D2R: Představení patche 2.4

Zdá se, že hlavní problémy s D2R jsou zažehnány, protože Blizzard překvapil představením patche 2.4. Co se chystá v kuchyní Blizzardu?

Žebříček

Stejně jako Diablo 2, tak i Diablo 2: Resurrected bude mít hned 4 různé žebříčky:

Standard Běžná verze žebříčku obsahující 4 akty.
Hardcore Hardcore verze žebříčku obsahující 4 akty.
Standard Expansion Běžná verze žebříčku obsahující 5 akty.
Hardcore Expansion Hardcore verze žebříčku obsahující 5 akty.

Poprvé v historii budou moct hráči odemknout několik nových runových slov! Aby bylo jasno, tato runová slova nikdy ve hře nebyla využita a nebude možné je použít mimo žebříček. Na konci žebříčkové sezóny budou hráčské postavy, které úspěšně složily nová runová slova, přesunuty na nežebříček. Tento cyklus se bude pravidelně opakovat. V tuto chvíli vám žádná nová runová slova nepředstavíme.

Bedlivě sledujeme diskuze týkající se žebříčků. Délka trvání žebříčku je nečím, na čem s blížícím se startem, stále pracujeme. Chceme, aby délka hráčům vyhovovala. V současné chvíli zvažujeme 4měsíční cyklus. I nadále budeme monitorovat názory hráčů a jejich preference do doby, než PTR s patchem 2.4 spustíme, což by mělo být již z kraje příštího roku.

Balanc postav

Komunita volala po změnách, a my je vyslyšeli. Chystáme se vybalancovat vaše oblíbené hrdiny. Sami jsme fanoušci Diablo II a rádi hledáme nové způsoby hraní. Poslední patch, který řešil balanc postav, byl 1.13c, byl vydán 23. března 2010. O 11 let později chystáme rozšířit diverzitu buildů při zachování fantazie a unikátnosti. Tyto cíle jsou velmi důležité. Chystáme se přezkoumat nevyužité dovednosti, zhodnotit prodlevu při kouzlení, udělat vylepšení u nápovědy a mnoho dalšího, abychom splnili naše cíle.

Chceme, aby jste mohli být kreativní při tvoření buildů, ale nechceme znovuvynalézat kolo a odvést měrování postav od původního nápadu. Ale bez dalšího povídání, pojďme se podívat na filozofii změn.

Amazonka

Amazončina hbitost a všestranost je základem. Obecně si myslíme, že současný stav Amazonky je docela vyvážený. Ale i tak vidíme příležitost vylepšit dovednosti boje na blízko. Chceme posílit sílu některých dovedností na blízko, např. Impale a Fend, aby hráči měli důvod je používat. Chceme upravit synergie dovedností na blízko, aby hráči měli více volnosti a možností.

Dále chceme posílit některé dovednosti v Bow and Crossbow stromu, aby byla vylepšena hratelnost na vyšší obtížnosti.

Assasinka

Assasinka velmi jednoduše poráží zlo útoky ze stínů. Ale i tak vidíme možnost, aby Martial Arts buildy více zářily. Dovednosti Martial Arts mohou být těžko zvládnutelné na vyšší obtížnosti, takže vymýšlíme, jak vylepšit generování a využívání Combo bodů. Některé Trap dovednosti nejsou tak často využívané, takže zvažujeme úpravu některých synergií, aby bylo více více buildů a lepší škálovatelnost poškození.

Barbar

Síle barbarů se nic nevyrovná. I tak vidíme možnosti zvýšení diverzity v Combat dovednostech. Hledáme možnost, jak přidat více možností v Combat dovenostech, např. Leap Attack a Grim Ward, a zároveň vyhodnocujeme požadavky synergií, aby hráči měli více důvodů využívat body na určité Combat dovednosti. Navíc si myslíme, že Throwing barbaři mohou být více využitelní, takže zvažujeme vylepšení Double Throw a Throwing Mastery.

Druid

Bestiální zuřivost druidů zapříčíní, že vše se bude třást. Vidíme unikátní možnost, jak vylepšit některé aspekty této třídy. Viděno naší perspektivou, druidí ohnivé dovestnosti jsou slabé. Vyhodnocujeme zpoždění kouzlení u ohnivých dovedností, hledáme možnosti vylepšení fyzických poškození a vylepšení synergií. Zvažujeme různé vylepšení mající vliv na elementální dovednosti, které jsou málo používané. Chceme vylepšit kontrolu Arctic Blast, takže při kouzlení bude možné útočit na víc než jeden cíl.

Ohledně vyvolávání, věříme, že vyvolaní pohůnci jsou na vyšších obtížnostech slabí. Takže v tomto směru chystáme upravit HP, které dostávají za každý level, udělat drobné QoL vylepšení, vyšší poškození, nové synergie pro Raven, Wolf a Vine.

Jako poslední se chystá vylepšení Werebear, hlavně zaměřené na vylepšení synergií.

Nekromant

Velitel mrtvých posílá své nepřátele do hrobu dříve, než čekali. Podobně jako amazonka, i současný nekromantův stav se nám líbí. I tak vidíme možnost vylepšit specifické Summon dovednosti, které nejsou příliš používané. Balancujeme elementální poškození kostěných mágů, méně používaní golemové jsou efektivnější. Navíc vidíme možnost, jak zlepšit Bone dovednosti na vyšších obtížnostech. V tomto směru upravujeme synergie.

Paladin

Hněv svatého bojovníka je božský. I přesto věříme, že Combat dovednosti jsou málo používané. Hledáme způsoby, jak některé méně často používané dovednosti (např. Fist of the Heavens) více využitelné, takže hráči budou mít důvod vložit do těchto dovedností body.

Dále chceme lépe škálovat Offensive Aura dovednosti. To znamená vylepšit AoE poškození aur, aby byly efektivnější nablízko. Taktéž chceme vylepšit škálení poškození Thorns, aby byly spolehlivější poškození na vyšších levelech.

Kouzelnice

Není lepší vládce nad elementy, jako jsou kouzelnice. Jsme velmi spokojeni se současným stavem, ale i zde vidíme příležitost pro zlepšení. Co se týče ledových dovedností, věříme, že větší diverzita v Armor dovednostech (Frozen Armor, Shiver Armor a Chilling Armor) může mít rozličné výhody.

Ohledně bleskových dovedností, přidáme více možností buildů okolo méně používaných bleskových kouzel, chceme toho docílit více synergiemi. Jako poslední chystáme úpravu méně využívaných ohnivých dovedností, např. Hydra. Podobně jako Arctic Blast, chceme, aby hráči měli větší kontrolu nad Inferno.

Úpravy žoldáků a nová runová slova

Zatím není hotovo. Nechystáme pouze úpravy postav. Dostávali jsme spoustu zpětné vazby ohledně žoldáků, a proto chystáme jejich úpravu v mnoha směrech. Spousta hráčů využívá žoldáka z druhého aktu, proto chceme, aby hráči používali i další 3. Takže chceme vylepšit žoldácké dovednosti a statistiky, aby byla posílena jejich identita a fantazie.

Na horizontu jsou nové recepty v Horadrické kostce, úpravy setů, nová runová slova. Recepty v Kostce umožní hráčům vylepšovat kvalitu setových předmětů, takže bude více buildů. Změny setů znamenají aktualizaci slabých setů, budou mít více bonusů, čímž hráči budou mít důvod skládat nekompletní sety i plné sety, takže podpoří balanc postav. Nová runová slova doplní dovednosti a změny žoldáků.

Zdroj: Blizzard

Jeden komentář u „D2R: Představení patche 2.4

Napsat komentář