D2R: Patch 2.3, build 67314

Slibovaný patch 2.3.2 dorazil do hry. Nejprve to vypadalo na drobná vylepšení, ale nakonec to je obrovské množství oprav a úprav.

Aktualizováno 7.12.2021: Překlad by nyní měl být kompletní.

Hra

  • V offline verzi hry je v nastavení volba „Game Difficulty Scale,“ funguje stejně jako příkaz /players.
  • Hráči si mohou nastavit „Force Move“ v nastavení. Po zmáčknutí tlačítka se postava přesune na kurzor bez toho, aby útočila.
  • Hráči si mohou nastavit „Quick Cast.“ Hráč si může nastavit na F tlačítka dovednost, a zmáčknutím se dovednost spustí bez toho, aby přenastavila funkčnost myšítek.
  • Hráči si mohou zapnout „Active Skill Bindings“ lištu. Ta se objeví nad základní lištou. Může na ní být až 16 dovedností.

Přístupnost a grafická vylepšení

  • Hráči si mohou nastavit „Miss Text.“ V PVP je vizuální indikátor, který zobrazuje, když hráč mine.
  • Zvířata, vyvolané postavy a žoldáci se nyní teleportují k hráči, pokud jsou moc daleko.
  • Pathing (hledání nejvhodnější cesty) byl vylepšen.

Chat a sociální fičury

  • Hráči mohou využívat klávesu TAB při brouzdání kanály ve hře a v lobby.
  • Šeptání má jinou barvu než systémové zprávy.
  • Battle.net Real ID přátelé nyní v seznamu přátel zobrazují Real ID jména.

Lobby

  • Byl přidán vizuální indikátor pro ignorované a ztišené hráče.
  • Byl přidán vizuální indikátor pro level postavy a expanzi.

Grafika

  • Hra nyní podporuje NVIDIA DLSS (Deep Learning Super Sampling). Lze zapnout v Nastavení.

Obecné

  • Přidány chybové hlášky, když se hra nemůže dostat k online postavám na serveru.

