Druid – Skilly – Elemental – Fissure

Druid – Elemental – Shape Shifting – Summoning

Fissure

fissure
  • Potřebný level: 12
  • Potřebné skilly: Firestorm, Molten Boulder
  • Typ: Plošné časové kouzlo
  • Levé tlačítko: Ne
  • Delay = 2 sekundy

Fissure dostává synergické bonusy ze skillů:

  • Firestorm: +12% k ohnivému poškození za level
  • Volcano: +12% k ohnivému poškození za level

Pokročilé kouzlo, kterým Druid otevře v zemi pukliny, jež vystaví nepřátele v okruhu vyvolání ohni. Na první pohled se kouzlo zdá velmi slabé, avšak nepřítel je zraňován za jistých podmínek velmi často a velmi tvrdě, pokud se stále pohybuje v místě s puklinami v zemi. Kouzlo je obzvlášť účinné vůči velkým skupinám nepřátel.

Tabulka

  • Cena many = 15 pro všechny úrovně
  • Dosah = 10 yardů čtverečních
  • Trvání kouzla = 3,2 sekundy
  • Trvání puklin v zemi = 84 snímků (3,36 sekundy)
  • Next Delay = 6 snímků (0,24 sekundy)
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Fire DMG 15 21 27 33 39 45 51 57 69 81
25 31 37 43 49 55 61 67 79 91
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Fire DMG 93 105 117 129 141 153 169 185 201 217
103 115 127 139 151 163 179 195 211 227
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Fire DMG 233 249 267 285 303 321 339 357 379 401
243 259 278 297 316 335 354 373 396 419
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Fire DMG 423 445 467 489 511 533 555 577 599 621
442 465 488 511 534 557 580 603 626 649

Pukliny v zemi spálí ohněm všechny nepřátele, kteří na nich stojí. Po dobu 3,2 sekund je postupně na čtverci o rozměrech 3,3×3,3 yardu (10 yardů čtverečních) okolo místa seslání vytvořeno náhodně 14 puklin.

Každá puklina má velikost 3. Mohou se vzájemně překrývat a udělují po dobu 80 snímků (3,36 sekund) ohnivé škody jednou za 6 snímků. Za celou dobu vyvolání může každá puklina udělit ohnivé škody až třináctkrát.

Jenže schopnost má zapnutou vlastnost Last Collide, což znamená, že každá puklina za normálních okolností udělí zranění jednomu nepříteli pouze jednou. Proto je toto kouzlo relativně slabé proti jedinému nepříteli a hodně slabé proti jedinému stojícímu nepříteli. Když jsou však dva a více nepřátel těsně vedle sebe tak, že oba stojí na téže puklině, popálí nejprve prvního, a protože ho nemůže zranit podruhé, za dalších 6 snímků popálí druhého. Jelikož si hra pamatuje pouze poslední cíl pro účely Last Collide, je za dalších 6 snímků znovu popálena první potvora a za dalších 6 zase duhá, a tak dále dokola. Za těchto podmínek je každý popálen de facto jednou za půl sekundy.

Shrnuto: Jediná nestvůra může být popálená 14×, když se za celou dobu trvání kouzla projde po všech 14 puklinách. Je-li nepřátel v dosahu účinku více, může být každý zasažen stejnou puklinou vícekrát, když jsou zasahováni každou z nich střídavě.

Výpočty

  • Fire Damage:
Úroveň 1–8 9–16 17–22 23–27 28–99
Min Fire DMG 6*slvl + 9 12*slvl – 39 16*slvl – 103 18*slvl – 147 22*slvl – 259
Max Fire DMG 6*slvl + 19 12*slvl – 29 16*slvl – 93 19*slvl – 159 23*slvl – 271

(slvl = úroveň skillu)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Všechny předměty typu Druidí čapka (ilvl>11): +1–3 to Fissure (Druid Only) (varies)

Některé předměty spouští tento skill:

Dovednost se vyskytuje i na „nabitých“ předmětech (Charges):

  • Výskyt pouze na Magic, Rare, nebo Crafted předmětech typu Club a Staff.
  • Úrovně: 1–7
  • V tabulkách je znázorněn minimální požadavek na úroveň předmětu (ilvl) na úroveň skillu společně s počtem nábojů (Charges)
  • Pro předměty typu Club platí:
Úroveň skillu 1 2 3 4 5 6 7
Minimální ilvl 24 36 48 60 72 84 96
Počet Charges 33 37 41 45 48 52 56
  • Pro předměty typu Staff platí:
Úroveň skillu 1 2 3 4
Minimální ilvl 33 54 75 96
Počet Charges 22 25 27 30

Druid dovede přimět samotné jádro světa Sanctuary rozervat zemskou kůru tak, že se pod nohama jeho nepřátel otevřou sopečné pukliny s vroucí lávou, kterými je spálí na uhel.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Druid – Skilly – Elemental

Napsat komentář