Druid – Elemental – Shape Shifting – Summoning
Maul

- Potřebný level: 12
- Potřebné skilly: Werebear
- Typ skillu: Nabíjecí fyzický nablízko
- Levé tlačítko: Ano
Druid přeměněný v medvědodlaka rozmáchne svýma obrovitýma tlapama tak, aby jeho útoky byly ještě více drtivé. Tato dovednost postupně zvyšuje jeho sílu útoku a přesnost, a co je nejdůležitější, tak poskytuje šanci na omráčení nepřítele. S každým dalším úspěšně provedeným rozmáchnutím je útok silnější, dokud Druid nedosáhne maximální účinnosti. Rozmáchnutí vydrží až dvacet sekund a mezitím může hráč svévolně využívat další své schopnosti, aniž by musel schopnost znovu nabíjet.
Drásání funguje pouze během přeměny v mědvědodlaka.
Tabulka
- Cena Many = 3 pro všechny úrovně
- Trvání (s) = 20 s pro všechny úrovně
Úrovně | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+AR (%) | 20 | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 |
+Max DMG (%) | 60 | 80 | 80 | 100 | 100 | 120 | 120 | 140 | 140 | 160 |
Úroveň náboje | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 6 | 6 | 7 | 7 | 8 |
Max doba omráčení (s) | 1,68 | 1,96 | 1,96 | 2,2 | 2,2 | 2,36 | 2,36 | 2,52 | 2,52 | 2,6 |
Úrovně | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
+AR (%) | 120 | 130 | 140 | 150 | 160 | 170 | 180 | 190 | 200 | 210 |
+Max DMG (%) | 160 | 180 | 180 | 200 | 200 | 220 | 220 | 240 | 240 | 260 |
Úroveň náboje | 8 | 9 | 9 | 10 | 10 | 11 | 11 | 12 | 12 | 13 |
Max doba omráčení (s) | 2,6 | 2,76 | 2,76 | 2,84 | 2,84 | 2,92 | 2,92 | 3,0 | 3,0 | 3,08 |
Úrovně | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+AR (%) | 220 | 230 | 240 | 250 | 260 | 270 | 280 | 290 | 300 | 310 |
+Max DMG (%) | 260 | 280 | 280 | 300 | 300 | 320 | 320 | 340 | 340 | 360 |
Úroveň náboje | 13 | 14 | 14 | 15 | 15 | 16 | 16 | 17 | 17 | 18 |
Max doba omráčení (s) | 3,08 | 3,16 | 3,16 | 3,2 | 3,2 | 3,28 | 3,28 | 3,28 | 3,28 | 3,32 |
Úrovně | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 |
+AR (%) | 320 | 330 | 340 | 350 | 360 | 370 | 380 | 390 | 400 | 410 |
+Max DMG (%) | 360 | 380 | 380 | 400 | 400 | 420 | 420 | 440 | 440 | 460 |
Úroveň náboje | 18 | 19 | 19 | 20 | 20 | 21 | 21 | 22 | 22 | 23 |
Max doba omráčení (s) | 3,32 | 3,36 | 3,36 | 3,4 | 3,4 | 3,44 | 3,44 | 3,48 | 3,48 | 3,52 |
Když medvědodlak úspěšně zasáhne tímto skillem nepřítele, je mu na dalších dvacet sekund propůjčen silnější útok a schopnost omráčit nepřítele. Omráčení a zvýšení útoku však v praxi zafunguje až při následujícím úderu.
Drásání také zvýší přesnost, ale pouze v momentě nabíjení. Účinek není trvalý po celé nabití.
Při prvním úderu se skill aktivuje na první úroveň náboje, začne tedy okolo postavy létat zelená koule, o 20 % se zvýší síla útoku a na více než 1,5 sekundy je nepřítel omráčen. Při každém dalším útoku se postupně zvedne úroveň náboje o jednu a vyresetuje se dvacetisekundové trvání. Úroveň náboje stoupá, dokud schopnost nedosáhne své maximální účinnosti.
V následující tabulce jsou k dispozici hodnoty síly útoku a délky omráčení, jak roste úroveň náboje.
Náboj | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+DMG (%) | 20 | 40 | 60 | 80 | 100 | 120 | 140 | 160 | 180 | 200 |
Omráčení (s) | 0,92 | 1,36 | 1,68 | 1,96 | 2,2 | 2,36 | 2,52 | 2,6 | 2,76 | 2,84 |
Je maximální náboj na levlu skillu | – | – | 1 | 2 | 4 | 6 | 8 | 10 | 12 | 14 |
Od třetího náboje hodnoty kopírují maximální údaje v tabulce skillů pro dané úrovně nabití.
Během dvaceti sekund účinku lze libovolně útočit jinými skilly či zbraněmi. Před uplynutím dvaceti vteřin je nutno znovu aspoň jednou použít tento skill, aby se obnovil, jinak by pak musel hráč začít nabíjet znovu od první úrovně náboje.
Rychlost útoku medvědodlaka se určí z rychlosti zbraně a z vlastnosti Increased Attack Speed na zbrani. Ostatní zdroje rychlosti útoku (aury, IAS z ostatních předmětů) jsou výrazně potlačeny nebo rovnou ignorovány.
Popis skillu ukazuje špatně délku omráčení. Je v něm vyjádřena za pomocí úrovně celého skillu a ne za pomocí maximálního možného nabití na dané úrovni skillu. Je tedy většinou nižší, než je v popisu uváděno.
Pokud je zasažený nepřítel šampiónem, unikátním bossem, nebo superunikátním bossem, bude omráčen pouze s 10% pravděpodobností. Jediní, kdo jsou vůči omráčení zcela imunní, jsou akt bossové a bossové (Blood Raven, Griswold, Radament, Summoner, Izual a Nihlathak).
Výpočty
- +AR (%) = 10 + 10 * slvl
- +DMG (%) = 20 * nlvl
- Úroveň náboje = 3 + 0,5 * slvl, celé zaokrouhleno dolů
- Doba omráčení (s) = 0,4 + ([0,9 * [(110 * nlvl) / (nlvl + 6) ]] / 25) s, maximální hodnota = 4 s, hranaté závorky zaokrouhleny dolů
(slvl = úroveň skillu, nlvl = úroveň nabití skillu)
Výskyt dovednosti
Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:
- Všechny předměty typu Druidí čapka (ilvl>11): +1–3 to Maul (Druid Only) (varies)
- Islestrike Twin Axe: +1 to Maul (Druid Only)
Druid přeměněný do podoby medvěda využívá své mohutně vyvinuté přední tlapy, aby jimi s rozmachem rozdrásal své nepřátele na kusy. S každým dalším úderem jeho zuřivost a síla roste ještě více.
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
« Zpět do sekce Herní postavy – Druid – Skilly – Shape Shifting