Známý streamer MrLlamaSC měl tu čest hostit stream s Diablo II: Resurrected vývojáři. Redditor u/wingspantt dal dohromady výcuc toho nejdůležitějšího.
Obecný seznam novinek z patch 2.4 naleznete v článku D2R: Představení patche 2.4.
- Nechystají se nerfy.
- Ladder by měl trvat 4 měsíce.
- Ladder záložky v bedně budou po skončení sezóny pouze určeny na vybírání, budete mít 4 měsíce je vyčistit.
- Ladder runová slova budou po skončení sezóny dostupná i běžným hráčům.
- Mezi runová slova budou patřit Pattern a Plague. Vytvořili je kdysi dávno vývojáři, ale nikdy nebyly ve hře aktivní.
- Existuje spousta dalších runových slov.
- Do hry nebudou přidány nové runy.
- Runová slova mají buffnout žoldáky mimo těch z druhého aktu.
- Žoldáci z prvního aktu dostanou AoE dovednosti.
- Budete si moct vybrat všech šest druhů žoldáků z druhého aktu bez toho, aniž byste museli měnit hru.
- Žoldáci z třetí aktu budou mít podpůrné buffy. Měli by být více jako tanci, měli by mít nejvíc resistů.
- Žoldáci ze pátého aktu budou více jako tanci, dostanou Battle Cry, který oslabuje nepřátele.
- Impale vždy zasáhne, zpomalí nepřítele
- Fend bude mít vyšší rychlost útoků.
- Dodge/Avoid/Evade budou upraveny, aby hráč nezůstal zaseknutý v animaci a následně umřel.
- Asasinské charge-up dovednosti budou upraveny, Finishing move využije pouze jeden Charge, ne všechny.
- Charge up budou méně míjet.
- Fire traps budou mít vyšší ohnivé poškození.
- Blade traps duou mít synergie a vyšší poškození.
- Shadow dovednosti budou mít snížené časovače, či Cooldowny.
- Barbarský Grim Ward způsobí, že nepřátelé budou dostávat více poškození.
- Throw Mastery bude nyní dávat šanci, že projde cílem.
- Leap a Leap Attack nyní budou mít rychlejší pohyb.
- Find Potion bude buffnut.
- Druid dostane nejvíce změn, bude lepší.
- Fire dovednosti budou mít nižší časovače.
- Fire dovednosti budou dávat vyšší fyzické poškození, aby Hell imunity nebyla tak obtížná.
- Werewolf bude mít z počátku vyšší Attack rating.
- Spirit Wolfes dávají vyšší poškození, budou dělat ledové poškození.
- Ravens dostanou synergie, budou dávat poškození.
- Spirit of Barbs, Thorns a Iron Golem předěláni do „flat“ poškození, budou se lépe škálovat na vyšších obtížnostech.
- Fire Golem, Blood Golem, Iron Golem a kostění mágové budou mít vyšší poškození.
- Fist of Havens bude mít nižší cooldown. Holy Bolt bude moct projít skrz nepřátele.
- Holy Fire/Shock/Freeze budou dávat vyšší poškození, čím blíže k paladinovi, tím vyšší poškození.
- Conversion nebude buffnut.
- Hydra bude mít nižší cooldown.
- Nova a Frost Nova budou buffnuty skrz synergie.
- Žádné nové unikátní předměty.
- Neplánuje se přidat více míst pro postavy, více záložek. A to ani pokud byste si chtěli zaplatit. Limit zdá se být technického rázu.
- Třetí akt nelze přeskočit.
- Některé oblasti budou nově level 85.
Zdroj: Reddit
Vcera spustili PTR a kukal sem na zmeny. Runeword Insight uz nude aj na luky, kuse.
https://news.blizzard.com/en-us/diablo2/23765907/diablo-ii-resurrected-patch-2-4-balance-ptr#rune
„Ladder runová slova budou po skončení sezóny dostupná i běžným hráčům“ můžu to chápat tak, že současná ladder runová slova půjdou skládat i po skončení sezony u non-ladder postav?
Tak sem to pochopil aj ja. Inak včera zverejnili nové runeword.
tím pádem přesto že se blíží start žebříčku, tak mužu klidně s čistým svědomím hrát dál non-ladder a start žebříčku využít třeba pro expení nové postavy.. protože co nový ladder potom jiného nabízí ? Jestli jsem to pochopil správně, tak nově uvedená runová slova budou fungovat jen v žebříčku, ale po sezoně padnou do non-ladder a v novém žebříčku uvedou zase pár nových runewords.. Je to tak? Na mě a myslím si že i na spoustu dalších hráčů kteří mají 30+ let jsou 4 měsíce prostě krátké, takže já to vítám
Mám už lvl 95 a nejvyšší runa, která mně padla v questu, je Ist. Po zabití Baala je to maximálně Hell a to prolézám všechny díry. Jsem zvědavý, jak lze za 4 měsíce postavit třeba Last Wish, to musí hodně zdvihnout drop a potom to bude v ….. a přitom hra bez botů, kdy jezdím ve skupině baalwalk, je fantastická. Nemohu se zbavit dojmu, že tihle „experti“ jsou schopní dodat do šachů další dámu, aby byla hra více akční. Pokud to bude tak, jak se tady popisuje, Diablo je na odpis a já si pořídím Age of Empires, která mě hodně bavila.
Tak oni nepotřebují zlepšit znovu hratelnost, když mají na cestě pokračování.. No jsem zvědavý co vyploděj, poslední dobou dám tak maximálně jeden run od krav po sanctuary a pak mě to přestane bavit a zapínám tebou zmiňované Age of Empire, konkrétně AoE 2: definitivní edice, mám tam nahráno asi 567 hodin a nemá to chybu, bez konkurence nejlepší remaster a strategie vůbec. Tady se zlepšovala jen grafika, klávesové zkratky a přidalo pár národů, na ty staré se podle mě ale vůbec nesáhlo.
Microsoft kupuje Activision, to jsou věci….
+dmg magove potesi 🙂
Super info…som zvedavý na tie zmeny v praxi..vďaka Witek za preklad !
mimochodom pekné sviatky Tebe aj kolegom 🙂
Tobě a všem čtenářům taky 🙂