Druid – Elemental – Shape Shifting – Summoning
Raven |
Poison Creeper |
Oak Sage |
Summon Spirit Wolf |
Carrion Vine |
Heart of Wolverine |
Summon Dire Wolf |
Solar Creeper |
Spirit of Barbs |
Summon Grizzly |
Summon Dire Wolf

- Potřebný level: 18
- Potřebné skilly: Raven, Oak Sage, Summon Spirit Wolf
- Typ skillu: Přivolávací
- Levé tlačítko: Ne
Summon Dire Wolf dostává synergické bonusy ze skillů:
- Summon Spirit Wolf: Bonus k Attack Ratingu a Defense za každou úroveň
- Summon Grizzly: Bonus ke škodám za každou úroveň
Oblíbenou disciplínou každého Druida je přivolávání tříčlenné smečky zlovlků, kteří svými mohutnými čelistmi nejen že udělí velké škody, ale vytvoří před Druidem mohutný a těžko proniknutelný ochranný val, jsou-li vlci šlechtěni dobrým způsobem. Zlovlci se mohou natolik rozzuřit, že svého nepřítele sežerou, což v nich podnítí neukojitelný hlad a touhu po dalším masu. Následující kořist proto roztrhají mnohem rychleji.
Tabulka
Cena many = 20 pro všechny úrovně
Život (základ) = 98–130 pro všechny úrovně, průměrně 114
Míra regenerace = 4 (viz Výpočty)
Šance na kritický úder = 5%
Zuřivý útok = 100 % ke škodám
Trvání zuřivého útoku = 20 sekund
Rychlost chůze = 5
Rychlost běhu = 10
AI Delay = 15 snímků (Frames)
Efektivnost sání = 100 %
Efektivnost zmražení = –50% k rychlosti pohybu a útoku
Hit Recovery = 13 snímků = 0,52 sekundy
Úrovně | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Počet vlků | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
+Life (%) | 50 | 75 | 100 | 125 | 150 | 175 | 200 | 225 | 250 | 275 |
Prům. život s bonusem | 171 | 199 | 228 | 256 | 285 | 313 | 342 | 370 | 399 | 427 |
+Defense (%) | 4 | 8 | 12 | 16 | 20 | 24 | 28 | 32 | 36 | 40 |
DMG | 7 | 9 | 11 | 13 | 15 | 17 | 19 | 21 | 24 | 27 |
12 | 14 | 16 | 18 | 20 | 22 | 24 | 26 | 29 | 32 | |
Rezistence | 0 | 5 | 10 | 15 | 20 | 25 | 30 | 35 | 40 | 45 |
Úrovně | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Počet vlků | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
+Life (%) | 300 | 325 | 350 | 375 | 400 | 425 | 450 | 475 | 500 | 525 |
Prům. život s bonusem | 456 | 484 | 513 | 541 | 570 | 598 | 627 | 655 | 684 | 712 |
+Defense (%) | 44 | 48 | 52 | 56 | 60 | 64 | 68 | 72 | 76 | 80 |
DMG | 30 | 33 | 36 | 39 | 42 | 45 | 51 | 57 | 63 | 69 |
35 | 38 | 41 | 44 | 47 | 50 | 56 | 62 | 68 | 74 | |
Rezistence | 50 | 55 | 60 | 65 | 70 | 75 | 80 | 85 | 85 | 85 |
Úrovně | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Počet vlků | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
+Life (%) | 550 | 575 | 600 | 625 | 650 | 675 | 700 | 725 | 750 | 775 |
Prům. život s bonusem | 741 | 769 | 798 | 826 | 855 | 883 | 912 | 940 | 969 | 997 |
+Defense (%) | 84 | 88 | 92 | 96 | 100 | 104 | 108 | 112 | 116 | 120 |
DMG | 75 | 81 | 89 | 97 | 105 | 113 | 121 | 129 | 140 | 151 |
80 | 86 | 95 | 104 | 113 | 122 | 131 | 140 | 153 | 166 | |
Rezistence | 85 | 85 | 85 | 85 | 85 | 85 | 85 | 85 | 85 | 85 |
Úrovně | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 |
Počet vlků | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
+Life (%) | 800 | 825 | 850 | 875 | 900 | 925 | 950 | 975 | 1000 | 1025 |
Prům. život s bonusem | 1026 | 1054 | 1083 | 1111 | 1140 | 1168 | 1197 | 1225 | 1254 | 1282 |
+Defense (%) | 124 | 128 | 132 | 136 | 140 | 144 | 148 | 152 | 156 | 160 |
DMG | 162 | 173 | 184 | 195 | 206 | 217 | 228 | 239 | 250 | 261 |
179 | 192 | 205 | 218 | 231 | 244 | 257 | 270 | 283 | 296 | |
Rezistence | 85 | 85 | 85 | 85 | 85 | 85 | 85 | 85 | 85 | 85 |
Zlovlky lze vyvolat souběžně s havrany, vínem i duchem. Pokud Druid vyvolá grizzlyho nebo malé vlky, zlovlci zmizí.
Synergie ze skillů Summon Spirit Wolf a Summon Grizzly se počítají i s bonusy k těmto skillům a nejen z natvrdo investovaných bodů.
Vlci se teleportují k postavě, když se příliš vzdálí. Velmi rádi otevírají dveře, které by postava raději měla ještě zavřené.
Mohou být zasaženi knockbackem. Pokud vlka zasáhne nepřátelský hráč, je sražen k zemi pouze při 50 % případů.
Vlci mohou po zabití monstra sežrat mrtvolu a na 20 sekund si zdvojnásobit své škody zuřivým útokem.
Rychlost útoku může být zvyšována aurou Fanaticism. Následující tabulka uvádí breakpointy:
EIAS | Snímky na 1 útok |
---|---|
0 | 18 |
6 | 17 |
12 | 16 |
19 | 15 |
27 | 14 |
36 | 13 |
Rychlost útoku je však snížena AI delayem 15 snímků. Takže při nulovém zrychlení útoku bude efektivní rychlost útočení rovna jen 33 snímků za ránu.
Na této adrese je k dispozici kalkulátor zvířat: http://tph.tuwien.ac.at/…culator.html Pozor však na chybně spočítaný Attack Rating, který je v něm o 150 vyšší, než by měl, a na vypočítané životy. Bonusy z Oaka a Battle orders chybně sumíruje s bonusem k životům z tohoto skillu. Životy z Oaka a Battle Orders se ve skutečnosti připočtou až po započtení bonusu tohoto skillu, tudíž budou mnohem vyšší, než bude v kalkulátoru uvedeno.
Výpočty
- Počet vlků = slvl, maximum = 3
- Attack Rating = (Monlvl.txt) + 305 + 20 * slvl + 25 * blvl (když Summon Spirit Wolf>0)
- Základní Defense = 166 + (Monlvl.txt)
- +Defense (%) = 4 * slvl (%)
- Celkové Defense = Základní Defense * (1 +Defense (%)) = (67 + (Monlvl.txt)) * (1 + 0,04 * slvl)
- Základ Života = 98 – 130 (průměrně 114).
- Celkové životy = (Základ života * (1 +Life (%))) * (1 + bonusy z aur)
- DMG:
Úroveň | 1–8 | 9–16 | 17–22 | 23–27 | 28–99 |
---|---|---|---|---|---|
Min DMG | 2*slvl + 5 | 3*slvl – 3 | 6*slvl – 51 | 8*slvl – 95 | 11*slvl – 179 |
Max DMG | 2*slvl + 10 | 3*slvl + 2 | 6*slvl – 46 | 9*slvl – 112 | 13*slvl – 224 |
- Celkové DMG = DMG * (1 + (0,15 + 0,1 * blvl (když Summon Grizzly>0)) + bonusy z aur)
- Rezistence = –5 + 5 * slvl, Maximum = 85 %
(slvl = úroveň skillu; clvl = úroveň Druida; mlvl = úroveň nepřítele; blvl = úroveň skillu včetně bonusů; bonusy z aur)
Výskyt dovednosti
Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:
- Všechny předměty typu Druidí čapka (ilvl>18): +1–3 to Summon Dire Wolf (Druid Only) (varies)
Dovednost se vyskytuje na „nabitých“ předmětech (Charges):
- Wolfhowl Fury Visor: Level 15, 18 Charges
Volání divočiny dodá Druidovi schopnost vyvolat několik velkých zlovlků. Tito vlci jsou sice dost strašliví sami o sobě, ale jejich zuřivost se ještě mnohem více rozdmýchá v momentě, kdy se nažerou mrtvol skolených nepřátel.
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —