Zápach pekla sílí, zdálky jsou slyšet nelidské skřeky, pokroucení démoni, zhmotněné noční můry, vám jdou po krku. Nastavte jim ostří už 17. února 2 hodiny po půlnoci, kdy začíná nová Sezóna. A máte se na co těšit – nová runová slova, terror zóny v Single Playeru a mnoho dalších vychytávek. Článek připravil NexiuZ, díky!
A začneme hezky zostra:
8 nových runových slov:
New Rune Word |
Rune Order |
Allowed Items |
Character Level Required |
Final Stats |
---|---|---|---|---|
Bulwark | Shael + lo + Sol | Helm | 35 |
|
Cure | Shael + lo + Tal | Helm | 35 |
|
Ground | Shael + lo + Ort | Helm | 35 |
|
Hearth | Shael + lo + Thul | Helm | 35 |
|
Temper | Shael + lo + Ral | Helm | 35 |
|
Hustle | Shael + Ko + Eld | Any Weapon or Armor item | 39 |
|
Mosaic | Mal + Gul + Amn | Claw | 53 |
|
Metamorphosis | lo + Cham + Fal | Helm | 67 |
|
Poznámka vývojářů k zapracovanému feedbacku Diablo komunity
- Bulwark, Temper, Ground – máme radost, že se nám zrovna tohle docela povedlo čili neměnili jsme.
- Cure – Vzhledem k tomu, že Cure má spíše okrajové použití, rozhodli jsme se jej posílit o Cleansing auru. Všimněte si, že základní snížení doby trvání otravy u tohoto předmětu se snížilo, ale přidání očistné aury vám doslova vycucne jed z rány.
- Hearth – abychom naplnili skutečnou podstatu tohoto runového slova, posílili jsme ho, aby dávalo smysl ho postavit ,když budete čelit nepřátelům s ledovým poškozením.
- Hustle – většina zpětné vazby se týkala umístění RW do brnění, posílili jsme jej a trochu překopali.
- Metamorphosis – tady je to poměrně jednoduché. Prostě jsme chtěli, aby toto RW soupeřilo o prvenství i s těmi nejlepšími kousky pro Shapeshifting druidy.
- Mosaic – zde jsme šli spíše cestou „všechno nebo nic“. Celkem zřetelně jsme navýšili sílu tohoto RW a vůbec jak funguje s nabíjecími dovednostmi. Teď už je na vás, hráčích, jestli budete chodit s jedním nebo dvěma drápy.
Toliko k novým RW, ta z uplynulého ladderu – Flickering Flame, Mist, Obsession, Pattern, Plague, Unbending Will, a Wisdom – se přesunou z ladderu společně se sezonními Horadric recepty do non-ladder, avšak použijete je napříč online i offline hraním.
Patch 2.6
Držte si své zkroucené rohy, trošku si to přikořeníme! Vývojáři se rozhodli zpřístupnit Terror Zones i v offline hraní. Budou fungovat podle odlišného harmonogramu, ale princip zůstává stejný a stále vám mohou dropnout sundering charmy, když tyto zóny navštívíte. Červeně jsou vyznačené lokace, které buď budou terorizovány společně nebo nově:
Act I |
Blood Moor and Den of Evil |
Cold Plains and The Cave |
Burial Grounds, The Crypt, and the Mausoleum |
Stony Field |
Dark Wood/Underground Passage |
Black Marsh/The Hole |
The Forgotten Tower |
Jail/Barracks |
Cathedral and Catacombs |
The Pit |
Tristram |
Moo Moo Farm |
Act II |
Sewers |
Rocky Waste and Stony Tomb |
Dry Hills and Halls of the Dead |
Far Oasis |
Lost City, Valley of Snakes, and Claw Viper Temple |
Ancient Tunnels |
Arcane Sanctuary |
Tal Rasha’s Tombs |
Act III |
Spider Forest and Spider Cavern |
Great Marsh |
Flayer Jungle and Flayer Dungeon |
Kurast Bazaar, Ruined Temple, and Disused Fane |
Travincal |
Durance of Hate |
Act IV |
Outer Steppes and Plains of Despair |
River of Flame/City of the Damned |
Chaos Sanctuary |
Act V |
Bloody Foothills/Frigid Highlands/Abbadon |
Glacial Trail/Drifter Cavern |
Crystalline Passage and Frozen River |
Arreat Plateau/Pit of Acheron |
Nihlathak’s Temple, Halls of Anguish, Halls of Pain, and Halls of Vaught |
Ancient’s Way and Icy Cellar |
Worldstone Keep, Throne of Destruction, and Worldstone Chamber |
Poznámky vývojářů:
- Naše úpravy se zaměřují na zpestření dostupných zón a zlepšení hratelnosti stávajících zón. Přidali jsme několik nových zón, rozšířili jiné, a dokonce jsme odstranili zónu, která byla u hráčů obecně neoblíbená. (proč asi? ?)
