Druid – Elemental – Shape Shifting – Summoning
Firestorm |
Molten Boulder |
Arctic Blast |
Fissure |
Cyclone Armor |
Twister |
Volcano |
Tornado |
Armageddon |
Hurricane |
Armageddon

- Potřebný level: 30
- Potřebné skilly: Firestorm, Molten Boulder, Arctic Blast, Fissure, Cyclone Armor, Twister, Volcano, Tornado, Hurricane
- Typ: Očarování, periodický automatický výstřel na plochu
- Levé tlačítko: Ne
- Delay = 6 sekund
Armageddon dostává synergické bonusy ze skillů:
- Firestorm: +14% k ohnivému poškození za level
- Molten Boulder: +14% k ohnivému poškození za level
- Fissure: +2 sekundy trvání za level
- Volcano: +14% k ohnivému poškození za level
Armageddon je Druidův nejpokročilejší způsob vzývání moci ohně. Vyvolá nad sebou ohnivou bouři a k zemi padájí na náhodné pozice kolem něj ohnivé balvany zraňující nepřátele. Velkou výhodou je, že lze tuto dovednost vyvolat ve vlčí či medvědí podobě.
Tabulka
- Cena many = 35 pro všechny úrovně
- Trvání = 10 sekund
- Trvání ohnivých plamenů = 36 snímků (1,44 sekundy)
- Poloměr dosahu jednotlivých balvanů = 2 yardy
- Dosah Armageddonu = 11,3×11,3 yardů
Úrovně | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Fyzické DMG | 4 | 8 | 12 | 16 | 20 | 24 | 28 | 32 | 38 | 44 |
16 | 20 | 24 | 28 | 32 | 36 | 40 | 44 | 51 | 58 | |
Fire DMG | 25 | 40 | 55 | 70 | 85 | 100 | 115 | 130 | 150 | 170 |
75 | 91 | 107 | 123 | 139 | 155 | 171 | 187 | 209 | 231 | |
Fire DMG/s | 11 | 18 | 25 | 32 | 39 | 46 | 53 | 60 | 69 | 77 |
16 | 23 | 30 | 37 | 44 | 51 | 58 | 65 | 73 | 82 | |
Úrovně | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Fyzické DMG | 50 | 56 | 62 | 68 | 74 | 80 | 88 | 96 | 104 | 112 |
65 | 72 | 79 | 86 | 93 | 100 | 109 | 118 | 127 | 136 | |
Fire DMG | 190 | 210 | 230 | 250 | 270 | 290 | 315 | 340 | 365 | 390 |
253 | 275 | 297 | 319 | 341 | 363 | 390 | 417 | 444 | 471 | |
Fire DMG/s | 85 | 93 | 101 | 110 | 118 | 126 | 135 | 145 | 154 | 164 |
90 | 98 | 106 | 114 | 123 | 131 | 140 | 150 | 159 | 168 |
Úrovně | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Fyzické DMG | 120 | 128 | 138 | 148 | 158 | 168 | 178 | 188 | 200 | 212 |
145 | 154 | 166 | 178 | 190 | 202 | 214 | 226 | 240 | 254 | |
Fire DMG | 415 | 440 | 471 | 502 | 533 | 564 | 595 | 626 | 664 | 702 |
498 | 525 | 559 | 593 | 627 | 661 | 695 | 729 | 769 | 809 | |
Fire DMG/s | 173 | 182 | 193 | 203 | 214 | 225 | 235 | 246 | 257 | 269 |
178 | 187 | 198 | 208 | 219 | 229 | 240 | 250 | 262 | 274 | |
Úrovně | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 |
Fyzické DMG | 224 | 236 | 248 | 260 | 272 | 284 | 296 | 308 | 320 | 332 |
268 | 282 | 296 | 310 | 324 | 338 | 352 | 366 | 380 | 394 | |
Fire DMG | 740 | 778 | 816 | 854 | 892 | 930 | 968 | 1006 | 1044 | 1082 |
849 | 889 | 929 | 969 | 1009 | 1049 | 1089 | 1129 | 1169 | 1209 | |
Fire DMG/s | 281 | 292 | 304 | 316 | 328 | 339 | 351 | 363 | 375 | 386 |
285 | 297 | 309 | 321 | 332 | 344 | 356 | 367 | 379 | 391 |
Armageddon je ohnivý déšť, který se po vyvolání snese k zemi a zasáhne okolí Druida. Je možné ho jako jedinou dovednost z celé větve Summoning vyčarovat v podobě vlkodlaka nebo medvěda.