Opravy chyb

  • Opravena chyba, která způsobovola, že Talic, Korlic a Madawc neměli VFX.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Hell Swarm měli po zjevení špatnou barvu.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Abyss Knight měl špatnou barvu, když byl zmražen, nebo otráven.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Impové měli po smrti špatnou barvu.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Valyrie měla špatnou barvu.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Willowisp měl špatnou barvu.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že vybuchlá kráva se ukazovala jako nevybuchlá.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že hráč v některých oblastech propadl skrz texturu, nebo se vznášel.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že skryté předměty měly špatné ohraničení.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že některé assety špatně mizely.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že některé assety měly špatnou geometrii, pokud hráč používal nízké rozlišení.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že VFX Dim Vision byly natažené, když se Nekromant teleportoval.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že se animace trhaly, když hráč opakovaně kouzlil Inferno a Arctic Blast.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že VFX u Phoenix Strike zůstalo na obrazovce ostatních hráčů.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že VFX smrti Fire Golema bylo mimo mrtvolu.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že VFX vyvolání Wolf a Dire Wolf způsobilo poly-stormin.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že se správně nepřehrávaly zvuky v Nastavení ve chvíli, když jste měli připojený ovladač.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že se nepřehrál zvuk při plnění pásku za pomoci tlačítka R3 na ovladači.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že se ve smyčce přehrávaly zvuky Diabla v Classic verzi hry.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že se hudba sama zapínala a vypínala v Legacy Mode.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že některé úkoly v třetím aktu nepřehrávaly zvukovou stopu.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že hra spadla, když žoldák z druhého města použil Jab a byl pod vlivem runového slova Delirium.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že hra spadla, když jméno kanálu mělo maximální délku a vy jste se jej snažili vybrat z menu.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že hráč zůstal zaseknutý v načítání hry poté, co se mu nepovedlo vytvořit Online hru.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že v multiplayeru nemohl hráč po rozbití Soulstone používat inventář.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že v multiplayeru nešlo použít Waypoint, pokud bylo okolo moc monster.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že v multiplayeru nefungoval správně Leap Attack u Korlica.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že v multiplayeru průchod Town Portálem jiného hráče nejprve načetl jinou lokaci a pak teprve město.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že v multiplayeru nefugnovala správně synchronizace se serverem po použití Holy Shield.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že v multiplayeru pokus o obchod s hráčem, který prochází inventář, vyhodilo potvrzení.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že v mutliplayeru se zavřelo okno obchodu, když do hry vstoupil jiný hráč.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že v multiplayeru se neobjevila mrtvolka hráče do doby, než odkliknuli Respawn.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že v mutliplayeru se nesynchronizovaly dovednosti mezi serverem a klientem.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že modifikátory rychlosti útoku dosahovaly hodnot, které nebyly zamýšleny.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že po vyhlášení nepřátelství druidovi zobrazovalo špatné hodnoty HP vyvolaných poskoků.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že použití Telekinesis na Altar of Ancients neaktivovalo Ancienty.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že way pointing Hurricane dovednosti v Legacy Mode způsobovalo dlouhé načítání.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že animace Dragon Talon přehrála druhý kop.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Fury nemělo správnou animaci zásahů ve Werewolf a Werebear formě.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že překrývající se Firewall nebo Blaze missiles měly vyšší poškození.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že použití Telekinesis na Orifice v druhém aktu způsobilo zamrznutí obrazu.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že použití Enchant na jiného hráče otevřelo obchodovací okno.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že paladinové nemohli používat inventář pokud měli na specifická tlačítka na ovladači přiřazené specifické dovednosti.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že se aury samy vypínaly/zapínali při manipulaci s inventářem.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že jste nemohli využívat Conviction, pokud jste měli luk, nebo kuši.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Shadow Master neteleportoval, pokud jste použili dovednost Dragon Flight.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že některá monstra oživená nekromantovým Revive nešla odvolat.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že občas přiřazování dovedností na ovladač zobrazovalo špatné nápovědy.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že smrt ostatních hráčů rozvibrovalo ovladač někoho jiného.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že rychlý přesun mezi inventářem a bednou nefungovalo.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že zapnutí běhu zobrazovalo špatné tlačítko, pokud byla zapnutá možnost „Swap Sticks.“
  • Opravena chyba, která způsobovola, že pokud jste přijali obchod a pak sebrali vaši mrtvolku a teprve pak obchod potvrdil druhý hráč, vypadalo to, že obchod proběhl, ale neproběhl.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že dosažení konce seznamu kanálů znemožnilo přepínání mezi nimi.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že hráč nemohl sbírát předměty, nebo používat tlačítka, pokud dělal imbue.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že použití R3 na ovladači při plnění opasku se zrušilo.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že pokud jste psali zprávu v herním chatu a zároveň jste měli otevřený Quest panel, zmizelo celé Quest UI.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že keybind na zapnutí/vypnutí běhu kolidoval s paladinskými aurami.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že inicializace obchodování během toho, kdy měl hráč otevřené nastavení keybind, způsobila zneaktivnění ovladače.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že inicializace obchodování během toho, kdy měl hráč na obrazovce UI s Emoty, Emote UI zablokovalo okno s obchodováním.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že hráči, který se s mrtvým Mercenary připojil k jinému hráči, se zobrazil mrtvý Mercenary s idle animací.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Act 2 Mercenary UI zobrazovalo špatnou auru.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Act 2 Mercenary se neteleportoval k hráči.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že omráčení Grotesques se nedali zacílit.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že jedový oblak od Tomb Viper uděloval fyzické poškození.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Baalovy projektily zobrazovaly různým hráčům různé VFX.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Frenzy útok Death Lord neměl správnou animaci.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že vylíhnuté kokony se resetovaly.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že když jste se do truhly snažili dát více peněz než bylo možné, žádné peníze se neuložily.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že po prvním zabití Baala nebyly některé zvukové linky v chatu přeloženy.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že se červeně rozblikala obrazovka, když jste sundali věci, které přidávají HP.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že ikona dovednosti Town Portal nezčervenala ve chvíli, kdy měla.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že kurzor zůstal zaseknutý na pásku ve chvíli, kdy hráč použil šipky na ovladači.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že kliknutí ovladačem na Join Game v Lobby během toho, když se připojoval další hráč, vrátilo hráče na seznam her v Lobby.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že hráč nemohl ovladačem kliknout na tlačítka pod možnostmi vytvoření hry.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že pokud hráč měl ovladač, lišta s Baalovým zdravím měla špatnou velikost.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že pokud hráč měl ovladač, dovednosti Mercernary měly špatné pořadí.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že zprávy v chatu byly useknuty hranou chatovací okna.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že chatovací okno bránilo sesílání kouzel.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že použití /whois zobrazovalo odpověď dvakrát.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že některé obrysy některých tlačítek byly mimo správné zarovnání.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že se nenačetla objevená mapa již známé oblasti dokud se hráč nepohnul.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že se nenačetly východy mapy pokud se hráč příliš rychle teleportoval.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že pokud měl hráč ovladač, obrysy tlačítek Imbue a Add Socket neměly správné zarovnání.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Indestructible předměty se nezobrazovaly na postavě v menu.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že v závěrečných titulcích přestala hrát hudba.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že pokud hráč držel ESC tlačítko, Exit screen se ve smyčkách otevíral/zavíral.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že hráčská postava v Lobby měla chybějící kus hlavy za předpokladu, že hráč má příliš vysokou helmu.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že nově vytvořené postavy nebyly správně poskládány po návratu ze hry.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že některá tlačítka měla špatně zarovnané zvýraznění.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že se ztratil ovladač ve chvíli, kdy se hráč v nastavení HDR přepnul mezi ovladačem a klávesnicí.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že text postavy u Nekromanta byl useknut, pokud hráč měl nastavený Large Font Mode.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že přepínání tam a zpět na Legacy mode zmenšilo některé nápovědy.
  • Použití některých přemisťovacích kouzel během otevřeného UI s Waypoints nyní zruší UI s Waypoints.
  • Zbraně, brnění a štíty s chybějící Durability se nebudou zobrazovat v hlavním menu.
  • Dovednost Throw lze nastavit a to i když nemáte Throw zbraň.
  • Telekinesis nepotřebuje přímou viditelnost.
  • Vylepšena synchronizace animací v online hrách.
  • Upravena intenzita rudého světla v Throne of Destruction.
  • /nopickup nyní správně funguje s ovladačem na PC.
  • Mrtví Mercenaries se neobjeví ve městě.
  • Přidána chybová hláška, která hráče upozorní, pokud se snaží vytvořit hru s názvem přesahujícím 15 znaků.
  • Nápověda u Hostility byla upravena tak, aby bylo snažší ji nakliknout.

