Necromancer – Skilly – Curses – Terror

Necromancer – Summoning Spells – Poison and Bone Spells – Curses

Terror

terror

Tato kletba nahání hrůzu Nekromancerovým obětem a způsobuje jejich úprk podobně jako vlastnost na předmětech Hit Causes Monster to Flee. Nefunguje však na všechny, například bossy touto kletbou nelze vystrašit. I tak je toto kouzlo užitečné, když je potřeba rozehnat dav nepřátel, jež Nekromanta nebo jeho spojence obklíčí.

Nevýhodou však může být malý dosah kletby a její snížená účinnost na úrovních Nightmare a Hell.

Tabulka

  • Dosah (y) = 2,6 yardů pro všechny úrovně
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Trvání (s)
na normalu
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
na Nightmaru 4 4,48 5 5,48 6 6,48 7 7,48 8 8,48
na Hellu 2 2,24 2,48 2,72 3 3,24 3,48 3,72 4 4,24
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Trvání (s)
na normalu
18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
na Nightmaru 9 9,48 10 10,48 11 11,48 12 12,48 13 13,48
na Hellu 4,48 4,72 5 5,24 5,48 5,72 6 6,24 6,48 6,72
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Trvání (s)
na normalu
28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
na Nightmaru 14 14,48 15 15,48 16 16,48 17 17,48 18 18,48
na Hellu 7 7,24 7,48 7,72 8 8,24 8,48 8,72 9 9,24
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Trvání (s)
na normalu
38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
na Nightmaru 19 19,48 20 20,48 21 21,48 22 22,48 23 23,48
na Hellu 9,48 9,72 10 10,24 10,48 10,72 11 11,24 11,48 11,72

Prokletí hrůzou způsobí úprk v opačném směru, než stojí sesilatel.

Funguje pouze na normální monstra nebo miniony bossů.

Zasažený nepřítel ještě před úprkem vykoná poslední příkaz umělé inteligence. Pokud splnění tohoto příkazu trvá déle než účinek kletby, tento nepřítel vůbec neuprchne.

Nepřítel zasažený kletbou hrůzy může někdy utíkat déle a dále, než by měl, dokud nedostane od umělé inteligence nový příkaz.

Všechny skilly, které mají na monstra účinek útěku, jsou řazeny dle priorit. Ty uvedené níže nemohou přepsat ty uvedené výše v tomto seznamu:

  1. Grim Ward
  2. Terror
  3. Hit Causes Monster to Flee
  4. Howl

Na obtížnosti Nightmare je doba účinku úprku snížena na polovinu a na obtížnosti Hell na čtvrtinu. O této skutečnosti chybí v popisech skillu jakákoliv zmínka.

Výpočty

  • Trvání (s) = 7 + slvl sekund (na normalu)
  • Trvání (s) = [(175 + 25 * slvl) / 2 ] /25 sekund (na normalu), hranatá závorka zaokrouhlena dolů
  • Trvání (s) = [(175 + 25 * slvl) / 4 ] /25 sekund (na normalu), hranatá závorka zaokrouhlena dolů

(slvl = úroveň skillu)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

Některé předměty spouští tuto dovednost:

Dovednost se vyskytuje na „nabitých“ předmětech (Charges):

  • Výskyt pouze na Magic, Rare, nebo Crafted předmětech typu Dagger, Wand, Shrunken Head a štít.
  • Úrovně: 1–7
  • V tabulkách je znázorněn minimální požadavek na úroveň předmětu (ilvl) na úroveň skillu společně s počtem nábojů (Charges)
  • Pro Daggery, Wandky, Shrunken Heads platí:
Úroveň skillu 1 2 3 4 5 6 7
Minimální ilvl 24 36 48 60 72 84 96
Počet Charges 67 75 82 90 97 105 112
  • Pro štíty platí:
Úroveň skillu 1 2 3 4
Minimální ilvl 33 54 75 96
Počet Charges 22 25 27 30

Tato kletba způsobí oběti halucinace v podobě jejího největšího strachu, který se zjeví přímo před jejíma očima. Oběť je natolik vystrašená, že uvěří, že je toto zjevení skutečné, a utíká co nejdál, dokud kletba nevyprchá.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Necromancer – Skilly – Curses

Napsat komentář