Poučení z alfa verze Diablo II: Ressurected

Proběhlá alfa Diablo II: Ressurected přinesla vývojářům spoustu zpětné vazby a rádi by se s hráči podělili o některé věci, které na jejím základě upravili.

Art a vizuály

Tým našich uměleckých vývojářů remasteroval starou grafiku do současných standardů. Dali si velmi záležet na tom aby monstra, hrdinové, předměty a kouzla byla vylepšena, ale zároveň aby byla zachována estetika originálu.

VFX

Blesky

Kouzelnice používá Lightning, silná dovednost, která sešle elektrickou kouli. Na základě zpětné vazby byl VFX efekt upraven více do bíla a celková vizualizace je silnější a více věrná originálu.

Blizzard

Kouzelnice může vyvolat ledovou bouři, která snáší smrt na nepřátele. Podobně jako u Lightning, VFX efekt byl upraven, aby lépe zachytil podstatu ničivou sílu originálu.

Holy Freeze

Tato paladinská aura konstatně zamražovala a zpomalovala nepřátele. VFX tohoto AoE kouzla byl upraven, aby lépe reprezentoval éteričnost a barvy z původní hry.

Monstra

VFX monster, které jsou zasažené kouzly, nebo znehybněny (např. zmražením), otrávené, prošly revizí barev.

Úpravy animací

Mana & Health

Rychlost animace obnovy many a zdraví více koresponduje s plněním globulí many a zdraví.

Úpravy ikon

Barvy

Barvy svitků, kamenů a lahviček byly zvýrazněny, aby přinesly lepší barvy, aby se hráči zaměřily na důležité body a aby byla přidána čitelnost obrázků.

Zbraně, brnění, úkolové předměty, charms a další taktéž prošly barevnou úpravou. na obrázcích níže vidíte v pořadí originál, alfa verze, post-alfa verze.

Quality of life

Quality of life reflektují širokou škálu věcí, které byly vytvořeny k tomu, aby byla hraní bylo snadnější a to bez vlivu na jádro hry. Pokud je vše správně implementováno, Quality of life změny mohou prohloubit hratelnost a zábavnost.

Přístupnost

Od automatického sbírání zlata, přes velké fonty, UI scaling, až po gamma/contract úpravy jsme dali hráčům možnost upravit si UI podle vlastních potřeb. Kvůli těmto možnostem si hráči mohou přizpůsobit HUD a grafiku, najít ideální volbu mezi krásou a hrubostí, podle jejich vkusu.

Nastavení UI

Jména předmětů, vypnout/zapnout

Slyšíte dobře, nyní si můžete vybrat, zda (ne)chcete vidět jména předmětů, nebo zda to chcete mít jako v původní hře, budete držet tlačítko. Volba je na vás.

Sdílená truhla

Po velmi pečlivém zvažování jsme došli k závěru, že sdílená bedna bude mít tři záložky, jelikož jedna je málo. To umožní hráčům lépe organizovat sbírku, každá záložka bude mít 100 slotů.

Tooltip porovnávání

V nastavení si můžete přiřadit klávesu na zobrazení tooltipu.

Automapa

Automapa usnadňovala hráčům pohyb ve hře, stačilo zmáčknout TAB a přes celou obrazovku jste měli mapu. Do hry bylo přidáno několik fičur, které usnadní čitelnost automapy. Barvy byly upraveny, takže se nemíchají s herním světem.

Nastavení mapy

Nastavení mapy v alfe způsobovalo zmatky. Nyní bude jedna sekce nastavení mapy se třemi možnostmi: Vlevo, vpravo, ve středu přes celou obrazovku.

Další

Hodiny

Peklo zamrzlo. Na základě požadavků byly do hry přidány hodiny. Jděte do nastavení a zaškrtněte si jejich zobrazení.

Načítací obrazovka

Postavy se nově nebudou načítat do nepřátelského prostředí, tudíž je nebude možné zranit během načítací obrazovky. Načítání jako takové bylo znatelně zrychleno.

Audio

Byly odebrány některé zvuky.

Co nás čeká

Pro ty, kteří si předobjednali Diablo II: Resurrected, se v srpnu otevřou brány pekla, změny budou moct otestovat během early-access beta testu. O něco později bude na PC, Xbox a PlayStation spuštěna veřejná beta.

Zdroj: Blizzard

9 komentářů u „Poučení z alfa verze Diablo II: Ressurected

  1. A nevíte náhodou někdo, jak to bude se zakládáním her ? Bude to klasika, že založíš vlastní server s heslem nebo bez ? Hrozně se těším na noční série Baalrunů.. Na ukončení hry a honem datlovat br027.. br028..br029 a tak dále.. doufám že nepřijdou s nějakou novou „vychytávkou“ a nebude to něco podobného jako vyhledávání lidí do dungeonu u wowka..

Napsat komentář