Druid – Elemental – Shape Shifting – Summoning
Werebear

- Potřebný level: 6
- Potřebné skilly: žádné
- Typ skillu: Přeměna
- Levé tlačítko: Ne
- Delay: 1 sekunda
Tento Druid nachází potěšení v přeměnách v divoká zvířata, konkrétně v medvědodlaka. Zběsilost medvědí podoby dokumentuje zejména mocný útok obříma tlapama a výrazně zvýšená obrana. V kombinaci s vhodně zvolenými dovednostmi je tato podoba vskutku vražedná. Spolu s touto dovedností by měl Druid ve vlastním zájmu investovat několik bodů i do lykantropie, která zesílí výdrž medvědodlaka a hlavně umožní Druidovi udržet zvířecí podobu výrazně déle. Nemůže se totiž stát nic horšího, než když Druid uprostřed bitvy ztratí nad přeměnou kontrolu a je vydán napospas nepřátelům.
Tabulka
- Cena Many = 15 pro všechny úrovně, 0 při přeměně zpět na člověka
- +Life (%) = 75 % pro všechny úrovně
- Trvání zvířecí podoby (s) = 40 s pro všechny úrovně
Úrovně | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+Defense (%) | 25 | 31 | 37 | 43 | 49 | 55 | 61 | 67 | 73 | 79 |
+DMG (%) | 55 | 63 | 71 | 79 | 87 | 95 | 103 | 111 | 119 | 127 |
Úrovně | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
+Defense (%) | 85 | 91 | 97 | 103 | 109 | 115 | 121 | 127 | 133 | 139 |
+DMG (%) | 135 | 143 | 151 | 159 | 167 | 175 | 183 | 191 | 199 | 207 |
Úrovně | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+Defense (%) | 145 | 151 | 157 | 163 | 169 | 175 | 181 | 187 | 193 | 199 |
+DMG (%) | 215 | 223 | 231 | 239 | 247 | 255 | 263 | 271 | 279 | 287 |
Úrovně | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 |
+Defense (%) | 205 | 211 | 217 | 223 | 229 | 235 | 241 | 247 | 253 | 259 |
+DMG (%) | 295 | 303 | 311 | 319 | 327 | 335 | 343 | 351 | 359 | 367 |
Druid změní podobu na medvědodlaka. Přeměna samotná trvá celkem 16 snímků (0,64 sekundy), přičemž k uplatnění bonusů z přeměny vyplývajících dojde až ve 14. snímku přeměny. Během celého procesu se postava nemůže hýbat ani útočit.
Přeměna v medvědodlaka je zesílena lykantropií, jež zvýší procentní bonus k životu a trvání přeměny.
Procentuální navýšení života funguje pouze na základ života, tedy z natvrdo investovaných bodů do vitality a z bonusů k životu na předmětech. Nefunguje na body k vitalitě z předmětů nebo na procentní bonus k životům z předmětů či jiných skillů.
Navýšení života se sčítá s ostatními skilly se stejnou vlastností (Battle Orders, Oak Sage) a s vlastnostmi předmětů na procentní zvýšení života.
Pokud je v medvědí podobě postava smrtelně raněna, je automaticky přeměněna zpět na člověka a zbyde jí jeden život. Někdy tato vlastnost může zachránit postavě život.
V podobě medvěda je postava schopna využívat ostatní schopnosti s jistým omezením. Prakticky vyloučené je kouzlení. Chce-li na sebe medvědodlak vyčarovat nějaká očarování, musí se přeměnit zpět v normálního druida, provést očarování, a pak se znovu proměnit v medvěda. Všechny pasivní skilly (kromě Assassinky Weapon Block) i očarování fungují po přeměně beze změny. Zde je seznam aktivních skillů, jež fungují v přeměně v medvěda:
- Normální útok
- Unsummon (Odvolání přivolaných zvířat)
- Svitky a knihy identifikace a Town Portal
- Werewolf
- Werebear
- Maul
- Fire Claws
- Hunger
- Shock Wave
- Fury
- Všechny Summoning skilly
- Armageddon
Pokud nosí Druid střelnou zbraň, je po přeměně používána jako zbraň nablízko. Schopnosti Fires Magic Arrows a Fires Explosive Arrows or Bolts přestanou v tomto stavu fungovat.
Pokud se do medvědí formy promění Barbar nebo Assassinka, počítají se jim stejné breakpointy na Faster Block Rate a Faster Hit Recovery jako u Druida. Rychlost útoku se však pro Barbara a Assassinku v medvědí formě počítá jinak. Pokud má Barbar a Assassinka dvě zbraně, útočí v medvědí formě jen tou primární, i když to dle animace útoku vypadá na rány oběma zbraněmi.
Rychlost útoku medvědodlaka se určí z rychlosti zbraně a z vlastnosti Increased Attack Speed na zbrani. Ostatní zdroje rychlosti útoku (aury, IAS z ostatních předmětů) jsou výrazně potlačeny nebo rovnou ignorovány.
Assassinka je v medvědí formě schopna dosáhnout rychlosti útočení až na 3 fpa (3 snímky za jednu ránu-tedy udělit 8 a kousek ran za vteřinu)
Výpočty
- +Life (%) = 75 + (15 + 5 * blvl) %
- +Trvání zvířecí podoby (s) = 40 + 20 * blvl s
- +Defense (%) = 19 + 6 * slvl %
- +DMG (%) = 47 + 8 * slvl %
(slvl = úroveň skillu, blvl = úroveň skillu Lycanthropy)
Výskyt dovednosti
Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:
- Všechny předměty typu Druidí čapka (ilvl<37): +1–3 to Werebear (Druid Only) (varies)
- Beast sekera/kladivo/žezlo: +3 to Werebear – oskill
Tato dovednost posílí Druida možností přijmout podobu hrozivého a divokého medvěda, s nímž je spojena nejen ohromná fyzická síla, ale i výdrž a odvaha.
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
« Zpět do sekce Herní postavy – Druid – Skilly – Shape Shifting