Pohodlí při hraní a opravy bugů
- Aury od jiného hráče nebo žoldáka již neodstraňují pasivní bonusy udělené stejnou dovedností. Například aura odolnosti proti ohni Flickering Flame od žoldáka nepřepíše základní odolnost proti ohni paladina z jeho vlastních pevných bodů v odolnosti proti ohni.
- To také opravuje problém, kdy Paladinova Aura Blessed Aim přepisovala zvýšení AR, které poskytuje dovednost Amazonky Penetrate.
- Assassin
- Pasti nyní profitují z vlastnosti „-x% to enemy resistence“.
- Byl opraven problém, kdy střely vytvořené z nabíjecích dovedností větve Martial Arts nezískávaly výhodu +% k modifikátorům poškození elementálních dovedností.
- Amazon
- Byl opraven problém, při kterém se u útoku Strafe neuplatňovalo bonusové hodnocení AR.
- Opraven problém, kdy Strafe po předchozí změně vyvážení stále způsoboval 75% poškození zbraní.
- Opraven problém, kdy se u power strike neuplatňovalo +% hodnocení útoku.
- Opravena nápověda pro Multi Shot, aby odrážela bonus za synergii.
- Sorceress
- Cold mastery se nyní uplatňuje jen v 1/5 po prolomení imunity monstra!
Poznámka vývojářů – Chtěli jsme uvést Cold Mastery do souladu se všemi ostatními efekty snižujícími odolnost vůči živlům na základě dovedností.
- Byl opraven problém, kdy se bonus k poškození ohnivými dovednostmi u Fire Mastery nevztahoval na dodatečné poškození ohněm udělené kouzlem Enchant u zbraní na dálku.
- Aktualizována nápověda k dovednosti Enchant, aby lépe odrážela její účinky.
- Druid
- Opraven základní problém, který způsoboval, že druidova dovednost Shockwave způsobovala nezamýšlené poškození.
Poznámka vývojářů – Chtěli jsme zavést cílené změny a buffy pro druida místo toho, aby byl určitý build druida silný kvůli chybě.
- Terror Zones
- Opraveny třídy Terrorized pokladů pro některé super-unikátní příšery a bossy.
- Opraven problém, kdy se někdy místo třídy Terrorized pokladu použila třída pokladu z úkolu bosse aktu.
- Opraven problém, při kterém nebyla aktuální Terrorized zóna správně označena v nabídce Waypoint při použití Legacy Graphics.
- Opraven problém s překlady, které se zobrazovaly, když je aktuální terorizovanou zónou The Pit.
- Obecné
- Byl opraven problém, kdy stisknutí klávesové zkratky pro otevření inventáře během načítání hry mohlo způsobit, že se uživatelské rozhraní inventáře zobrazilo prázdné.
- Opraven problém, při kterém mohla sdílená truhla překročit limit paměti, což způsobilo odstranění položek v inventáři nebo truhle hráče.
- Opraven problém, při kterém se v nápovědě na rozbalovacím seznamu sezóny v lobby zobrazovalo nepřesné datum.
- Opraven problém, při kterém se nové položky v žebříčku mohly zobrazovat jako Neznámý.
- Opraven problém, při kterém se při použití změn v ovládacích prvcích automaticky zavírala nabídka nastavení.
- Opraven problém, kdy se změny v ovládacích prvcích nepoužily okamžitě.
- Opraven problém, kdy přepínání mezi vstupem z klávesnice a myši a vstupem z ovladače resetovalo filtr obtížnosti v seznamu her PC Lobby.
- Přidána příslušná chybová zpráva při pokusu o vytvoření online postavy se jménem, které je již obsazeno v seznamu online postav hráče.
- Možnost Ladder při vytváření postavy bude nyní vypnut, pokud není aktivní Ladder sezóna.
- Opraven problém s hlasovou hláškou Tyraela v čínštině.
- Opraven problém s čínskou verzí hlasového dialogu Deckarda Caina.
Děkujeme vám za vaši neutuchající a neochvějnou podporu. Bez vás bychom tu nebyli a snad se potkáme na pomyslném Olympu sezóny s 99. levelem?
S láskou váš NexiuZ z týmu diablofans.cz ?