D2R: Patch 2.3, build 67314

Slibovaný patch 2.3.2 dorazil do hry. Nejprve to vypadalo na drobná vylepšení, ale nakonec to je obrovské množství oprav a úprav.

Aktualizováno 7.12.2021: Překlad by nyní měl být kompletní.

Hra

  • V offline verzi hry je v nastavení volba „Game Difficulty Scale,“ funguje stejně jako příkaz /players.
  • Hráči si mohou nastavit „Force Move“ v nastavení. Po zmáčknutí tlačítka se postava přesune na kurzor bez toho, aby útočila.
  • Hráči si mohou nastavit „Quick Cast.“ Hráč si může nastavit na F tlačítka dovednost, a zmáčknutím se dovednost spustí bez toho, aby přenastavila funkčnost myšítek.
  • Hráči si mohou zapnout „Active Skill Bindings“ lištu. Ta se objeví nad základní lištou. Může na ní být až 16 dovedností.

Přístupnost a grafická vylepšení

  • Hráči si mohou nastavit „Miss Text.“ V PVP je vizuální indikátor, který zobrazuje, když hráč mine.
  • Zvířata, vyvolané postavy a žoldáci se nyní teleportují k hráči, pokud jsou moc daleko.
  • Pathing (hledání nejvhodnější cesty) byl vylepšen.

Chat a sociální fičury

  • Hráči mohou využívat klávesu TAB při brouzdání kanály ve hře a v lobby.
  • Šeptání má jinou barvu než systémové zprávy.
  • Battle.net Real ID přátelé nyní v seznamu přátel zobrazují Real ID jména.

Lobby

  • Byl přidán vizuální indikátor pro ignorované a ztišené hráče.
  • Byl přidán vizuální indikátor pro level postavy a expanzi.

Grafika

  • Hra nyní podporuje NVIDIA DLSS (Deep Learning Super Sampling). Lze zapnout v Nastavení.

Obecné

  • Přidány chybové hlášky, když se hra nemůže dostat k online postavám na serveru.

Opravy chyb

  • Opravena chyba, která způsobovola, že Talic, Korlic a Madawc neměli VFX.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Hell Swarm měli po zjevení špatnou barvu.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Abyss Knight měl špatnou barvu, když byl zmražen, nebo otráven.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Impové měli po smrti špatnou barvu.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Valyrie měla špatnou barvu.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Willowisp měl špatnou barvu.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že vybuchlá kráva se ukazovala jako nevybuchlá.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že hráč v některých oblastech propadl skrz texturu, nebo se vznášel.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že skryté předměty měly špatné ohraničení.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že některé assety špatně mizely.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že některé assety měly špatnou geometrii, pokud hráč používal nízké rozlišení.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že VFX Dim Vision byly natažené, když se Nekromant teleportoval.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že se animace trhaly, když hráč opakovaně kouzlil Inferno a Arctic Blast.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že VFX u Phoenix Strike zůstalo na obrazovce ostatních hráčů.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že VFX smrti Fire Golema bylo mimo mrtvolu.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že VFX vyvolání Wolf a Dire Wolf způsobilo poly-stormin.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že se správně nepřehrávaly zvuky v Nastavení ve chvíli, když jste měli připojený ovladač.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že se nepřehrál zvuk při plnění pásku za pomoci tlačítka R3 na ovladači.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že se ve smyčce přehrávaly zvuky Diabla v Classic verzi hry.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že se hudba sama zapínala a vypínala v Legacy Mode.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že některé úkoly v třetím aktu nepřehrávaly zvukovou stopu.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že hra spadla, když žoldák z druhého města použil Jab a byl pod vlivem runového slova Delirium.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že hra spadla, když jméno kanálu mělo maximální délku a vy jste se jej snažili vybrat z menu.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že hráč zůstal zaseknutý v načítání hry poté, co se mu nepovedlo vytvořit Online hru.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že v multiplayeru nemohl hráč po rozbití Soulstone používat inventář.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že v multiplayeru nešlo použít Waypoint, pokud bylo okolo moc monster.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že v multiplayeru nefungoval správně Leap Attack u Korlica.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že v multiplayeru průchod Town Portálem jiného hráče nejprve načetl jinou lokaci a pak teprve město.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že v multiplayeru nefugnovala správně synchronizace se serverem po použití Holy Shield.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že v multiplayeru pokus o obchod s hráčem, který prochází inventář, vyhodilo potvrzení.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že v mutliplayeru se zavřelo okno obchodu, když do hry vstoupil jiný hráč.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že v multiplayeru se neobjevila mrtvolka hráče do doby, než odkliknuli Respawn.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že v mutliplayeru se nesynchronizovaly dovednosti mezi serverem a klientem.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že modifikátory rychlosti útoku dosahovaly hodnot, které nebyly zamýšleny.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že po vyhlášení nepřátelství druidovi zobrazovalo špatné hodnoty HP vyvolaných poskoků.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že použití Telekinesis na Altar of Ancients neaktivovalo Ancienty.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že way pointing Hurricane dovednosti v Legacy Mode způsobovalo dlouhé načítání.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že animace Dragon Talon přehrála druhý kop.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Fury nemělo správnou animaci zásahů ve Werewolf a Werebear formě.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že překrývající se Firewall nebo Blaze missiles měly vyšší poškození.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že použití Telekinesis na Orifice v druhém aktu způsobilo zamrznutí obrazu.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že použití Enchant na jiného hráče otevřelo obchodovací okno.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že paladinové nemohli používat inventář pokud měli na specifická tlačítka na ovladači přiřazené specifické dovednosti.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že se aury samy vypínaly/zapínali při manipulaci s inventářem.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že jste nemohli využívat Conviction, pokud jste měli luk, nebo kuši.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Shadow Master neteleportoval, pokud jste použili dovednost Dragon Flight.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že některá monstra oživená nekromantovým Revive nešla odvolat.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že občas přiřazování dovedností na ovladač zobrazovalo špatné nápovědy.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že smrt ostatních hráčů rozvibrovalo ovladač někoho jiného.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že rychlý přesun mezi inventářem a bednou nefungovalo.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že zapnutí běhu zobrazovalo špatné tlačítko, pokud byla zapnutá možnost „Swap Sticks.“
  • Opravena chyba, která způsobovola, že pokud jste přijali obchod a pak sebrali vaši mrtvolku a teprve pak obchod potvrdil druhý hráč, vypadalo to, že obchod proběhl, ale neproběhl.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že dosažení konce seznamu kanálů znemožnilo přepínání mezi nimi.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že hráč nemohl sbírát předměty, nebo používat tlačítka, pokud dělal imbue.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že použití R3 na ovladači při plnění opasku se zrušilo.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že pokud jste psali zprávu v herním chatu a zároveň jste měli otevřený Quest panel, zmizelo celé Quest UI.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že keybind na zapnutí/vypnutí běhu kolidoval s paladinskými aurami.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že inicializace obchodování během toho, kdy měl hráč otevřené nastavení keybind, způsobila zneaktivnění ovladače.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že inicializace obchodování během toho, kdy měl hráč na obrazovce UI s Emoty, Emote UI zablokovalo okno s obchodováním.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že hráči, který se s mrtvým Mercenary připojil k jinému hráči, se zobrazil mrtvý Mercenary s idle animací.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Act 2 Mercenary UI zobrazovalo špatnou auru.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Act 2 Mercenary se neteleportoval k hráči.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že omráčení Grotesques se nedali zacílit.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že jedový oblak od Tomb Viper uděloval fyzické poškození.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Baalovy projektily zobrazovaly různým hráčům různé VFX.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Frenzy útok Death Lord neměl správnou animaci.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že vylíhnuté kokony se resetovaly.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že když jste se do truhly snažili dát více peněz než bylo možné, žádné peníze se neuložily.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že po prvním zabití Baala nebyly některé zvukové linky v chatu přeloženy.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že se červeně rozblikala obrazovka, když jste sundali věci, které přidávají HP.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že ikona dovednosti Town Portal nezčervenala ve chvíli, kdy měla.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že kurzor zůstal zaseknutý na pásku ve chvíli, kdy hráč použil šipky na ovladači.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že kliknutí ovladačem na Join Game v Lobby během toho, když se připojoval další hráč, vrátilo hráče na seznam her v Lobby.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že hráč nemohl ovladačem kliknout na tlačítka pod možnostmi vytvoření hry.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že pokud hráč měl ovladač, lišta s Baalovým zdravím měla špatnou velikost.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že pokud hráč měl ovladač, dovednosti Mercernary měly špatné pořadí.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že zprávy v chatu byly useknuty hranou chatovací okna.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že chatovací okno bránilo sesílání kouzel.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že použití /whois zobrazovalo odpověď dvakrát.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že některé obrysy některých tlačítek byly mimo správné zarovnání.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že se nenačetla objevená mapa již známé oblasti dokud se hráč nepohnul.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že se nenačetly východy mapy pokud se hráč příliš rychle teleportoval.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že pokud měl hráč ovladač, obrysy tlačítek Imbue a Add Socket neměly správné zarovnání.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že Indestructible předměty se nezobrazovaly na postavě v menu.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že v závěrečných titulcích přestala hrát hudba.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že pokud hráč držel ESC tlačítko, Exit screen se ve smyčkách otevíral/zavíral.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že hráčská postava v Lobby měla chybějící kus hlavy za předpokladu, že hráč má příliš vysokou helmu.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že nově vytvořené postavy nebyly správně poskládány po návratu ze hry.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že některá tlačítka měla špatně zarovnané zvýraznění.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že se ztratil ovladač ve chvíli, kdy se hráč v nastavení HDR přepnul mezi ovladačem a klávesnicí.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že text postavy u Nekromanta byl useknut, pokud hráč měl nastavený Large Font Mode.
  • Opravena chyba, která způsobovola, že přepínání tam a zpět na Legacy mode zmenšilo některé nápovědy.
  • Použití některých přemisťovacích kouzel během otevřeného UI s Waypoints nyní zruší UI s Waypoints.
  • Zbraně, brnění a štíty s chybějící Durability se nebudou zobrazovat v hlavním menu.
  • Dovednost Throw lze nastavit a to i když nemáte Throw zbraň.
  • Telekinesis nepotřebuje přímou viditelnost.
  • Vylepšena synchronizace animací v online hrách.
  • Upravena intenzita rudého světla v Throne of Destruction.
  • /nopickup nyní správně funguje s ovladačem na PC.
  • Mrtví Mercenaries se neobjeví ve městě.
  • Přidána chybová hláška, která hráče upozorní, pokud se snaží vytvořit hru s názvem přesahujícím 15 znaků.
  • Nápověda u Hostility byla upravena tak, aby bylo snažší ji nakliknout.

Výkon hry

  • Optimalizovány různé hráčské dovednosti
  • Optimalizováni různí bossové a monstra.
  • Opraveny chyby u některých jazyků, které způsobily, že se text špatně zarovnal.
  • Odebrány genderové prefixy u některých jazyků.

Zdroj: Blizzard

Komentáře 6

  1. Je to chyba, nebo nová vlastnost, že jsem teď otevřel v nové hře portál klíčema a šel si pro diablo horn, poslední který mně chyběl, eye i brain jsem měl na 100% ve stashi personál. Vypadnul mně zase brain, mám dva, bohužel jenom herní:) Předpokládám, že podobný problém mají i hráči, kteří hledají 1×3 a nejsem sám, komu se to podařilo, nebo je to nové vylepšení?
    miroslovakia – přečetl jsem odkaz a vyrazil mně studený pot. Zřejmě nastoupil mladý a perspektivná manager.
    Existuje stará pravda fachmanů, když se něco povede, tak se na to nesahá!

  2. Omlouvám se za „noobovitý “ dotaz. Hraji pouze režimy online, Play a Lobby. Může mně někdo vysvětlit, k čemu je režim „Play“ a jak funguje? Myslel jsem si, že si budu hrát sám a nastavím si obtížnost, jako třeba v partě v osmi hráčích, ale nefunguje to, mlátím to pořád stejně.
    Něco jsem hrubě nepochopil a nemám to s kým řešit.
    Dík za odpověď

    • Tak už jsem to asi pochopil, ale že mně to trvalo:), stejná platforma, přátelé, pozvánka do hry …, jako v D3. Na omluvu, já to nikdy nepoužíval a spletl jsem si to s x players v offline, to jsem také nikdy nehrál. Nicméně se nemohu zbavit dojmu, že mně to na Play padá lepe, protože když nekšeftuju, nebo nejedu baalruny, tak si jedu sólo.

  3. Článek není kompletní, bude průběžně aktualizován.

  Přidat komentář