
Historie
Korlic vyrůstal v Henknocových džunglích na jihu barbarské říše. Přestože to byla země vskutku bohatá a plná života, ukrývala v sobě také neuvěřitelné nebezpečí. Korlic patřil k vedoucím, kteří Henknoc bránili proti nepřátelským útokům. Už jako malé dítě dokázal zkrotit jedno z krutých monster, kterému se říkalo Stalker. Vyprávělo se, že Korlicovi v té době musela tělem kolovat krev druida, aby takto hrdinný čin mohl dokázat již v jeho dětství.
V jeho mládí také dokázal osvobodit malé dítko, které bylo v ohrožení obrovských pavouků. Nakonec z toho vyplynulo, že zachráněné dítě je synem náčelníka nepřátelského kmenu. Korlic však bez jakýchkoli obav odvedl dítě zpět k jeho kmeni. To vyvolalo vlnu rozporuplných reakcí. Zatímco někteří tento čin kritizovali a považovali to za hloupost, ostatní to naopak považovali za odvážný krok. Čas ale ukázal, že tento skutek ukončil sérii konfliktů s nepřátelským kmenem.
Když Ancients povolali Korlica do služby, stalo se tak s pomocí věštkyně Seer. Ta mu řekla, že by Ancients chtěli, aby pomohl ochraňovat horu Arreat. Když se to Korlic dozvěděl, nemohl ani mluvit. Zato jeho manželka to prožívala o poznání jinak. Otočila se k lidu a prohlásila: „Můj muž a zároveň váš vedoucí byl vybrán jako ochránce posvátné hory Arreat. Při této příležitosti bychom měli oslavovat až do jeho odjezdu.“
A opravdu, oslavy trvaly tři dny. V den Korlicova odjezdu ještě jmenoval svého nástupce. Stal se jím mladý muž, kterého Korlic kdysi vysvobodil, když byl v ohrožení pavouků. Korlic si byl jist, že bude dobře a spravedlivě vládnout oběma kmenům.
Popis
Dominantním skillem Korlica je Leap Attack, tedy kombinace skoku a útoku.
Na obtížnostech Nightmare a Hell jsou Korlicovi, stejně jako všichni ostatní super unikátní bossové, náhodně přiřazeny vlastnosti. Ty se dají jednoduše měnit – stačí vykouzlit Town Portal a Ancients zmizí. Při další aktivaci Altar of Heavens se opět náhodně vygenerují jiné (či stejné) vlastnosti.
Vlastnosti
Level | Experience | Hit Points | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Normal | Nightmare | Hell | Normal | Nightmare | Hell | Normal | Nightmare | Hell |
37 | 68 | 87 | 1 | 950–1140 | 9702–12936 | 38472–64120 |
Defense | % to Block | ||||
---|---|---|---|---|---|
Normal | Nightmare | Hell | Normal | Nightmare | Hell |
186 | 1140 | 2107 | 0 |
Damage Resist | Magic Resist | ||||
---|---|---|---|---|---|
Normal | Nightmare | Hell | Normal | Nightmare | Hell |
70 | 40 | 0 |
Fire Resist | Cold Resist | ||||
---|---|---|---|---|---|
Normal | Nightmare | Hell | Normal | Nightmare | Hell |
70 | 0 | 150 |
Lightning Resist | Poison Resist | ||||
---|---|---|---|---|---|
Normal | Nightmare | Hell | Normal | Nightmare | Hell |
0 | 50 | 70 | 50 |
Drain Effectiveness | Immunities | Chill Effectiveness | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Normal | Nightmare | Hell | Normal | Nightmare | Hell | Normal | Nightmare | Hell |
100 | – | Cold | 0 |
Vysvětlivky k vlastnostem uvedených v tabulkách:
- Level = úroveň
- Experience = zkušenosti
- Life = životy
- Normal = obtížnost Normal (Normální)
- Nightmare = obtížnost Nightmare (Noční Můra)
- Hell = obtížnost Hell (Peklo)
- Melee Attack 1, 2 = útok zblízka 1, 2
- Attack Rating 1, 2 = útočné hodnocení 1, 2
- Defense = obrana
- % Block = x-procentní šance na blokování
- Damage Resist = odolnost vůči poškození
- Magic Resist = odolnost vůči magii
- Fire Resist = odolnost vůči ohni
- Cold Resist = odolnost vůči chladu
- Lightning Resist = odolnost vůči bleskům
- Poison Resist = odolnost vůči jedu
- Drain Effectiveness = účinnost sání
- Immunities = imunity
- Chill Effectiveness = účinnost chladu
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
« Zpět do sekce Super unikátní bossové – 5. akt.