D2R: Konzole, TCP/IP a modding, širokoúhlé zobrazení

Beta testování přineslo několik poznatků, které vývojáři chtě nechtě museli reflektovat. Co si Blizzard nachystal?

O chystaných úpravách informoval komuniťák PezRadar na oficiálních fórech.

Konzole – Lobby a chat

Během early-access bety jsme objevili bug, který konzolistům znemožňoval vytváření party. Povedlo se nám jej opravit. Když jsme hru připravovali, chtěli jsme, aby hráči nebyli závislí na lobbies, místo toho hráči mohou přímo pozvat přátele do jejich hry, nebo mohou využít Party Finder, který jim umožní vytvořit hru s hráči, kteří mají stejný cíl. V betě bylo hledání party mělo několik podmínek, např. pokud jste dělali nějaký quest, mohli jste se připojit do hry k někomu, kdo dělal stejný úkol, měl podobný level a obtížnost.

Co se týče PvP a kravího levelu, lobbies se neobjeví dokud nesplníte několik podmínek. Abyste mohli začít hrát PvP, musíte mít 9. level. Abyste mohli do kravího levelu, musíte jej nejprve splnit sami. Teprve poté se vám začnou objevovat lobbies. Ve hře je taktéž „Free Roam“ možnost, tu mohou hráči využít, pokud nemají vybraný quest. U tohoto módu nejsou žádné úkolové restrikce, ale do hry se mohou připojit pouze ti hráči, kteří mají podobný level a stejnou obtížnost. Takzvaná „Free Roam“ lobby se vytvoří tehdy, když hráč dokončí úvodní quest, se kterým lobby otevřel.

Po skončení bety přišlo mnoho konzolových zpětných vazeb, ve kterých hráči žádají více možností zlepšujících navigaci v multiplayeru. Do Party Finder jsme po bok Pandemonium eventu, Uber Diablo eventu a PvP/Dueling přidali záložky Bosses a Zones. Dále konzolisti vyžadovali možnost vytvářet vlastní lobby (custom lobby). Ta během startu D2R nebude dostupná, ale budeme monitorovat zpětnou vazbu.

Níže naleznete parametry, které musí hráč splnit, aby mohli procházet Party Finder:

Bosses

  • Andariel: Dokončený Act 1
  • Duriel: Dokončený Act 2
  • Mephisto: Dokončený Act 3
  • Diablo: Dokončený Act 4
  • Baal: Dokončený Act 5
  • Cow King: Dokončený Act 4 nebo Act 5, podle toho, zda je postava Classic či Expansion

Zóny

  • Free Roam: Žádný požadavek
  • Tristram: Žádný požadavek
  • Canyon of the Magi Dokončený Act 1
  • Chaos Sanctuary: Dokončený Act 2
  • Pindleskin: Dokončený Act 4
  • Maggot Lair: Dokončený Act 1

Other

  • Pandemonium Event: Dokončený Act 5
  • Uber Diablo: Dokončený Act 5
  • PVP/Dueling: Dosažený level 9

Co se týče chatu na konzolích, zde zůstává hlavním prvkem voice chat a v současné chvíli nic měnit nebudeme. Ale budeme sledovat zpětnou vazbu. Pokud se i nadále bude tento prvek objevovat, budeme se tomu věnovat.

Podpora TCP/IP

V jednom z příspěvků jsme oznámi odebrání podpory TCP/IP. Nyní je ten správný čas podělit se o důvody. Po proběhlé alfě jsme zjistili, že tato fičura způsobuje jistá bezpečnostní rizika. Jsme si vědomi, že to modderům klade překážky, ale naší prioritou je udržet hru bezpečnou.

I přes tuto změnu bude jistá forma moddingu možná. Hráči budou moct upravovat herní soubory, které upravují hodnoty skillů, předmětů a dalších věcí. Ale nebojte, původní klient Diablo II (neremasterovaný) bude i nadále existovat. Multiplayerové mody budou i nadále existovat.

Podpora ultraširokých monitorů.

Během technické alfy hráči využívali Ultrawide monitory s poměrem 21:9 až do maxima. A během této alfy jsme přišili na jisté věci, které mají vliv na tyto hráče i ostatní. Např. AI na velkou vzdálenost neviděla hráče a následně nezaútočila. Hráči se širokoúhlými monitory mohli do soubojů přitáhnout monstra z větší vzdálenosti, než s jakou původní hra počítala. Hráči s ranged postavou mohli útočit na monstra z velmi velké dálky, ale monstra nereagovala a mohla tak být jednoduše poražena. Některá monstra na tuto velkou dálku neregistrovala zásahy. Hra takto nebyla zamýšlena a není to fér vůči hráčům s 16:9 monitory. Proto jsme se rozhodli, že maximální rozlišení bude 19:9, jelikož to nerozbíjí hru, zbývající část obrazovky bude vinětou. Nastalou situaci budeme nadále monitorovat.

Zdroj: Blizzard

Jeden komentář u „D2R: Konzole, TCP/IP a modding, širokoúhlé zobrazení

Napsat komentář