Necromancer – Skilly – Curses – Confuse

Necromancer – Summoning Spells – Poison and Bone Spells – Curses

Confuse

confuse
  • Potřebný level: 18
  • Potřebné skilly: Dim Vision
  • Typ: kletba
  • Levé tlačítko: Ne

Kletbou zmatku dokáže Nekromancer velmi dobře ovládat davy. Jakmile nepřítel po prokletí vykoná svůj poslední příkaz, začne považovat kohokoliv z blízkého okolí za svého nepřítele. Pokud je jeho nový cíl také prokletý zmatkem, můžou oba útočit na sebe navzájem, dokud kletba nevyprchá, nebo dokud jeden druhého nezabije. Během té doby si může Nekromancer i jeho parta dělat doslova, co chce. Užitečná může být také jako taktická zbraň při útěku před příliš silnými monstry.

Tabulka

  • Cena Many = 13 pro všechny úrovně
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Dosah (y) 4 4,6 5,3 6 6,6 7,3 8 8,6 9,3 10
Trvání (s)
na Normalu
10 12 14 16 18 20 22 24 26 28
na Nightmaru 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
na Hellu 2,48 3 3,48 4 4,48 5 5,48 6 6,48 7
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Dosah (y) 10,6 11,3 12 12,6 13,3 14 14,6 15,3 16 16,6
Trvání (s)
na Normalu
30 32 34 36 38 40 42 44 46 48
na Nightmaru 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
na Hellu 7,48 8 8,48 9 9,48 10 10,48 11 11,48 12
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Dosah (y) 17,3 18 18,6 19,3 20 20,6 21,3 22 22,6 23,3
Trvání (s)
na Normalu
50 52 54 56 58 60 62 64 66 68
na Nightmaru 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
na Hellu 12,48 13 13,48 14 14,48 15 15,48 16 16,48 17
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Dosah (y) 24 24,6 25,3 26 26,6 27,3 28 28,6 29,3 30
Trvání (s)
na Normalu
70 72 74 76 78 80 82 84 86 88
na Nightmaru 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
na Hellu 17,48 18 18,48 19 19,48 20 20,48 21 21,48 22

Kletba zmate nepřítele a donutí ho útočit většinou na nejbližší cíl, ať je to přítel nebo nepřítel.

Zmatení funguje pouze na normální monstra a přisluhovače (miniony) bossů. Na mechanické nepřátele, na šampiony, bossy, superunikátní bossy a akt bossy nefunguje, avšak ti mohou někdy útok od zmateného monstra oplatit.

Prokletá nestvůra ještě dokončí poslední příkaz od umělé inteligence, než se změní kvůli zmatení její preference. Například se jedná o přesun na místo, kde se sesilatel kletby v momentě proklení nacházel.

Nestvůra může zůstat zmatená i po vyprchání kletby, dokud nevykoná poslední příkaz, který udělila umělá inteligence těsně před jejím vypršením.

Nekromant dostane zkušenosti za monstra zabitá zmatenými nepřáteli, ale zároveň nedostane zkušenosti za monstra, která byla zabita v době, kdy byla prokletá.

Na zmatené nepřátele nadále působí aury a případná očarování od jiných nestvůr, ale hráčovy aury a jeho družiny už na ně nepůsobí. Pokud však nepřítel sešle na zmatenou nestvůru kletbu nebo jiné kouzlo rušící účinky kleteb, bude zmatení přepsáno a dané monstrum opět začne útočit jen na hráče a jeho družinu.

Tuto kletbu ovšem nelze přepsat následujícími:

Na obtížnosti Nightmare je doba účinku zmatení snížena na polovinu a na obtížnosti Hell na čtvrtinu. O této skutečnosti chybí v popisech skillu jakákoliv zmínka.

Výpočty

  • Dosah (y) = (10 + 2 * slvl) / 3 yardů
  • Trvání (s) = 8 + 2 * slvl sekund (na normalu)
  • Trvání (s) = [(200 + 50 * slvl) / 2 ] /25 sekund (na nightmaru), hranatá závorka zaokrouhlena dolů
  • Trvání (s) = [(200 + 50 * slvl) / 4 ] /25 sekund (na hellu), hranatá závorka zaokrouhlena dolů

(slvl = úroveň skillu)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Všechny předměty typu Wands a Shrunken Heads (ilvl>18): +1–3 to Confuse (Necromancer Only) (varies)

Některé předměty spouští tuto dovednost:

Dovednost se vyskytuje na „nabitých“ předmětech (Charges):

  • Výskyt pouze na Magic, Rare, nebo Crafted předmětech typu Dagger, Wand, Shrunken Head, Circlet a prsten.
  • Úrovně: 1–6
  • V tabulkách je znázorněn minimální požadavek na úroveň předmětu (ilvl) na úroveň skillu společně s počtem nábojů (Charges)
  • Pro Daggery, Wandky, Shrunken Heads platí:
Úroveň skillu 1 2 3 4 5 6
Minimální ilvl 31 44 57 70 83 96
Počet Charges 67 75 82 90 97 105
  • Pro circlety a prsteny platí:
Úroveň skillu 1 2 3
Minimální ilvl 45 72 99
Počet Charges 22 25 27

Nekromanti můžou proniknout do duchovního světa, odkud přesměrují škodlivé vlivy plné hořkosti do mysli blízkých nepřátel. Oběti jsou doslova kamenovány ranami a nářky, které slyší ve svých hlavách, takže nejsou schopné rozlišit je od skutečných vjemů. Díky těmto vlivům je oběť doslova dohnána k šílenství a zaútočí na přítele i nepřítele.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Necromancer – Skilly – Curses

Napsat komentář