Sorceress – Skilly – Lightning Spells – Energy Shield

Sorceress – Cold Spells – Lightning Spells – Fire Spells

Energy Shield

Energy Shield

Energy Shield dostává synergické bonusy ze skillů:

Energetický štít vytvoří okolo postavy ochrannou bariéru, která přesměrovává část utrpěných škod od nepřátel do many. Přesměrované škody spálí postavě manu, ale neodeberou jí body života (pouze zbylá nepohlcená část škod ano). Toto kouzlo je vhodné využívat pouze s velkou zásobou many, jinak hrozí, že se postava ocitne v obležení nepřátel, bez štítu, bez many, tudíž bez prostředků, jak se ze šlamastiky dostat. Bez synergie je navíc spotřeba many na absorpci škod dvojnásobná oproti inkasovaným škodám.

Tabulka

  • Cena many = 5
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
DMG Absorb(%) 20 25 30 35 40 45 50 55 57 59
Trvání (s) 144 204 264 324 384 444 504 564 624 684
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
DMG Absorb(%) 61 63 65 67 69 71 72 73 74 75
Trvání (s) 744 804 864 924 984 1044 1104 1164 1224 1284
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
DMG Absorb(%) 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85
Trvání (s) 1344 1404 1464 1524 1584 1644 1704 1764 1824 1884
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
DMG Absorb(%) 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95
Trvání (s) 1944 2004 2064 2124 2184 2244 2304 2364 2424 2484

Štít absorbuje škody až potom, když je může absorbovat Bone Armor a Cyclone Armor

Absorbuje fyzické škody, oheň, chlad, blesky, sání staminy, magické i manové škody. Jedové škody však neabsorbuje, a to ani v prvním snímku při nákaze.

Funguje i proti vráceným škodám ze skillů Thorns, Iron Maiden a Spirit of Barbs. Škody ze Static Fieldu jsou také absorbovány.

Štít však nezabrání sebezranění ze skillu Sacrifice. Proti Open Wounds a Crushing Blow také nepomůže.

Pokud není ani jeden bod investován do Telekineze, je do many převeden dvojnásobek absorbované škody. V tabulce je znázorněno, jak Telekineze ovlivňuje účinnost manového štítu. Od 17. úrovně Telekineze je do many převedeno méně jak 100% absorbované škody, takže postava ztratí méně života+many, než by jinak měla.

Úroveň Telekineze 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Škody přesměrovány do many (%) 193,75 187,5 181,25 175 168,75 162,5 156,25 150 143,75 137,5
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Škody přesměrovány do many (%) 131,25 125 118,75 112,5 106,25 100 93,75 87,5 81,25 75

Pokud je na absorpci potřeba více many, než je momentálně k dispozici, je očarování energetickým štítem odstraněno. Část škody, která nemohla být z nedostatku many absorbovaná, je převedena zpět do života. Energetický štít je odstraněn i v případě, že uplyne trvání kouzla.

Položka Damage Taken Goes To Mana (DTGM) je uplatněna až po absorbci. To znamená, že postava ztratí štít při úplném vyčerpání i přesto, že by manu DTGM zcela obnovil. I přesto je užitečné pomocí této vlastnosti manu dobíjet zpět.

Manové škody od monster typu Willowisp, Wraith a od unikátních bossů s vlastností Mana Burn (a jejich přisluhovačům-minionům na Nightmaru a Hellu) značně ztěžují používání energetického štítu. Útok takových monster nablízko saje manu 256× více, než by měl. Na jednu ránu tak může postava přijít o všechnu manu i štít.

Výpočty

Úroveň 1–8 9–16 17–22 23–27 28–99
DMG Absorb(%) 5*slvl + 15 2*slvl + 39 slvl + 55 slvl + 55 slvl + 55 (max=95)
  • Trvání (s) = 60*slvl + 84 sekund
  • Absorbované škody převedené do many = 200 – 6,25*blvl

(slvl = úroveň skillu, blvl = počet investovaných bodů v Telekinezi)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:


Čarodějka, jíž kryje záda čistá energie, kráčí do bitvy obvykle neohroženě, protože dokud je schopná soustřeďovat a udržet tuto magickou hráz, dokáže přesměrovat škodlivou elementální energii i absorbované fyzické poškození do svých zásob many.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Sorceress – Skilly – Lightning Spells

Napsat komentář