Třetí sezóna Diabla 2: RS je na spadnutí! Přinášíme překlad novinek

Diablo II: Resurrected Ladder Season Three Coming Soon

Zápach pekla sílí, zdálky jsou slyšet nelidské skřeky, pokroucení démoni, zhmotněné noční můry, vám jdou po krku. Nastavte jim ostří už 17. února 2 hodiny po půlnoci, kdy začíná nová Sezóna. A máte se na co těšit – nová runová slova, terror zóny v Single Playeru a mnoho dalších vychytávek. Článek připravil NexiuZ, díky!

A začneme hezky zostra:

8 nových runových slov:

New Rune Word
Rune Order
Allowed Items
Character Level Required
Final Stats
Bulwark Shael + lo + Sol Helm 35
  • +20% Faster Hit Recovery
  • +4-6% Life stolen per hit
  • +75-100% Enhanced Defense
  • +10 to Vitality
  • Increase Maximum Life 5%
  • Replenish Life +30
  • Damage Reduced by 7
  • Physical Damage Received Reduced by 10-15%
Cure Shael + lo + Tal Helm 35
  • Level 1 Cleansing Aura when Equipped
  • +20% Faster Hit Recovery
  • +75-100% Enhanced Defense
  • +10 to Vitality
  • Increase Maximum Life 5%
  • Poison Resist +40-60%
  • Poison Length Reduced by 50% 75%
Ground Shael + lo + Ort Helm 35
  • +20% Faster Hit Recovery
  • +75-100% Enhanced Defense
  • +10 to Vitality
  • Increase Maximum Life 5%
  • Lightning Resist +40-60%
  • Lightning Absorb +10-15%
Hearth Shael + lo + Thul Helm 35
  • +20% Faster Hit Recovery
  • +75-100% Enhanced Defense
  • +10 to Vitality
  • Increase Maximum Life 5%
  • Cold Resist +40-60%
  • Cold Absorb +10-15%
  • Cannot be Frozen
Temper Shael + lo + Ral Helm 35
  • +20% Faster Hit Recovery
  • +75-100% Enhanced Defense
  • +10 to Vitality
  • Increase Maximum Life 5%
  • Fire Resist +40-60%
  • Fire Absorb +10-15%
Hustle Shael + Ko + Eld Any Weapon or Armor item 39
  • Armor:
    • +65% Faster Run/Walk
    • +40% Increased Attack Speed
    • +20% Faster Hit Recovery
    • +6 to Evade
    • +10 to Dexterity
    • 50% Slower Stamina Drain
    • +All Resistances +10
  • Weapon:
    • 5% Chance to cast level 1 9 Burst of Speed on striking
    • Level 1 Fanaticism Aura
    • +30% Increased Attack Speed
    • +180-200% Enhanced Damage
    • +75% Damage to Undead
    • +50 to Attack Rating against Undead
    • +10 to Dexterity
Mosaic Mal + Gul + Amn Claw 53
  • +50% chance for finishing moves to not consume charges
  • When a finisher is executed this way, it now refreshes the expiration timer of the stack
  • +2 to Martial Arts (Assassin only)
  • +20% Increased Attack Speed
  • +200-250% Enhanced Damage
  • +20% Bonus to Attack Rating
  • 7% Life Steal
  • +8-15% to Cold Skill Damage
  • +8-15% to Lightning Skill Damage
  • +8-15% to Fire Skill Damage
  • Prevent Monster Heal
Metamorphosis lo + Cham + Fal Helm 67
  • Werewolf strikes grant Mark for 180 seconds
  • Mark of the Wolf:
    • +30% Bonus to Attack Rating
    • Increase Maximum Life 40%
  • Werebear strikes grant Mark for 180 seconds
  • Mark of the Bear:
    • +25% Attack Speed
    • Physical Damage Received Reduced by 20%
  • +5 to Shape Shifting Skills (Druid only)
  • +25% Chance of Crushing Blow (No longer attached to Mark of the Bear)
  • +50-80% Enhanced Defense
  • +10 to Strength
  • +10 to Vitality
  • All Resistances +10
  • Cannot be Frozen