Výkon hry

  • Optimalizovány různé hráčské dovednosti
  • Optimalizováni různí bossové a monstra.
  • Opraveny chyby u některých jazyků, které způsobily, že se text špatně zarovnal.
  • Odebrány genderové prefixy u některých jazyků.

Zdroj: Blizzard

6 komentářů u „D2R: Patch 2.3, build 67314

  1. Je to chyba, nebo nová vlastnost, že jsem teď otevřel v nové hře portál klíčema a šel si pro diablo horn, poslední který mně chyběl, eye i brain jsem měl na 100% ve stashi personál. Vypadnul mně zase brain, mám dva, bohužel jenom herní:) Předpokládám, že podobný problém mají i hráči, kteří hledají 1×3 a nejsem sám, komu se to podařilo, nebo je to nové vylepšení?
    miroslovakia – přečetl jsem odkaz a vyrazil mně studený pot. Zřejmě nastoupil mladý a perspektivná manager.
    Existuje stará pravda fachmanů, když se něco povede, tak se na to nesahá!

  2. Omlouvám se za „noobovitý “ dotaz. Hraji pouze režimy online, Play a Lobby. Může mně někdo vysvětlit, k čemu je režim „Play“ a jak funguje? Myslel jsem si, že si budu hrát sám a nastavím si obtížnost, jako třeba v partě v osmi hráčích, ale nefunguje to, mlátím to pořád stejně.
    Něco jsem hrubě nepochopil a nemám to s kým řešit.
    Dík za odpověď

    1. Tak už jsem to asi pochopil, ale že mně to trvalo:), stejná platforma, přátelé, pozvánka do hry …, jako v D3. Na omluvu, já to nikdy nepoužíval a spletl jsem si to s x players v offline, to jsem také nikdy nehrál. Nicméně se nemohu zbavit dojmu, že mně to na Play padá lepe, protože když nekšeftuju, nebo nejedu baalruny, tak si jedu sólo.

Napsat komentář