D2R Patch 2.4: Druhé kolo testování

Další kolo testování patche 2.4 započalo 2. března a je primárně zaměřeno na Ladder, žebříček. Chystají se samozřejmě i další balanční změny, opravy chyb a další věci.

Žebříček

Oficiálně se spouští testování žebříčků, to je dobrovolný systém několika výzev, každá z nich má vlastní žebříček. Vždy začínáte s novou postavou a máte omezený čas. Po skončení se z žebříčkových postav stanou postavy běžné.

Během testování se vyzkouší jak start, tak konec sezóny. Informace zjistíte tak, že do chatu napíšete /ladder nebo /helpladder.
Stejné informace budou dostupné i v grafickém rozhraní žebříčků, konzolistům se budou zobrazovat při načítání hry.
Po skončení sezóny budou vaše věci dostupné ve speciální záložce v truhle, ale pouze do startu objedné sezóny (např. po konci 1. sezóny si musíte věci vybrat do startu 3. sezóny).

Uber Diablo

Vyvolání Uber Diablo zůstává beze změn, vyvoláte jej prodáváním prstenů Stone of Jordan. Ale udělali jsme změnu v tom, jak je vyvolávání počítáno. Progres bude uchováván na úrovni regionální databáze. Jakmile bude prodáno dostatečné množství prstenů, Uber Diablo se objeví všem hráčům v daném regionu, ne jen těm, kteří jsou připojeni na jednu serverovou farmu. Progres pro Classic, Classic Hardcore (HC), Classic Ladder, Classic HC Ladder, Expansion, Expansion HC, Expansion Ladder & Expansion HC Ladder se počítá zvlášť. Do hry byl na základě této změny přidán nový systém sdílení informací. Když bude dosaženo určité úrovně postupu, hráči dostanou herní zprávu. Úroveň si můžete zkontrolovat napsáním příkazu /uberdiablo.

Postavy

Amazonka

  • Impale
    • Rychlost animace zvýšena o 30 %.
  • Plague Javelin
    • Doba otravy není nyní fixní 3 vteřiny, ale odopovídá současné live verzi. Což by mělo mít za následek 20% nárůst poškození na prvním levelu a 33% nárůst na maximálním levelu.
  • Multiple Shot
    • Přidána synergie s Guided Arrow: +12 % fyzického poškození za level.
  • Immolation Arrow
    • Cooldown snížen o 40 %.
  • Guided Arrow
    • Přidána synergie s Multiple Shot: +12 % fyzického poškození za level.
  • Strafe
    • Přidána synergie s Multiple Shot: +5 % fyzického poškození za level.
    • Přidána synergie s Guided Arrow: +10 % fyzického poškození za level.

Asasinka

  • Wake of Inferno
    • Tooltip upraven, nyní zobrazuje kalkulaci na základě vzdálenosti v yardech.
  • Blade Fury
    • Attack rating zvýšen o 10%.

Barbar

  • Leap Attack
    • Barbar nyní uděluje extra fyzické poškození nepřátelům v dosahu 4,6 yardu od místa dopadu. Poškození se škáluje s levelem.
    • Upraven skok, nyní ma hladší trajektorii, takže Barbar nezmizí z obrazovky. Trhání postavy po dopadu sníženo.
    • Zvýšena potřebná mana z 9 na 10.
  • Sword Mastery
    • Přejmenováno na Blade Mastery.
    • Nyní podporuje i dýky (daggers).
    • Zvýšen základní Attack bonus na 40 % (z 28 %).
  • Axe Mastery
    • Attack rating zvýšen o 12 %.
    • Zvýšen základní Attack bonus na 40 % (z 28 %).
  • Mace Mastery
    • Attack rating zvýšen o 12 %.
    • Zvýšen základní Attack bonus na 40 % (z 28 %).
  • Polearm Mastery
    • Zvýšen základní Attack bonus na 44 % (z 30 %).
  • Spear Mastery
    • Zvýšen základní Attack bonus na 44 % (z 30 %).
  • Throwing Mastery
    • Zvýšen základní Attack bonus na 44 % (z 30 %).
    • Za každý level zvýšena šance, že neubyde kvantita (až 50% šance).
    • Kritické zásahy obnovují kvantitu.