Poznámka vývojářů k zapracovanému feedbacku Diablo komunity

  • Bulwark, Temper, Ground – máme radost, že se nám zrovna tohle docela povedlo čili neměnili jsme.
  • Cure – Vzhledem k tomu, že Cure má spíše okrajové použití, rozhodli jsme se jej posílit o Cleansing auru. Všimněte si, že základní snížení doby trvání otravy u tohoto předmětu se snížilo, ale přidání očistné aury vám doslova vycucne jed z rány.
  • Hearth – abychom naplnili skutečnou podstatu tohoto runového slova, posílili jsme ho, aby dávalo smysl ho postavit ,když budete čelit nepřátelům s ledovým poškozením.
  • Hustle – většina zpětné vazby se týkala umístění RW do brnění, posílili jsme jej a trochu překopali.
  • Metamorphosis – tady je to poměrně jednoduché. Prostě jsme chtěli, aby toto RW soupeřilo o prvenství i s těmi nejlepšími kousky pro Shapeshifting druidy.
  • Mosaic – zde jsme šli spíše cestou „všechno nebo nic“. Celkem zřetelně jsme navýšili sílu tohoto RW a vůbec jak funguje s nabíjecími dovednostmi. Teď už je na vás, hráčích, jestli budete chodit s jedním nebo dvěma drápy.

Toliko k novým RW, ta z uplynulého ladderu – Flickering Flame, Mist, Obsession, Pattern, Plague, Unbending Will, a Wisdom – se přesunou z ladderu společně se sezonními Horadric recepty do non-ladder, avšak použijete je napříč online i offline hraním.

 

Patch 2.6

Držte si své zkroucené rohy, trošku si to přikořeníme! Vývojáři se rozhodli zpřístupnit Terror Zones i v offline hraní. Budou fungovat podle odlišného harmonogramu, ale princip zůstává stejný a stále vám mohou dropnout sundering charmy, když tyto zóny navštívíte. Červeně jsou vyznačené lokace, které buď budou terorizovány společně nebo nově:

Act I

Blood Moor and Den of Evil
Cold Plains and The Cave
Burial Grounds, The Crypt, and the Mausoleum
Stony Field
Dark Wood/Underground Passage
Black Marsh/The Hole
The Forgotten Tower
Jail/Barracks
Cathedral and Catacombs
The Pit
Tristram
Moo Moo Farm

Act II

Sewers
Rocky Waste and Stony Tomb
Dry Hills and Halls of the Dead
Far Oasis
Lost City, Valley of Snakes, and Claw Viper Temple
Ancient Tunnels
Arcane Sanctuary
Tal Rasha’s Tombs

Act III

Spider Forest and Spider Cavern
Great Marsh
Flayer Jungle and Flayer Dungeon
Kurast Bazaar, Ruined Temple, and Disused Fane
Travincal
Durance of Hate

Act IV

Outer Steppes and Plains of Despair
River of Flame/City of the Damned
Chaos Sanctuary

Act V

Bloody Foothills/Frigid Highlands/Abbadon
Glacial Trail/Drifter Cavern
Crystalline Passage and Frozen River
Arreat Plateau/Pit of Acheron
Nihlathak’s Temple, Halls of Anguish, Halls of Pain, and Halls of Vaught
Ancient’s Way and Icy Cellar
Worldstone Keep, Throne of Destruction, and Worldstone Chamber

Poznámky vývojářů:

  • Naše úpravy se zaměřují na zpestření dostupných zón a zlepšení hratelnosti stávajících zón. Přidali jsme několik nových zón, rozšířili jiné, a dokonce jsme odstranili zónu, která byla u hráčů obecně neoblíbená. (proč asi? ?)

