Druid – Skilly – Shape Shifting – Werebear

Druid – Elemental – Shape Shifting – Summoning

Werebear

werebear
  • Potřebný level: 6
  • Potřebné skilly: žádné
  • Typ skillu: Přeměna
  • Levé tlačítko: Ne
  • Delay: 1 sekunda

Tento Druid nachází potěšení v přeměnách v divoká zvířata, konkrétně v medvědodlaka. Zběsilost medvědí podoby dokumentuje zejména mocný útok obříma tlapama a výrazně zvýšená obrana. V kombinaci s vhodně zvolenými dovednostmi je tato podoba vskutku vražedná. Spolu s touto dovedností by měl Druid ve vlastním zájmu investovat několik bodů i do lykantropie, která zesílí výdrž medvědodlaka a hlavně umožní Druidovi udržet zvířecí podobu výrazně déle. Nemůže se totiž stát nic horšího, než když Druid uprostřed bitvy ztratí nad přeměnou kontrolu a je vydán napospas nepřátelům.

Tabulka

  • Cena Many = 15 pro všechny úrovně, 0 při přeměně zpět na člověka
  • +Life (%) = 75 % pro všechny úrovně
  • Trvání zvířecí podoby (s) = 40 s pro všechny úrovně
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
+Defense (%) 25 31 37 43 49 55 61 67 73 79
+DMG (%) 55 63 71 79 87 95 103 111 119 127
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
+Defense (%) 85 91 97 103 109 115 121 127 133 139
+DMG (%) 135 143 151 159 167 175 183 191 199 207
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
+Defense (%) 145 151 157 163 169 175 181 187 193 199
+DMG (%) 215 223 231 239 247 255 263 271 279 287
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
+Defense (%) 205 211 217 223 229 235 241 247 253 259
+DMG (%) 295 303 311 319 327 335 343 351 359 367

Druid změní podobu na medvědodlaka. Přeměna samotná trvá celkem 16 snímků (0,64 sekundy), přičemž k uplatnění bonusů z přeměny vyplývajících dojde až ve 14. snímku přeměny. Během celého procesu se postava nemůže hýbat ani útočit.

Přeměna v medvědodlaka je zesílena lykantropií, jež zvýší procentní bonus k životu a trvání přeměny.

Procentuální navýšení života funguje pouze na základ života, tedy z natvrdo investovaných bodů do vitality a z bonusů k životu na předmětech. Nefunguje na body k vitalitě z předmětů nebo na procentní bonus k životům z předmětů či jiných skillů.

Navýšení života se sčítá s ostatními skilly se stejnou vlastností (Battle Orders, Oak Sage) a s vlastnostmi předmětů na procentní zvýšení života.

Pokud je v medvědí podobě postava smrtelně raněna, je automaticky přeměněna zpět na člověka a zbyde jí jeden život. Někdy tato vlastnost může zachránit postavě život.

V podobě medvěda je postava schopna využívat ostatní schopnosti s jistým omezením. Prakticky vyloučené je kouzlení. Chce-li na sebe medvědodlak vyčarovat nějaká očarování, musí se přeměnit zpět v normálního druida, provést očarování, a pak se znovu proměnit v medvěda. Všechny pasivní skilly (kromě Assassinky Weapon Block) i očarování fungují po přeměně beze změny. Zde je seznam aktivních skillů, jež fungují v přeměně v medvěda:

Pokud nosí Druid střelnou zbraň, je po přeměně používána jako zbraň nablízko. Schopnosti Fires Magic Arrows a Fires Explosive Arrows or Bolts přestanou v tomto stavu fungovat.

Pokud se do medvědí formy promění Barbar nebo Assassinka, počítají se jim stejné breakpointy na Faster Block Rate a Faster Hit Recovery jako u Druida. Rychlost útoku se však pro Barbara a Assassinku v medvědí formě počítá jinak. Pokud má Barbar a Assassinka dvě zbraně, útočí v medvědí formě jen tou primární, i když to dle animace útoku vypadá na rány oběma zbraněmi.

Rychlost útoku medvědodlaka se určí z rychlosti zbraně a z vlastnosti Increased Attack Speed na zbrani. Ostatní zdroje rychlosti útoku (aury, IAS z ostatních předmětů) jsou výrazně potlačeny nebo rovnou ignorovány.

Assassinka je v medvědí formě schopna dosáhnout rychlosti útočení až na 3 fpa (3 snímky za jednu ránu-tedy udělit 8 a kousek ran za vteřinu)

Výpočty

  • +Life (%) = 75 + (15 + 5 * blvl) %
  • +Trvání zvířecí podoby (s) = 40 + 20 * blvl s
  • +Defense (%) = 19 + 6 * slvl %
  • +DMG (%) = 47 + 8 * slvl %

(slvl = úroveň skillu, blvl = úroveň skillu Lycanthropy)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Všechny předměty typu Druidí čapka (ilvl<37): +1–3 to Werebear (Druid Only) (varies)
  • Beast sekera/kladivo/žezlo: +3 to Werebear – oskill

Tato dovednost posílí Druida možností přijmout podobu hrozivého a divokého medvěda, s nímž je spojena nejen ohromná fyzická síla, ale i výdrž a odvaha.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Druid – Skilly – Shape Shifting

Napsat komentář