Ohnivý déšť se snese nad plochu ohraničenou čtvercem o rozměrech 11,3×11,3 yardů se středem v místě Druida. Čtverec se přesouvá spolu s Druidem v každém okamžiku, kdy je vygenerována další ohnivá koule.
První ohnivá koule je vygenerována v 9. snímku po vyčarování Armageddonu a každá následující ohnivá koule je vygenerována v každém dalším 8. snímku. Na zem tedy dopadnou přibližně 3 ohnivé koule za sekundu.
Po dopadu ohnivé koule na zem jsou nepřátelům stojícím na ploše o poloměru 2 yardy uděleny ohnivé i fyzické škody (Fyzické a Fire DMG). Na místě dopadu vznikne malé ohniště, které nepřátelům udělí škody Fire DMG/s.
Pokud je schopnost znovu použita ještě před svým vypršením, tak se nastaví časovač znovu na začátek.
Ohnivý déšť nemůže být blokován.
Ve hře zcela chybí u popisu skillu zobrazení fyzických škod. Ve statistikách je však hodnota škod zobrazená správně, tedy fyzické i ohnivé škody.
Zobrazené Fire DMG/s předpokládá, že se nepřítel popálí o 3 plameny. Ve skutečnosti je však nepřítel popálen jen o jeden „velký“ plamen o poloměru 2 yardy, takže je skutečná plošná škoda za sekundu pouze třetinová.
Na obrazovce statistik se ohnivé škody za sekundu zobrazí špatně, pokud hráč vlastní předměty s vlastností +% Fire Skill Damage. Ve skutečnosti tato vlastnost ohnivé škody za sekundu nijak neovlivní.
Nevýhodou tohoto skillu je nutnost být uprostřed houfu nepřátel, aby byl skill co nejefektivněji využit. Je však vhodné ho používat ve formě vlka nebo medvěda za využití skillu Fire Claws, neboť oba skilly využívají stejné synergie.
Výpočty
- Fyzické Damage:
Úroveň | 1–8 | 9–16 | 17–22 | 23–27 | 28–99 |
---|---|---|---|---|---|
Min DMG | 4*slvl | 6*slvl – 16 | 8*slvl – 48 | 10*slvl – 92 | 12*slvl – 148 |
Max DMG | 4*slvl + 12 | 7*slvl – 12 | 9*slvl – 44 | 12*slvl – 110 | 14*slvl – 166 |
- Fire Damage:
Úroveň | 1–8 | 9–16 | 17–22 | 23–27 | 28–99 |
---|---|---|---|---|---|
Min Fire DMG | 15*slvl + 10 | 20*slvl – 30 | 25*slvl – 110 | 31*slvl – 242 | 38*slvl – 438 |
Max Fire DMG | 16*slvl + 59 | 22*slvl + 11 | 27*slvl – 69 | 34*slvl – 223 | 40*slvl – 391 |
- Fire DMG/s:
Úroveň | 1–8 | 9–16 | 17–22 | 23–27 | 28–99 |
---|---|---|---|---|---|
Min Fire bit DMG | 24*slvl + 16 | 28*slvl – 16 | 32*slvl – 80 | 36*slvl – 168 | 40*slvl – 280 |
Max Fire bit DMG | 24*slvl + 32 | 28*slvl | 32*slvl – 64 | 36*slvl – 152 | 40*slvl – 264 |
- Zobrazené Fire Damage/s = 3 * Min/max Fire bit DMG * 25/256
- Skutečné Fire Damage = Min/max Fire bit DMG * 25/256
(slvl = úroveň skillu)
Výskyt dovednosti
Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:
- Všechny předměty typu Druidí čapka (ilvl>36): +1–3 to Armageddon (Druid Only) (varies)
Příroda se dovede pomstít třeba strašlivým deštěm, kdy padají k zemi místo kapek vody hořící kameny. Druid toho dovede využít ve svůj prospěch a okolo sebe nechá pršet oheň, aby odradil své nepřátele, pokud nejsou dost hloupí na to, aby se nechali v ohnivé bouři chytit.
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —