Druid – Skilly – Summoning – Summon Grizzly

Druid – Elemental – Shape Shifting – Summoning

Summon Grizzly

Summon Grizzly

Summon Grizzly dostává synergické bonusy ze skillů:

Vyvoláním medvěda získává Druid velmi silného společníka, který umí rány nejen rozdávat, ale i přijímat. Avšak na rozdíl od vlků může být vyvolán pouze jediný Grizzly. Přesto je díky své výdrži velmi oblíbený živý štít.

Tabulka

Cena many = 40 pro všechny úrovně

Život (základ) = 550–750 pro všechny úrovně, průměrně 650

Míra regenerace = 5

Šance na kritický úder = 5%

Šance na úder = 50 %

Rychlost chůze = 5

Rychlost běhu = 9

AI Delay = 15 snímků (Frames)

Efektivnost sání = 100 %

Efektivnost zmražení = –50% k rychlosti pohybu a útoku

Hit Recovery = 10 snímků = 0,4 sekundy

Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
+DMG (%) 25 35 45 55 65 75 85 95 105 115
DMG s bonusem 38 54 73 93 116 140 167 195 236 280
75 95 116 140 165 193 222 254 297 344
Rezistence 0 5 10 15 20 25 30 35 40 45
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
+DMG (%) 125 135 145 155 165 175 185 195 205 215
DMG s bonusem 326 376 429 485 543 605 684 767 854 945
394 447 502 561 623 688 770 856 946 1040
Rezistence 50 55 60 65 70 75 80 85 85 85
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
+DMG (%) 225 235 245 255 265 275 285 295 305 315
DMG s bonusem 1040 1139 1263 1392 1526 1665 1810 1959 2130 2307
1138 1240 1366 1498 1635 1778 1925 2078 2252 2432
Rezistence 85 85 85 85 85 85 85 85 85 85
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
+DMG (%) 325 335 345 355 365 375 385 395 405 415
DMG s bonusem 2491 2680 2875 3076 3283 3496 3715 3940 4171 4408
2618 2810 3008 3212 3422 3639 3861 4089 4323 4563
Rezistence 85 85 85 85 85 85 85 85 85 85

Grizzlyho lze vyvolat souběžně s havrany, vínem i duchem. Pokud Druid vyvolá malé vlky nebo zlovlky, grizzly zmizí.

Synergie ze skillů Summon Spirit Wolf a Summon Dire Wolf se počítají i s bonusy k těmto skillům a nejen z natvrdo investovaných bodů.

Grizzly se teleportuje k postavě, když se příliš vzdálí. Velmi rád otevírá dveře, které by postava raději měla ještě zavřené.

Může být zasažen knockbackem. Pokud grizzlyho zasáhne nepřátelský hráč, je sražen k zemi pouze při 25 % případů.

Grizzly má 50% šanci na provedení úderu, kterým srazí nepřítele zpět knockbackem podobně jako Paladin při využití skillu Smite. Nepřítel však nebude omráčen, ačkoliv by správně měl být.

Při využití tohoto úderu dostává grizzly ještě jeden bonus ke škodám navíc, který závisí na hrané obtížnosti. Viz výpočty.

Po zabití monstra má Grizzly 40% šanci, že k dalšímu cíli doběhne rychleji.

Rychlost útoku může být zvyšována aurou Fanaticism. Následující tabulka uvádí breakpointy:

EIAS Snímky na útok úderem   EIAS Snímky na 1 útok
0 17   0 12
4 16   9 11
10 15   19 10
18 14   31 9
26 13      
36 12      

Rychlost útoku je však snížena AI delayem 15 snímků. Takže při nulovém zrychlení útoku bude efektivní rychlost útočení rovna jen 27 snímkům za ránu. Pokud Grizzly přidá na útok Smite, bude útok trochu pomalejší.

Na této adrese je k dispozici kalkulátor zvířat: http://tph.tuwien.ac.at/…culator.html Pozor však na chybně spočítaný Attack Rating, který je v něm o 300 vyšší, než by měl, a na vypočítané životy. Bonusy z Oaka a Battle orders chybně sumíruje s bonusem k životům z tohoto skillu. Životy z Oaka a Battle Orders se ve skutečnosti připočtou až po započtení bonusu tohoto skillu, tudíž budou mnohem vyšší, než bude v kalkulátoru uvedeno. Nebere v úvahu ani bonus k úderu smitem.

Výpočty

  • Level Grizzlyho = clvl
  • Attack Rating = (Monlvl.txt) + 605 + 20 * slvl * (0,25 * blvl (když Summon Spirit Wolf>0))
  • Základní Defense = 245 + (Monlvl.txt)
  • Celkové Defense = Základní Defense * (1,40 + 0,1 * blvl (když Summon Spirit Wolf>0))
  • Základ života = 550 – 750 (průměrně 650).
  • Celkové životy = (Základ života * (1,25 + 0,25 * blvl (když Summon Spirit Wolf>0))) * (1 + bonusy z aur)
  • +DMG (%) = 15 + 10 * slvl %
  • DMG:
Úroveň 1–8 9–16 17–22 23–27 28–99
Min DMG 10*slvl + 20 15*slvl – 20 20*slvl – 100 26*slvl – 232 30*slvl – 344
Max DMG 10*slvl + 50 15*slvl + 10 20*slvl – 70 26*slvl – 202 30*slvl – 314
  • Celkové DMG = (DMG * (1 + DMG (%))) * bonusy z aur
  • Rezistence = –5 + 5 * slvl, Maximum = 85 %
  • DMG Smitu:
Obtížnost Normal Nightmare Hell
Úroveň skillu 1 4 8
+DMG (%) 15 % 60 % 120 %
Omráčení (s) 0,6 1,2 2

(slvl = úroveň skillu; clvl = úroveň Druida; mlvl = úroveň nepřítele; blvl = úroveň skillu včetně bonusů; bonusy z aur)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Všechny předměty typu Druidí čapka (ilvl>36): +1–3 to Summon Grizzly (Druid Only) (varies)

Dovednost se vyskytuje na „nabitých“ předmětech (Charges):

  • Beast sekera/kladivo/žezlo: Level 13, 5 Charges

Zkušený Druid vyvolávač si dovede přivolat na pomoc obrovského divokého medvěda s obrovskými drápy a velkými tesáky. Grizzly bojuje bok po boku Druida se svou děsivou sílou a vztekem, který nemá u jiných vyvolaných zvířat obdoby.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Druid – Skilly – Summoning

Napsat komentář