Amazon – Skilly – Bow and Crossbow – Immolation Arrow

Amazonka | Javelin and Spear Skills | Passive and Magic Skills | Bow and Crossbow Skills


Immolation Arrow

Immolation arrow

Immolation Arrow dostává synergické bonusy ze skillu:

  • Fire Arrow: +5% Průměrné ohnivé poškození za sekundu za úroveň
  • Exploding Arrow: +10% Ohnivé poškození za úroveň

Tento zápalný šíp, jak zní název tohoto skillu v češtině, vznítí půdu pod nohama nepřátel a nějakou chvíli hoří, než vyhasne. Během doby hoření uděluje ohnivé poškození za sekundu (Fire DMG/s).

Při zásahu nepřítele nebo překážky totiž šíp vybuchne a udělí škody i z plošného účinku tohoto skillu (Fire DMG exp.). Nepřátelé se v okruhu zasaženého monstra nebo objektu rovněž popálí. Tento skill je velice efektivní vůči skupinám.

Tabulka

Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mana 6 6,5 7 7,5 8 8,5 9 9,5 10 10,5
+AR(%) 30 39 48 57 66 75 84 93 102 111
Fire DMG exp. 12 24 36 48 60 72 84 96 119 142
23 35 47 59 71 83 95 107 130 153
Fire DMG/s 8 14 19 25 31 37 43 49 55 60
10 16 22 28 33 39 45 51 57 63
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Mana 11 11,5 12 12,5 13 13,5 14 14,5 15 15,5
+AR(%) 120 129 138 147 156 165 174 183 192 201
Fire DMG exp. 165 188 211 234 257 280 314 348 382 416
176 199 222 245 268 291 325 359 393 427
Fire DMG/s 66 72 78 84 90 96 101 107 113 119
69 75 80 86 92 98 104 110 116 121
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Mana 16 16,5 17 17,5 18 18,5 19 19,5 20 20,5
+AR(%) 210 219 228 237 246 255 264 273 282 291
Fire DMG exp. 450 484 520 556 592 628 664 700 738 776
461 495 531 567 603 639 675 711 749 787
Fire DMG/s 125 131 137 142 148 154 160 166 172 178
127 133 139 145 151 157 162 168 174 180
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Mana 21 21,5 22 22,5 23 23,5 24 24,5 25 25,5
+AR(%) 300 309 318 327 336 345 354 363 372 381
Fire DMG exp. 814 852 890 928 966 1004 1042 1080 1118 1156
825 863 901 939 977 1015 1053 1091 1129 1167
Fire DMG/s 183 189 195 201 207 213 219 225 230 236
186 192 198 203 209 215 221 227 233 239

Bonus k Attack Rating není z tohoto skillu započítán! Ve hře na obrazovce se statistikami ale bonus (+AR(%)) uvidíte. Ve skutečnosti se kvůli bugu využívá Attack rating stejný jako při normálním útoku.

Šíp exploduje při nárazu do nepřítele, na kterého se uplatní ohnivé škody ze skillu, ať je zásah jako takový úspěšný nebo ne. Po dobu 3,96 sekund (99 snímků-Frames) bude na zemi založen oheň obsahující 29 plamenů uspořádaných do kruhu o poloměru 2 yardy. Nepřátelé se o to poraní ohnivými škodami za sekundu, které však účinkují každý snímek.

Úspěšný zásah nepřítele šípem je však vyžadován, aby se mohl uplatnit skill Pierce. Pokud šíp prolétne nepřítelem, je další jednotka zasažena ohnivou explozí a okolo stojícím nepřátelům znovu udělena plošná ohnivá škoda, která založí oheň. Když jsou monstra srovnána za sebou, může se za příznivých podmínek šíp probít skrz všechny a každé pak utrpí plošné ohnivé škody několikrát za jeden výstřel (dle velikosti jednotky)!!

Položka +% Fire Skill Damage zvedá pouze plošné ohnivé škody z této dovednosti. Neovlivňuje však položku Fire DMG/s, přestože popis vlastností skillu říká, že ano.

Ohnivé škody z předmětů v inventáři a z ohnivých skillů Enchant a Holy Fire se přičtou nejen ke škodám šípu, ale i k plošným škodám tohoto skillu.

Škody ze založeného ohně může nepřítel utrpět i vícekrát najednou. Záleží na velikosti jednotky. Pouze jednou je Fire DMG/s uplatněn u jednotky o velikosti 1. U velikosti 2 může být tato škoda uplatněna 5× a u velikosti 3 dokonce až 9×!

Škody se z několika ohňů založených přes sebe sčítají, pokud v nich nachází jen jedna potvora. Jinak se počítá škoda pouze z jednoho ohniště.

Zobrazená Fire DMG/s předpokládá, že se za sekundu všechny potvory průměrně popálí o 3 plameny naráz. Od skutečnosti se zobrazená hodnota liší následovně: potvora o velikosti 1 utrpí za sekundu 1/3 zobrazené škody, o velikosti 2 utrpí za sekundu 5/3 zobrazené škody a nepřítel o velikosti 3 utrpí za sekundu až trojnásobek zobrazené škody.

Škody z exploze ani z ohně na zemi nemohou být blokovány.

Jednotky, které nejsou imunní na oheň, se v ohni díky škodám za 1 snímek nemohou regenerovat.

Tento skill lze použít díky Delay jednou za 1 sekundu, protože by byl při rychlejší palbě příliš silný.

Výpočty

  • +AR(%) = 21 + 9*slvl
  • Fire DMG exp.:
Úroveň 1–8 9–16 17–22 23–27 28–99
Min Fire DMG exp. 12*slvl 23*slvl – 88 34*slvl – 264 36*slvl – 308 38*slvl – 364
Max Fire DMG exp. 12*slvl +11 23*slvl – 77 34*slvl – 253 36*slvl – 297 38*slvl – 353
  • Zobrazená Min Fire DMG/s (v plameni) = (8 + 20*slvl) * 75/256, zaokrouhleno dolů
  • Zobrazená Max Fire DMG/s (v plameni) = 16 + 20*slvl * 75/256, zaokrouhleno dolů
  • Skutečná Min Fire DMG v plameni = (8 + 20*slvl) * X/256 …(1)
  • Skutečná Max Fire DMG v plameni = (16 + 20*slvl) * X/256 …(1)
  • Mana = 5,5 + 0,5*slvl

(slvl = úroveň skillu)

(1)…..potvora o velikosti 1 stojí v plameni po dobu X snímků (X = 0 až 99)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

Dovednost se vyskytuje na „nabitých“ předmětech (Charges):


Hefaetrus někdy věnuje tuto schopnost těm nejlepším bojovnicím. Šípy požehnané ohněm hoří s tak brutální intenzitou, že se od nich vznítí samotná zem v okolí dopadu. I když oheň nevydrží déle než jen na pár okamžiků, tak se proslýchá, že je i přesto jejich účinek silný jako vztyčené pilíře mocného Hefaetrova království. Amazonka usmaží v ohni veškeré nepřátele, kteří se jen opováží zdržovat se poblíž ní.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Amazon – Skilly – Bow and Crossbow.

Napsat komentář