Druid – Elemental – Shape Shifting – Summoning
Werewolf

- Potřebný level: 1
- Potřebné skilly: žádné
- Typ skillu: Přeměna
- Levé tlačítko: Ne
- Delay: 1 sekunda
Tento Druid nachází potěšení v přeměnách v divoká zvířata, konkrétně ve vlkodlaka. Zběsilost vlčí podoby dokumentuje zejména zrychlený útok předníma tlapama a výrazně zvýšený počet života. V kombinaci s vhodně zvolenými dovednostmi je tato podoba vskutku vražedná. Spolu s touto dovedností by měl Druid ve vlastním zájmu investovat několik bodů i do lykantropie, která ještě více zesílí výdrž vlkodlaka a hlavně umožní Druidovi udržet vlčí podobu výrazně déle. Nemůže se totiž stát nic horšího, než když Druid uprostřed bitvy ztratí nad přeměnou kontrolu a je vydán napospas nepřátelům.
Tabulka
- Cena Many = 15 pro všechny úrovně, 0 při přeměně zpět na člověka
- +Life (%) = 25 % pro všechny úrovně
- +Stamina (%) = 25 % pro všechny úrovně
- Trvání zvířecí podoby (s) = 40 s pro všechny úrovně
Úrovně | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+AR (%) | 50 | 65 | 80 | 95 | 110 | 125 | 140 | 155 | 170 | 185 |
+EIAS | 20 | 28 | 35 | 40 | 45 | 48 | 51 | 53 | 56 | 57 |
Úrovně | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
+AR (%) | 200 | 215 | 230 | 245 | 260 | 275 | 290 | 305 | 320 | 335 |
+EIAS | 59 | 61 | 62 | 63 | 64 | 66 | 66 | 67 | 68 | 68 |
Úrovně | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+AR (%) | 350 | 365 | 380 | 395 | 410 | 425 | 440 | 455 | 470 | 485 |
+EIAS | 69 | 70 | 70 | 71 | 71 | 72 | 73 | 73 | 73 | 73 |
Úrovně | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 |
+AR (%) | 500 | 515 | 530 | 545 | 560 | 575 | 590 | 605 | 620 | 635 |
+EIAS | 74 | 74 | 75 | 75 | 75 | 75 | 75 | 76 | 76 | 76 |
Druid změní při přeměně podobu na vlkodlaka. Přeměna samotná trvá celkem 16 snímků (0,64 sekundy), přičemž k uplatnění bonusů z přeměny vyplývajících dojde až ve 14. snímku přeměny. Během celého procesu se postava nemůže hýbat ani útočit.
Přeměna ve vlkodlaka je zesílena lykantropií, jež zvýší procentní bonus k životu a trvání přeměny.
Procentuální navýšení života funguje pouze na základ života, tedy z natvrdo investovaných bodů do vitality a z bonusů k životu na předmětech. Nefunguje na body k vitalitě z předmětů nebo na procentní bonus k životům z předmětů či jiných skillů.
Účinek se sčítá s ostatními skilly navyšujícími život (Battle Orders, Oak Sage) a s vlastnostmi předmětů na procentní zvýšení života.
Pokud je ve vlčí podobě postava smrtelně raněna, je automaticky přeměněna zpět na člověka a zbyde jí jeden život. Někdy tato vlastnost může zachránit postavě život.
V podobě vlka je postava schopna využívat ostatní schopnosti s jistým omezením. Prakticky vyloučené je kouzlení. Chce-li na sebe vlkodlak vyčarovat nějaká očarování, musí se přeměnit zpět v normálního druida, provést očarování, a pak se znovu proměnit ve vlkodlaka. Všechny pasivní skilly i očarování po přeměně zůstávají aktivní. Zde je seznam skillů, jež fungují v přeměně ve vlka:
- Normální útok
- Unsummon (Odvolání přivolaných zvířat)
- Svitky a knihy identifikace a Town Portal
- Werewolf
- Werebear
- Feral Rage
- Rabies
- Fire Claws
- Hunger
- Fury
- Všechny Summoning skilly
- Armageddon
Pokud nosí Druid střelnou zbraň, je po přeměně používána jako zbraň nablízko. Schopnosti Fires Magic Arrows a Fires Explosive Arrows or Bolts přestanou v tomto stavu fungovat.
Pokud se do vlčí formy promění Barbar, počítají se mu stejné breakpointy na Faster Block Rate a Faster Hit Recovery jako u Druida. Rychlost útoku se však pro Barbara ve vlčí formě počítá jinak. Pokud má Barbar dvě zbraně, útočí ve vlčí formě jen tou primární, i když to dle animace útoku vypadá na rány oběma zbraněmi.
Rychlost útoku vlkodlaka se určí z tohoto skillu, z rychlosti zbraně a z vlastnosti Increased Attack Speed na zbrani. Ostatní zdroje rychlosti útoku (aury, IAS z ostatních předmětů) jsou výrazně potlačeny nebo rovnou ignorovány.
Výpočty
- +Life (%) = 25 + (15 + 5 * blvl) %
- +Stamina (%) = 25 %
- +Trvání zvířecí podoby (s) = 40 + 20 * blvl s
- +AR (%) = 35 + 15 * slvl %
- +EIAS = 10 + [0,7 * [(110*slvl) / (slvl+6) ]] %, maximum = 80 %, hranaté závorky zaokrouhleny dolů
(slvl = úroveň skillu, blvl = úroveň skillu Lycanthropy)
Výskyt dovednosti
Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:
- Všechny předměty typu Druidí čapka (ilvl<25): +1–3 to Werewolf (Druid Only) (varies)
- Wolfhowl Fury Visor: +3–6 to Werewolf (varies) – oskill
Tato schopnost umožňuje osvíceným Druidům přeměnit se ve vlkodlaka. V této formě získají rychlejší reflexy a zlepší se jim celkově bojové schopnosti.
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
« Zpět do sekce Herní postavy – Druid – Skilly – Shape Shifting