Druid – Skilly – Summoning – Raven

Druid – Elemental – Shape Shifting – Summoning

Raven

Raven
  • Potřebný level: 1
  • Potřebné skilly: žádné
  • Typ skillu: Přivolávací
  • Levé tlačítko: Ne

Přivolat havrany patří mezi základní vyvolávací dovednosti druida. Jedná se o užitečné a nesmrtelné pomocníky, kteří dovedou nepříteli nejen udělit škody, ale mají šanci oslepit ho, což pomáhá Druidovi i jeho spojencům lépe kontrolovat dav. Nevýhodou však je relativně nízký počet vyvolaných vran a také obtížné cílování jejich útoků.

Vzhledem k nízké efektivitě útoku těchto opeřenců bývá dovednost velmi často přehlížena a opomíjena. Postava hrající na hardcore by však měla užívání vran zvážit. I jedna oslepená nestvůra, která po útoku havranů na hráče nevidí, může být otázkou života a smrti.

Tabulka

Cena many = 6 pro všechny úrovně

Šance na kritický úder = 5%

Rychlost letu = 10

Rychlost střemhlavého letu = 20

AI Delay = 15 snímků (Frames)

Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Počet vran 1 2 3 4 5 5 5 5 5 5
Počet útoků 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
+Att. rating 100 115 130 145 160 175 190 205 220 235
DMG 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Počet vran 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Počet útoků 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
+Att. rating 250 265 280 295 310 325 340 355 370 385
DMG 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Počet vran 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Počet útoků 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
+Att. rating 400 415 430 445 460 475 490 505 520 535
DMG 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Počet vran 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Počet útoků 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
+Att. rating 550 565 580 595 610 625 640 655 670 685
DMG 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
34 35 36 37 38 39 40 41 42 43

Havrany lze vyvolat souběžně s vlky/medvědem, vínem i duchem.

Vyvolaní havrani jsou nesmrtelní, ale žijí pouze po omezený počet ran, které uštědří nepříteli. Havrani jsou teoreticky schopni kohokoliv uklovat, aniž by jim kdy bylo ublíženo. Nepřátelé si jich však rovněž nebudou všímat.

Útok havrana má rychlost 28 snímků. S AI delayem tak vrána zaútočí jednou za 43 snímků, což odpovídá době jednou za 1,72 sekundy.

Rychlost, rychlost útoku, způsobené škody ani přesnost nelze žádným způsobem havranům zvýšit aurami nebo jinými kouzly (což je škoda).

Pokud je havran vyvolán z nabitých předmětů (charges), aniž by byl aspoň jeden bod natvrdo investován do tohoto skillu, téměř okamžitě zase zmizne. V modifikované hře lze ostatním postavám pomoci havrany udržet přidáním předmětů, jež mají oskill.

Havran má jistou šanci oslepit nepřítele kletbou Dim Vision. Její síla závisí na šanci, že k oslepení dojde, a na náhodě. Většinou však platí, že čím vyšší je šance na oslepení, tím vyšší je i úroveň oslepnutí. Může nabýt úrovně 1–20.

Havrani útočí zpravidla na ten cíl, který stojí nejblíže. Pokud chce postava, aby havran oslepil konkrétního nepřítele, je nutný častý pohyb, protože jinak většinou útočí i přes oslepení nepřítele stále na toho samého.

Oslepení přepisuje ostatní kletby.

Výpočty

  • Počet havranů = slvl, maximum = 5
  • Počet útoků = 11 + slvl
  • Úroveň havrana jako bytosti = slvl + clvl – 2
  • +Att. rating = 85 + 15 * slvl
  • Celkové Attack Rating = (Monlvl.txt) + Att. Rating = (Monlvl.txt) + 85 + 15 * slvl
  • DMG (min-max) = (slvl+1) – (slvl+3)
  • Šance na oslepení nepřítele při útoku = 30 + (5 * (2 + slvl + clvl – mlvl)) %
  • Úroveň oslepení = [(šance na oslepení nepřítele při útoku – náhodné číslo(1 – 99)) / 5] + 1, zaokrouhleno dolů, maximum = 20

(slvl = úroveň skillu; clvl = úroveň Druida; mlvl = úroveň nepřítele)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

Dovednost se vyskytuje na „nabitých“ předmětech (Charges):


Druid vyvolává havrany proto, aby jeho miláčci vyklovali oči jeho nepřátel. Tím, jak na ně útočí, je pro svého pána oslepí.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Druid – Skilly – Summoning

Napsat komentář