Druid

  • Armagedon
    • Odebrána podmínka mít dovednost Hurricane
    • Zvýšen rádius poškození projektilů z 3 na 4.
    • Zvýšen drop rate Armagedonu z 3 na 4.
  • Summoning
    • Druid může mít naráz vyvolán spirit wolves, dire wolves a bears.
  • Werewolf
    • Zvýšena maximální rychlost útoku z 75 % na 150 %.
  • Fury
    • Rychlost mezi útoky zvýšena o 40%.
  • Werebear
    • Zvýšena maximální rychlost útoku z 75 % na 150 %.
    • Zvýšen bonus k poškození za level z 8 % na 15 %.
    • Zvýšena základní hodnota Defense z 25 % na 40 %.
    • Zvýšen bonus k Defense za level z 6 % na 10 %.
    • Werebear útoky nemohou být přerušeny.
  • Maul
    • Za každou charge je zvýšena rychlost útoku o 3 %.

Nekromant

  • Blood Golem
    • 20% redukce many je aplikována za level.
    • Poškození zvýšeno o 20 %.
  • Fire Golem
    • 20% redukce many je aplikována za level.
    • Poškození zvýšeno o 20 %.
    • Bonus k poškození Holy Fire za level sníženo ze 2 na 1.

Paladin

  • Thorns
    • Nyní uděluje pevně dané poškození za zásah.
  • Holy Fire
    • Změněn vzdálenostní bonus ve výpočtu Area Damage. Nyní uděluje 200 % poškození při útoku z blízka.
    • Tooltip nyní ukazuje i závislost vzdálenosti na Area Damage.
    • Resist Fire synergie zvýšena z 18 % na 21 %.
  • Holy Freeze
    • Změněn vzdálenostní bonus ve výpočtu Area Damage. Nyní uděluje 200 % poškození při útoku z blízka.
    • Tooltip nyní ukazuje i závislost vzdálenosti na Area Damage.
  • Holy Shock
    • Změněn vzdálenostní bonus ve výpočtu Area Damage. Nyní uděluje 200 % poškození při útoku z blízka.
    • Tooltip nyní ukazuje i závislost vzdálenosti na Area Damage.
  • Sanctuary
    • Změněn vzdálenostní bonus ve výpočtu Area Damage. Nyní uděluje 200 % poškození při útoku z blízka.
    • Tooltip nyní ukazuje i závislost vzdálenosti na Area Damage.
  • Holy Bolt
    • Nyní uděluje poškození démonům a nemrtvým.
  • Fist of the Heavens
    • Nyní uděluje poškození démonům a nemrtvým.

Kouzelnice

  • Nova
  • Snížena cena many, v základu stojí 13 many, původně bylo 15.

Žoldáci

  • Act 1 – Lučištnice
    • Nyní může používat luky určené pro Amazonku.
    • Nyní benefituje z + Amazon skills na vybavení.
  • Act 3 – Iron Wolf
    • Frozen Armor vyměněn za Chilling Armor.
  • Act 5 – Barbar
    • Nyní benefituje z + Barbarian skills na vybavení.
    • Nyní je možné najmout nové barbary.
      • Tito barbaři nemohou využívat obouruční meče, ale mohou využívat dva jednoruční meče.
      • Tito barbaři využívají Frenzy, Taunt a Iron Skin.

Runová slova

  • Plague nyní lze použít i v drápech a dýkách (Claws a Daggers).
  • Infinity, Obedience a Pride lze použít v kopí (Spears a Amazon Spears).

Úpravy oblastí

  • Zvýšena hustota monster v level 85 oblastech.

Další vylepšení

Obecné

  • Přidáno varování, pokud se hráč snaží spustit hru a má špatný patch.
  • Přidána podpora „Message of the Day“. Blizzard skrz ni bude informovat o důležitých věcech.

AI

  • Vylepšena inteligence zvířat a vyvolaných monster.
  • Žoldáci se budou k hráči teleportovat místo toho, aby byli despawnuti.

Výběr postav

  • Nově vytvořené postavy budou v seznamu úplně nahoře.

Žoldáci

  • UI žoldáka bude ukazovat varování, že žoldák nemůže používat dovednost, protože má nízký level.

Online

  • Přidáno varování, které hráče upozorní, pokud se snaží hře dát jméno delší, než je možné.
  • Přidán příkaz /offline – ostatním hráčům se budete zobrazovat jako kdybyste byli offline.

Prodejci

  • Pokud hráči využívají ovladač, budou si moct koupit předvyplněné knihy (tomes) a klíče.

Výkon hry

  • Optimalizovány particle efekty na konzolích.
  • Přidána možnost upravit VFX nastavení na PC.
  • Optimalizováno rychlé přesouvání v inventáři.

Nastavení

  • Offline Game Difficulty Scale se nyní ukládá mezi herními sezeními.
  • Přidána možnost zablokovat myš do herního okna.
  • V nastavení se ukazuje využití VRAM.

Opravy chyb

Přístupnost

  • Opravena chyba, která způsobovala, že UI se rozbilo, když hráč měl zapnutou možnost Large Font.

Barbar

  • Opravena chyba, která způsobovala, že se špatně počítal Attack Speed pokud hráč měl Dual Wield.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že Grim Ward synergie z Find Potion nefungovala.

Druid

  • Opravena chyba, která způsobovala, že Hunger nespotřeboval manu.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že Solar Creeper bude obnovovat manu.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že Rabies spotřebuje manu, když hráč mine.

Paladin

  • Opravena chyba, která způsobovala, že hráč nemohl vyměnit zbraň, když měl aktuálně luk bez šípů. Platí pro hráče s ovladači.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že hráč nemohl vypnout Auru, když měl aktuálně luk bez šípů. Platí pro hráče s ovladači.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že Tooltip u Conviction Aura nezobrazoval správné informace.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že Sacrifice nezasáhl pohybující se cíl.

Hra

  • Opravena chyba, která způsobovala, že použití dovednosti bylo přerušeno, pokud hráč uskočil, vyhnul se, nebo zablokoval útok.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že nepřerušitelné dovednosti byly přerušeny v 1 jediném oknu, pokud hráč používal opakovaně jednu dovednost.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že dovednosti z předmětů nemohly být použity. Platí pro hráče s ovladači.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že jiný hráč mohl druhému zablokovat interakce s NPC pokud se snažil otevřít Trade okno.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že změna zbraní nespustila Faster Run/Walk.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že jiným hráčům se nezobrazovaly animace Rabies, pokud druid minul.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že se neukládaly Key Binds.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že jedna z pečetí Chaos Sanctuary nešla dobře kliknout.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že vstup do Glacial Trial nebyl správně označen.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že Fire Enchanted monstra měla na Nightmare obtížnost příliš vysoké poškození.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že pokud vám došla Stamina a snažili jste se dál běžet, Stamina se nezačala doplňovat.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že místnost v Caves (Act 1) měla rozbité stěny.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že hráč se dostal do Stun-lock a nemohl útočit.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že několik útoků na blízko často minuly cíl (Amanzon-Fend, Druid-Fury, Paladin-Sacrifice, Paladin-Zeal).
  • Opravena chyba, která způsobovala, že Quick Cast útoky na blízko za určitých podmínek nefungovaly.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že Quick Cast útoky se chovaly jinak na pravém myšítku a jinak na levém myšítku.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že Quick Cast šlo používat v Legacy Mode.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že hráči minuli útok pokud se nepřítel vzdaloval z dosahu útoku na blízko.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že rychlé sesílání kouzel za určitých síťových podmínek ubíralo špatně many.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že Replenishing a Propagation modifikátory na zbraních se nespouštěly pokud z předmětu zmizela Quantity.

Vytváření postav

  • Opravena chyba, která způsobovala, že někteří hráči mohli obejít kontrolu jména.

Ovládání

  • Opravena chyba, která způsobovala, že použití Playstation ovladače na PC zobrazovalo ikony Xboxu.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že když si hráč nabindoval Key 2 a neměl nic na Key 1, UI zobrazovalo špatné informace.

Grafika

  • Opravena chyba, která způsobovala, že DLSS způsobovalo grafické artefakty.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že hráč zůstal neviditelný po použití Fade za neviditelnou zdí.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že Ethereal předměty byly neviditelné pokud hráč stál za neviditelnou zdí.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že tráva v Tamoe Highlands mizela.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že VFX mizelo pokud hráč na konzoli hráč dlouho.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že VFX se na PS4 zobrazovalo jako černá kostka během paměťově náročných scénářů.

