Diablo II Resurrected bude podporovat staré savy

Spousta lidí se ptala, zda bude možné použít postavy ze staré verze hry. Byť první zprávy říkaly, že to možné nebude, nyní přišel zlom. To a spoustu dalších novinek naleznete v rozhovoru.

IGN Middle East měl možnost vyzpovídat dva členy Diablo II Resurrected týmu: Andre Abrahamiana, herního designéra a Matthewa Cederquista, herního producenta. My vám přinášíme překlad nejdůležitějších odpovědí.

Rozhovor

Bude možnost cross-save, bude možnost hrát cross-play?

Andre: Jsme nadšeni, že bude Diablo II na konzolích, jelikož jsme chtěli hru představit novému publiku. Cross-progrese je skvělým způsobem, jak toho docílit. Chceme, aby konzolisté měli stejně autentický zážitek ze hry jako PC hráči. Ale co se týče cross-play, v tuto chvíli nemáme nic k oznámení.

Matthew: Cross-play je cool nápad, ale nehodí se pro hru, jelikož jsou rozdílné UI, ovládání a podobně.

Jak náročné bylo dostat hru na konzole, když vezmeme v potaz, že hra byla vytvořena tak dávno?

Andre: Když jsme plánovali adaptaci hry pro konzole, věděli jsme, že nebudeme mít luxus v podobě klávesnice a myši. Na PC budeme nadále věrni pravému a levému myšítku, jelikož mají na sebe navázáno mnoho funkcionalit. Co se týče konzoí, chtěli jsme tento zážitek vylepšit, jelikož víme, že za konzolemi budou lidé, kteří Diablo II nikdy nehráli a na ovladači nemajít tolik tlačítek. Takže jsme se rozhodli zobrazit jen tolik informací, aby hra byla dobře čitelná, a aby věděli, co jaké tlačítko dělá. Ale zároveň můžete změnit nastavení, tak jako to můžete udělat na PC. Hra se hraje stejně jako na PC, postavy se chovají stejně jako na PC, ale jen se budou trochu jinak ovládat.

Matthew: Tohle je vlastně první možnost zahrát si Diablo II na konzolích. Takže naším cílem bylo vytvořit skvělý zážitek. Takže jsme museli vytvořit UI, které bude skvěle fungovat na konzolích. Ale zároveň jsme chtěli zachovat původní zážitek pro PC hráče a neměnit to.

Jak se chcete poprat obchodováním, aby hráči nenakupovali dupované předměty?

Andre: Jsme si tohoto problému vědomi. Ale na druhou stranu hra bude vydána na moderním Battle.net, což nám dává mnoho možností zabezpečení. Nemůžu prozrazovat detaily, jak budeme bojovat proti dupingu, ale hodně se tomu věnujeme. Rozhodně nechceme mít ve hře boty a duping.

Bude možné hrát původní Diablo 2 a bude možné jej modovat?

Andre: Původní aspekt hry je pro nás důležitý, a stejně tak i komunita. Takže původní Diablo II zůstane a bude jej možné hrát na původním Battle.net a zůstane nedotčeno. Diablo II Resurrected bude mít vlastní ikonku na moderním Battle.net, což bude přidanou vrstvou bezpečnosti a nám to dá nové nástroje na tvorbu komunit.

Co se týče moddingu: Na moderním Battle.net bude povolen, ale nebude možné hackovat herní soubory. Něco bude možné, něco ne. Navíc vylepšujeme to, jak je hra postavena. Myslím tím herní data a další věci, které byly natvrdo ve hře a nyní nejsou. Takže to umožní více měnit některé věci okolo hry. Těšíme se na to, co komunita předvede, až hra vyjde.

Máte v plánu přidat zcela nový obsah?

Matthew: Nyní se zaměřujeme pouze na Diablo II a expanzi Lord of Destruction.

Budete nerfovat, nebo buffovat určité postavy a nepřátele?

Andre: Zavázali jsme se zachovat hru, tak jak původně byla. Nemáme plánu žádné oznámení ohledně balancovaní.

Budete moct zapnout původní rozlišení 800×600? Bude se hra sama adaptovat a škálovat tak, aby vypadala skvěle na různých bláznivých rozlišeních na PC i TV?

Matthew: Ano! Nyní hra podporuje 8K na PC a 4K/60FPS na next-gen konzolích.

Chystáte se přidat další moderní věci, např. Achievmenty?

Andre: Konzolová verze bude podporovat achievmenty. Detaily ani o čem achievmenty jsou neprozradím, ale ve hře jsou. A co se týká PC, nic k oznámení nemáme.

Můžeme importovat staré savy do Diablo II Resurrected?

Matthew: Ano! Nemažte je!

Když jsme na remasteru dělali, zajímalo nás, zda budou staré savy fungovat, tak jsme se do toho ponořili a světe div se, fungují! Řekli jsme si „Okay, tohle je naše nejlepší fičura.“

Zdroj: IGN Middle East

7 komentářů u „Diablo II Resurrected bude podporovat staré savy

  1. Jedu zase déle než měsíc D2 a přemýšlím, jak to chtějí v D2R udělat, jak zkrátí ladder/sezónu na tři měsíce? Zvýší drop? Za tři měsíce „Last Wish“ nepostavím, pokud na tom nebudu ležet od rána do večera, což je blbost. Pokud zvýší drop, zničí hru. Nerad dělám předčasné závěry, ale plánované zkrácení sezóny v D2R na tři měsíce, není dobrý nápad.
    Ať zachovqjí původní parametry a udělají navíc třeba „D2R speed“ a tam můžou padat dříve vzácné items od rána do večera, ale ať to nemá nic společného s původní hrou.
    No nic, D2 to jistí a uvidím, co D4, mám to podobně jako píše miroslovakia. S koupí remasteru ale spěchat nebudu a vůbec mně nejde o peníze.
    Trochu jsem se rozepsal, witekcz upozorňoval, že to z AB čtou:) Co si myslíte o zkrácení sezón D2 Vy?

    1. Za mě zkrácení jedno velký špatný… 3 měsíce vyšumí jako prd ve větru. Minimum pro sezónu bych viděl tak půl rok, ideál nechat vše při starém.. Jestli o tom uvažují (zkrátit sezonu, zvýšit dropy), tak to bude nejspíš kvůli novým hráčům, ti dnešní smradi nemají tolik trpělivosti jakožto MY, lidé jejichž nervy byly zoceleny vytáčeným připojením…

  2. Přidám se také k poděkování za článek, pan designér mě velice potěšil.
    Co říkáte nápadu, přidat do D2R lvl 100? Já bych měl na hodně dlouho vystaráno, TV ze zdravotních důvodů nesleduji:)
    Moje staré PC mně brzy zamává a opravovat se to už nevyplatí, kamarád mně ho složil po vydání D3. Přemýšlím, že bych si nejenom pro D2R koupil konzoli a na běžnou práci levné kancelářské PC. Je to blbý nápad?

    1. cid9, presne tak uvažujem aj ja, skladať nový PC je pomaly utópia, nechcem hrať nič iné len D2 a D4 takže silne uvažujem o tom, že prejdem na PSX 5 čo je pomerne lacné a kvalitné riešenie. Myslím si, že na PSX 5 to bude veľmi slušne vyzerať a ak sa to bude tak dobre hrať ako D3 ktoré som si na chvíľku skúsil na PSX 4 tak budem spokojný. Za mňa určite konzola ktorá s cenou dvoch hier bude okolo 600 €.

Napsat komentář