Pohodlí při hraní a opravy bugů

  • Aury od jiného hráče nebo žoldáka již neodstraňují pasivní bonusy udělené stejnou dovedností. Například aura odolnosti proti ohni Flickering Flame od žoldáka nepřepíše základní odolnost proti ohni paladina z jeho vlastních pevných bodů v odolnosti proti ohni.
    • To také opravuje problém, kdy Paladinova Aura Blessed Aim přepisovala zvýšení AR, které poskytuje dovednost Amazonky Penetrate.
  • Assassin
    • Pasti nyní profitují z vlastnosti „-x% to enemy resistence“.
    • Byl opraven problém, kdy střely vytvořené z nabíjecích dovedností větve Martial Arts nezískávaly výhodu +% k modifikátorům poškození elementálních dovedností.
  • Amazon
    • Byl opraven problém, při kterém se u útoku Strafe neuplatňovalo bonusové hodnocení AR.
    • Opraven problém, kdy Strafe po předchozí změně vyvážení stále způsoboval 75% poškození zbraní.
    • Opraven problém, kdy se u power strike neuplatňovalo +% hodnocení útoku.
    • Opravena nápověda pro Multi Shot, aby odrážela bonus za synergii.
  • Sorceress
    • Cold mastery se nyní uplatňuje jen v 1/5 po prolomení imunity monstra!

Poznámka vývojářů – Chtěli jsme uvést Cold Mastery do souladu se všemi ostatními efekty snižujícími odolnost vůči živlům na základě dovedností.

  • Byl opraven problém, kdy se bonus k poškození ohnivými dovednostmi u Fire Mastery nevztahoval na dodatečné poškození ohněm udělené kouzlem Enchant u zbraní na dálku.
  • Aktualizována nápověda k dovednosti Enchant, aby lépe odrážela její účinky.
  • Druid
    • Opraven základní problém, který způsoboval, že druidova dovednost Shockwave způsobovala nezamýšlené poškození.

Poznámka vývojářů – Chtěli jsme zavést cílené změny a buffy pro druida místo toho, aby byl určitý build druida silný kvůli chybě.

  • Terror Zones
    • Opraveny třídy Terrorized pokladů pro některé super-unikátní příšery a bossy.
    • Opraven problém, kdy se někdy místo třídy Terrorized pokladu použila třída pokladu z úkolu bosse aktu.
    • Opraven problém, při kterém nebyla aktuální Terrorized zóna správně označena v nabídce Waypoint při použití Legacy Graphics.
    • Opraven problém s překlady, které se zobrazovaly, když je aktuální terorizovanou zónou The Pit.
  • Obecné
    • Byl opraven problém, kdy stisknutí klávesové zkratky pro otevření inventáře během načítání hry mohlo způsobit, že se uživatelské rozhraní inventáře zobrazilo prázdné.
    • Opraven problém, při kterém mohla sdílená truhla překročit limit paměti, což způsobilo odstranění položek v inventáři nebo truhle hráče.
    • Opraven problém, při kterém se v nápovědě na rozbalovacím seznamu sezóny v lobby zobrazovalo nepřesné datum.
    • Opraven problém, při kterém se nové položky v žebříčku mohly zobrazovat jako Neznámý.
    • Opraven problém, při kterém se při použití změn v ovládacích prvcích automaticky zavírala nabídka nastavení.
    • Opraven problém, kdy se změny v ovládacích prvcích nepoužily okamžitě.
    • Opraven problém, kdy přepínání mezi vstupem z klávesnice a myši a vstupem z ovladače resetovalo filtr obtížnosti v seznamu her PC Lobby.
    • Přidána příslušná chybová zpráva při pokusu o vytvoření online postavy se jménem, které je již obsazeno v seznamu online postav hráče.
    • Možnost Ladder při vytváření postavy bude nyní vypnut, pokud není aktivní Ladder sezóna.
    • Opraven problém s hlasovou hláškou Tyraela v čínštině.
    • Opraven problém s čínskou verzí hlasového dialogu Deckarda Caina.

 

Děkujeme vám za vaši neutuchající a neochvějnou podporu. Bez vás bychom tu nebyli a snad se potkáme na pomyslném Olympu sezóny s 99. levelem?

S láskou váš NexiuZ z týmu diablofans.cz ?

Napsat komentář