Magic Arrow |
Fire Arrow |
Cold Arrow |
Multiple Shot |
Exploding Arrow |
Ice Arrow |
Guided Arrow |
Strafe |
Immolation Arrow |
Freezing Arrow |
Multiple Shot

- Potřebný level: 6
- Potřebné skilly: Magic Arrow
- Typ skillu: Mnohonásobný výstřel lukem nebo kuší
- Levé tlačítko: Ano
Dovedností mnohonásobný výstřel postava rozdělí jeden šíp na několik dalších, které letí různými směry všechny najednou a zasahují mnoho nepřátel naráz, pokud někoho zasáhnou. Cena, kterou se za to platí, je jeden šíp, trocha many a snížení škod způsobených šípem o 75%. Pokud se Amazonka dovede trefovat dostatečně často, není potřeba si s touto penalizací lámat hlavu, nepřátelé budou tvrdě zasahováni tak jako tak. Hustotu salvy šípů je možné korigovat kurzorem.
Tabulka
Veškeré škody jsou sníženy na 75%
Úrovně | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mana | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
Počet šípů | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Úrovně | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Mana | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
Počet šípů | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
Úrovně | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mana | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 |
Počet šípů | 22 | 23 | 24 | 24 | 24 | 24 | 24 | 24 | 24 | 24 |
Úrovně | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 |
Mana | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 |
Počet šípů | 24 | 24 | 24 | 24 | 24 | 24 | 24 | 24 | 24 | 24 |
Každý šíp je rozdělen do mnoha. Na úrovni 23 je dosaženo maximálního možného počtu šípů – 24. Vyšší úroveň už pouze zvyšuje cenu many.
Při vyhodnocení pravděpodobnosti zásahu se využívá stejný Attack Rating jako při normálním útoku.
U tohoto skillu se uplatňuje delay 4 snímky (Frames). To z toho důvodu, aby byl každý nepřítel zasažen maximálně jedním šípem.
Veškeré škody jsou při útoku sníženy na 75%. Doba promrznutí je rovněž snížena na 75%. Doba účinku jedu však ne. Jed je na každém šípu počítán trochu jinak, než by byl při normálním útoku nebo s jíným skillem, protože je tam bug. Pokud v inventáři existuje jediný zdroj otravy, aplikuje se 75% škody po dobu, jaká je uvedená v popisku. Pokud v inventáři existují dva zdroje otravy, aplikuje se součet jedových škod upravených na 75% a celková doba působení je rovna součtu dob z obou položek. U tří a více zdrojů otravy se aplikuje opět součet všech jedových škod sražený na 75% a doba působení jedu je rovna té nejdelší ze zobrazených vlastností položek na předmětech, ostatní doby jsou ignorovány. Podobně to s jedem funguje u všech skillů, kde jsou škody ze zbraně snižovány.
Tyto vlastnosti jsou aplikovány pouze na prostřední šíp (nebo na prostřední dva, pokud je vystřelen sudý počet):
- Crushing Blow
- Open Wounds
- Chance to Cast on Striking
- Hit Blinds Target
- Hit Causes Monster to Flee
- Freezes Target
- Knockback
- Slows Target
Držení kurzoru blízko těla způsobí větší rozsah pokrytí, jsou však mezi nimi široké mezery a šípy mohou minou nepřátele. (viz obrázek)

Držení kurzoru dál od těla naopak způsobí zhuštění vystřelené salvy. Je však pokryta menší oblast.

Výpočty
- Počet šípů = 1+ slvl, maximální hodnota = 24
- Mana = 3 + slvl
(slvl = úroveň skillu)
Výskyt dovednosti
Dovednost se vyskytuje na „nabitých“ předmětech (Charges):
- Výskyt pouze na Magic nebo Rare luku nebo kuši nebo rukavicích.
- Úrovně: 1–8
- V tabulce je znázorněn minimální požadavek na úroveň předmětu (ilvl) na úroveň skillu společně s počtem nábojů (Charges)
Pro rukavice platí:
Úroveň skillu | 1 | 2 | 3 | 4 |
---|---|---|---|---|
Minimální ilvl | 29 | 52 | 75 | 98 |
Počet Charges | 22 | 25 | 27 | 30 |
Pro luky a kuše platí:
Úroveň skillu | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Minimální ilvl | 17 | 28 | 39 | 50 | 61 | 72 | 83 | 94 |
Počet Charges | 33 | 37 | 41 | 45 | 48 | 52 | 56 | 60 |
Legenda praví, že se kdysi slavná amazonská lukostřelkyně jménem Palashia v mládí vychloubala kamarádkám svými dovednostmi, a že je dovede porazit v souboji všechny naráz. Ty se urazily a vyzvaly ji na souboj, aby se s touto nehorázně troufalou a drzou Amazonkou utkaly a jednou pro vždy se mělo rozhodnout, zda je doopravdy tak schopná, jak o sobě tvrdí. Aby byl boj jedné proti mnoha spravedlivý, měla Palashia možnost prvního výstřelu. Její protivnice směly mít na začátku souboje jen napnuté tětivy a vypálit na ni směly až potom, co vystřelila ona. Za ranního rozbřesku dne, kdy se souboj konal, stála Palashia v aréně se svým lukem již připravena. Její protivnice na signál zamířily své šípy a chystaly se zasypat jí smrtonosnou salvou. Palashia však shromáždila veškerou svou energii a natáhla svůj jediný šíp. K úžasu všech přihlížejících se šíp rozdělil do mnoha a ty ve vzduchu přerazily šípy vystřelené jejími protivnicemi a pokračovaly dále v letu. Trefily se do všech a přesně doprostřed těla. Tato záhadná technika střelby se stala tajemstvím, které mohou rozluštit pouze ty nejzručnější lučištnice.
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
« Zpět do sekce Herní postavy – Amazon – Skilly – Bow and Crossbow.