Druid – Skilly – Shape Shifting – Hunger

Druid – Elemental – Shape Shifting – Summoning

Hunger

hunger

Druid přeměněný ve vlkodlaka nebo medvědodlaka je schopen udeřit nepřítele nejen svými drápy, ale také svými mohutnými tesáky, jimiž rozcupuje jejich maso na kusy. Tento typ úderu se však nemůže měřit s tím, co dovede normální úder nebo úder za pomocí jiné dovednosti, neboť je účinnost útoku pouze čtvrtinová. Čím je však tato dovednost hladu výjimečná, je ohromná míra sání života a many.

Avšak kvůli chybám a bugům není tato dovednost natolik účinná, jak by měla a mohla být.

Tabulka

  • Cena Many = 3 pro všechny úrovně
  • Veškeré fyzické škody jsou sníženy na 25 %
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
+AR(%) 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140
% Life+Mana Steal 72 90 104 116 125 132 138 143 149 152
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
+AR(%) 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240
% Life+Mana Steal 156 159 162 165 167 170 171 173 174 176
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
+AR(%) 250 260 270 280 290 300 310 320 330 340
% Life+Mana Steal 177 179 180 182 182 183 185 185 186 186
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
+AR(%) 350 360 370 380 390 400 410 420 430 440
% Life+Mana Steal 188 188 189 189 189 191 191 192 192 192

Vlkodlak nebo medvědodlak svým úspěšně provedeným úderem zraní nepřítele a vysaje z něj životy a manu.

Penalizace škod na 25 % je provedena včetně všech procentních bonusů, takže ji nelze obejít modifikátorem +% Enhanced Damage tak snadno. Pokud má Druid zbraň s 200 škody a má na skillech a aurách celkem +400 % Enhanced Damage, je jeho škoda vypočítána: (200 * (1 + 4) * 0,25) = 250. Na první úrovni skillu hlad by to znamenalo, že vysaje 180 života a many.

Rychlost útoku se určí z rychlosti zbraně a z vlastnosti Increased Attack Speed na zbrani. Ostatní zdroje rychlosti útoku (aury, IAS z ostatních předmětů) jsou výrazně potlačeny nebo rovnou ignorovány.

U vlkodlaka při některých rychlostech útoku a u medvědodlaka ve všech případech dochází k chybě, kdy je úspěšný pouze každý druhý úder. Tím pádem je při zaznamenané 95% šanci na zásah úspěšných pouze 47,5 % případů, tedy jednou se trefí, jednou mine. Pokud je rychlost útoku zvýšena na 4 snímky za útok, je efektivní nejvyšší rychlost při této chybě až 8 snímků.

Výpočty

  • AR (%) = 40 + 10 * slvl %
  • Life+Mana Steal (%) = 50 + [1,5 * [(110 * slvl) / (slvl+6)]] %, hranaté závorky zaokrouhleny dolů, maximum = 200 %.

(slvl = úroveň skillu)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Všechny předměty typu Druidí čapka (ilvl>24): +1–3 to Hunger (Druid Only) (varies)

Příroda rozdává život, ale také si ho může vzít zpět. Tohoto faktu si je Druid, přeměněný ve zvíře, vědom a při použití schopnosti hladu kousne nepřítele, přičemž z rány odčerpá jeho životní i duchovní sílu, aby si vyléčil zranění a obnovil sílu vlastní.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Druid – Skilly – Shape Shifting

Napsat komentář