Online

  • Opravena chyba, která způsobovala, že hráči v Evropě a Koreji nemohli blokovat a nahlašovat hráče.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že pravý klik v seznamu přátel nefungoval správně.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že v Lobby nebylo možné vybrat hru a připojit se pokud hráč používal ovladač.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že hráč snažil připojit skrz Frined list a zůstal zaseknutý na „Attempting to join“ obrazovce ve chvíli, pokud hráč měl limit na připojení.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že přepínání mezi klávesnicí a ovladačem přepnulo hráče do Offline postav a zablokovalo přístup do Online.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že se hráči, kteří měli „Offline“ stav objevovali jako „Online.“ Platí pro konzole.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že odebrání přítele z Friend listu neprovedlo požadovanou akci. Platí pro Nintendo Switch.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že otevření Horadric Cube během obchodování s jiným hráčem způsobilo grafické problémy.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že obrazovka výběru postavy zmizela, když jste opustili Lobby.
  • Automaticky generované jména hry a hesla nyní nebudou viditelná.

Výkon hry

  • Opravena chyba, která způsobovala, že hráči s grafickými kartami ze série nVidia 3050 měli špatné základní grafické nastavení.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že hra spadla po ukončení hry.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že hra spadla během Pandemonium eventu.

Nastavení

  • Opravena chyba, která způsobovala, že po změně postavy v Lobby se správně neaktualizovala obtížnost.

Zdroj: Blizzard

Komentáře 12

  1. Mě Blizzard podvedl. Hraji D2 hodně let a vím, jak mně co padalo. Mám lvl 94,5, jezdím dokola baalruny, Andariel, Diabla, různé díry a po splnění questů, mně padla nejvýše Hell. Mám pomocníka s prakticky nejvyšším MF, v armoru 3xtopaz, mám posbírané u postavy modré botý, s mf 30, rukavice s mf, goldwrap, posbírané sc s mf, co to jde a nepadá nic a je to znát i na obchodu, ve hře je prázdno. Zřejmě brzdí hru, aby se lidi nerozjeli na NL, až rozjedou lader. O Zakarum shieldu a nebo shaku, si mohu nechat zdát, ať jdou do (_!_)! Witek tady psal, že to Blizzard čte, tak ať si počtou!

  2. Ty změny u skillů mohli taky už dávno (minimálně s patchem 1.14) udělat u původní verze Diabla. Nebo pořád ještě můžou. Ale obávám se, že když teď existuje Resurrection, tak se Blizzard bude piplat už jen s ním a původní hru nechá zaostávat. 🙁

  3. Ještě by mohli opravit chybu, že paladin je afrického původu. Hledal jsem v Google a nechytám se, ale jsem rád, že je to muž.:)

    • to jo, a barbar je chudák albín.. v africe by ho pronásledovali a nejspíš by se nedožil dospělosti =D

    • Paladin byl černoch i v původním D2. Deckard taky nebyl úplný běloch.

      • Je to tak, já to ve starém rozlišení tak nevnímal. Nějak špatně na mě působí okolní dění.
        Koukal jsem, že už začínají vytahovat staré buildy, které se na hell nechytaly, uvidíme….

        • V dobách křížových výprav nebyli černoši jen Muslimové, ale bojovali i na straně křižáků, což jsou defakto paladinové.

          Ale je pravda, že když už mít postavou černocha, tak by se víc hodila na barbara.

          A když jsme u postav, tak když už se dělali s remasterem, tak mohli taky udělat nějakou novou postavu, třeba elfa, který by byl kombinací amazonky a paladina. Ten mi vždycky v Diablu tak nějak chyběl.

  4. miroslovakia

    vďaka witek, som zvedavý kedy to bude live 🙂

    • Byť nejsem úplně příznivcem toho, že mění 20 let starou hru, ale na rovinu, taky jsem zvědavý.

      • miroslovakia

        trošku čerstvý vietor do tých istých buildov sa hodí 🙂
        a to, že sa plne využijú mercovia je predsa potrebné !
        som zvedavý na zmenenú AI petov a mercov lebo teraz je to hrôza

        a zoo druid bude konečne zoo :)))

        • též mi přijde super, že se hra oživí a můžu zkoušet nové věci… a taky pořád tam byly bugy… dostat podporu pro 20 let starou hru je z mého pohledu nádhera 😀 😀

          • Já si koupil hru za 59,90,- a čekám, že dostanu podporu, balance a opravy hry. Vždyť sice stará hra ale nyní předělána jako AAA hra a prodávána za plnou cenu. Chápu pro vás nostalgiky ale pro mne to je jasný. Vždyť si můžete zapnout starý diablo a hrát to beze změn.

  Přidat komentář