzlených) monster bylo výrazně sníženo
  • z minionů, kteří jsou vyvolávání Uber Mephistem a Uber Baalem, již nelze získávat zkušenosti (experience)
  • monstrům typu Oblivion Knight byla odebrána dovednost Iron Maiden
  • šance na zásah dovedností Firestorm poskytované Hellfire Torchem byla snížena na 5%
  • hráč si nyní může natrvalo zobrazit počty životů a many; a to tak, že klikne do spodní části orbu
  • přidány dva nové názvy žoldáků (barbarů) v 5. aktu: Klar a Tryneus
  • při spouštění hry na Single Playeru se po stisknutí klávesy „Enter“ automaticky zvolí obtížnost Hell (pokud je samozřejmě dostupná)
  • při spouštění hry lze využít klávesových zkratek „R“ pro hru na obtížnosti Normal, „N“ pro Nightmare a „H“ pro hru na obtížnosti Hell (pokud jsou samozřejmě vyšší obtížnosti k dispozici)
  • tlačítko „Enter Chat“ (tedy vstup do chatovací místnosti) na Battle.netu je nyní přiřazeno klávesové zkratce „Enter“
  • hernímu oknu byly přidány tlačítka pro minimalizaci, maximalizaci a zavření (platí samozřejmě jen pro hru v okně)
  • přidán příkazový řádek „-nofixaspect“, který při maximalizaci herního okna naruší poměr 4:3; herní okno se tak přizpůsobí rozměrům monitoru
  • přidána podpora „-sndbkg“ příkazu, který umožňuje spuštění zvuku na pozadí
  • přidána podpora k příkazům „-nosound“, „-window“ a „-windowed“

Změny u dovedností jednotlivých herních postav

Amazon

  • Immolation Arrow – radius exploze zvýšen o 33%, účinnost o 50%, poškození o 20% a doba trvání o 33%

Assassin

  • Shadow Master – rozsah odolností zvýšen z 5 – 80 na 5 – 90

Barbarian

  • Whirlwind – počáteční náročnost na manu snížena o 50%
  • Masteries – šance na critical strike zvýšena z 0 – 25% na 0 – 35%

Paladin

  • Blessed Hammer –od nynějška již neignoruje odolnosti undead a demon monster

Druid

  • Werebear – bonus do poškození zvýšen o 15% a to ve všech rancích; bonus do životů zvýšen o 25% a obrana zvýšena o 1% za jeden skill bod
  • Shockwave – synergie od dovednosti Maul přidává 5% za jeden skill bod

Necromancer

  • Blood Golem – vazba mezi golemovými životy a těmi od Necromancera byly zrušeny (když se zraní golem, neovlivní to životy Necromancera)
  • Corpse Explosion – základní způsbené poškození zvýšeno z 60 – 100% na 70% – 120%
  • Poison Nova – základní způsobené poškození zvýšeno o 15%

Sorceress

  • Firewall – pomocí synergie přejímá z dovedností Inferno a Blaze 1% poškození za skill bod a 4% za skill bod z dovednosti Warmth
  • Blaze – pomocí synergie přejímá z dovednosti Firewall 2% poškození za skill bod a 4% za skill bod z dovednosti Warmth
  • Hydra – základní poškození zvýšeno o 15% za rank; zvýšena základní rychlost Hydra projektilu; cooldown snížen o 25%
  • Lightning Mastery – celková účinnost snížena o 15%

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Download – Patche.

Napsat komentář