Druid – Skilly – Elemental – Armageddon

Druid – Elemental – Shape Shifting – Summoning

Armageddon

armageddon

Armageddon dostává synergické bonusy ze skillů:

  • Firestorm: +14% k ohnivému poškození za level
  • Molten Boulder: +14% k ohnivému poškození za level
  • Fissure: +2 sekundy trvání za level
  • Volcano: +14% k ohnivému poškození za level

Armageddon je Druidův nejpokročilejší způsob vzývání moci ohně. Vyvolá nad sebou ohnivou bouři a k zemi padájí na náhodné pozice kolem něj ohnivé balvany zraňující nepřátele. Velkou výhodou je, že lze tuto dovednost vyvolat ve vlčí či medvědí podobě.

Tabulka

  • Cena many = 35 pro všechny úrovně
  • Trvání = 10 sekund
  • Trvání ohnivých plamenů = 36 snímků (1,44 sekundy)
  • Poloměr dosahu jednotlivých balvanů = 2 yardy
  • Dosah Armageddonu = 11,3×11,3 yardů
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Fyzické DMG 4 8 12 16 20 24 28 32 38 44
16 20 24 28 32 36 40 44 51 58
Fire DMG 25 40 55 70 85 100 115 130 150 170
75 91 107 123 139 155 171 187 209 231
Fire DMG/s 11 18 25 32 39 46 53 60 69 77
16 23 30 37 44 51 58 65 73 82
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Fyzické DMG 50 56 62 68 74 80 88 96 104 112
65 72 79 86 93 100 109 118 127 136
Fire DMG 190 210 230 250 270 290 315 340 365 390
253 275 297 319 341 363 390 417 444 471
Fire DMG/s 85 93 101 110 118 126 135 145 154 164
90 98 106 114 123 131 140 150 159 168
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Fyzické DMG 120 128 138 148 158 168 178 188 200 212
145 154 166 178 190 202 214 226 240 254
Fire DMG 415 440 471 502 533 564 595 626 664 702
498 525 559 593 627 661 695 729 769 809
Fire DMG/s 173 182 193 203 214 225 235 246 257 269
178 187 198 208 219 229 240 250 262 274
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Fyzické DMG 224 236 248 260 272 284 296 308 320 332
268 282 296 310 324 338 352 366 380 394
Fire DMG 740 778 816 854 892 930 968 1006 1044 1082
849 889 929 969 1009 1049 1089 1129 1169 1209
Fire DMG/s 281 292 304 316 328 339 351 363 375 386
285 297 309 321 332 344 356 367 379 391

Armageddon je ohnivý déšť, který se po vyvolání snese k zemi a zasáhne okolí Druida. Je možné ho jako jedinou dovednost z celé větve Summoning vyčarovat v podobě vlkodlaka nebo medvěda.

Ohnivý déšť se snese nad plochu ohraničenou čtvercem o rozměrech 11,3×11,3 yardů se středem v místě Druida. Čtverec se přesouvá spolu s Druidem v každém okamžiku, kdy je vygenerována další ohnivá koule.

První ohnivá koule je vygenerována v 9. snímku po vyčarování Armageddonu a každá následující ohnivá koule je vygenerována v každém dalším 8. snímku. Na zem tedy dopadnou přibližně 3 ohnivé koule za sekundu.

Po dopadu ohnivé koule na zem jsou nepřátelům stojícím na ploše o poloměru 2 yardy uděleny ohnivé i fyzické škody (Fyzické a Fire DMG). Na místě dopadu vznikne malé ohniště, které nepřátelům udělí škody Fire DMG/s.

Pokud je schopnost znovu použita ještě před svým vypršením, tak se nastaví časovač znovu na začátek.

Ohnivý déšť nemůže být blokován.

Ve hře zcela chybí u popisu skillu zobrazení fyzických škod. Ve statistikách je však hodnota škod zobrazená správně, tedy fyzické i ohnivé škody.

Zobrazené Fire DMG/s předpokládá, že se nepřítel popálí o 3 plameny. Ve skutečnosti je však nepřítel popálen jen o jeden „velký“ plamen o poloměru 2 yardy, takže je skutečná plošná škoda za sekundu pouze třetinová.

Na obrazovce statistik se ohnivé škody za sekundu zobrazí špatně, pokud hráč vlastní předměty s vlastností +% Fire Skill Damage. Ve skutečnosti tato vlastnost ohnivé škody za sekundu nijak neovlivní.

Nevýhodou tohoto skillu je nutnost být uprostřed houfu nepřátel, aby byl skill co nejefektivněji využit. Je však vhodné ho používat ve formě vlka nebo medvěda za využití skillu Fire Claws, neboť oba skilly využívají stejné synergie.

Výpočty

  • Fyzické Damage:
Úroveň 1–8 9–16 17–22 23–27 28–99
Min DMG 4*slvl 6*slvl – 16 8*slvl – 48 10*slvl – 92 12*slvl – 148
Max DMG 4*slvl + 12 7*slvl – 12 9*slvl – 44 12*slvl – 110 14*slvl – 166
  • Fire Damage:
Úroveň 1–8 9–16 17–22 23–27 28–99
Min Fire DMG 15*slvl + 10 20*slvl – 30 25*slvl – 110 31*slvl – 242 38*slvl – 438
Max Fire DMG 16*slvl + 59 22*slvl + 11 27*slvl – 69 34*slvl – 223 40*slvl – 391
  • Fire DMG/s:
Úroveň 1–8 9–16 17–22 23–27 28–99
Min Fire bit DMG 24*slvl + 16 28*slvl – 16 32*slvl – 80 36*slvl – 168 40*slvl – 280
Max Fire bit DMG 24*slvl + 32 28*slvl 32*slvl – 64 36*slvl – 152 40*slvl – 264
  • Zobrazené Fire Damage/s = 3 * Min/max Fire bit DMG * 25/256
  • Skutečné Fire Damage = Min/max Fire bit DMG * 25/256

(slvl = úroveň skillu)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Všechny předměty typu Druidí čapka (ilvl>36): +1–3 to Armageddon (Druid Only) (varies)

Příroda se dovede pomstít třeba strašlivým deštěm, kdy padají k zemi místo kapek vody hořící kameny. Druid toho dovede využít ve svůj prospěch a okolo sebe nechá pršet oheň, aby odradil své nepřátele, pokud nejsou dost hloupí na to, aby se nechali v ohnivé bouři chytit.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Druid – Skilly – Elemental

Napsat komentář