Paladin – Skilly – Combat Skills – Conversion

Paladin – Defensive Auras – Offensive Auras – Combat Skills

Conversion

Conversion
  • Potřebný level: 24
  • Potřebné skilly: Sacrifice, Zeal, Vengeance
  • Typ: očarování úderem
  • Levé tlačítko: Ano

Paladin dovede s touto dovedností získávat nepřátelské nestvůry na pár vteřin na svou stranu. Samozřejmě se nesmí jednat o bosse. Konverze působí souběžně s útokem na blízko, takže bude zkonvertovaný nepřítel již zraněn. Navíc se konverze nemusí vůbec povést a než se povede, může Paladin nestvůru útoky zabít. Pokud se podaří, svítí nad hlavou nepřítele bílý signál, že je tvým spojencem. Šance na konverzi ještě více snižuje malá šance na zásah z attack ratingu.

Konverze je velice účinným nástrojem, pokud hráč vyznává hru na obtížnost /players X, neboť z nebezpečných monster udělá účinné a prakticky nezabitelné živé štíty.

Tabulka

  • Trvání = 16 sekund pro všechny úrovně
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Šance (%) 7 13 18 22 25 27 29 31 33 34
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Šance (%) 35 36 37 38 39 40 40 41 41 42
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Šance (%) 42 43 43 44 44 44 45 45 45 45
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Šance (%) 46 46 46 46 46 47 47 47 47 47

Šance na konverzi je aplikována na každý úspěšný útok zblízka. Malá šance na zásah šanci ke konverzi dále snižuje.

Konverzi lze provést úspěšně jen na normální monstra a přisluhovače (miniony) bossů. Výjimkou jsou monstra typu Minion of Destruction, Oblivion Knight, Putrid Defifer a Suicide Minion, které zkonvertovat nelze.

Hráč získá zkušenosti z monster zabitých zkonvertovanými přisluhovači. Pokud je však zkonvertovaná nestvůra zabita dříve, než vyprší doba účinku konverze, nezíská z ní hráč zkušenosti žádné.

Zkonvertovaná monstra, jež jsou schopna oživovat mrtvé nebo léčit spojence, přestanou tyto schopnosti používat. Pain Wormové ze zkonvertovaných infikovaných monster se budou chovat po smrti hostitele normálně.

Zkonvertovaná monstra nebudou za Paladinem chodit, pouze budou útočit na monstra v dosahu jejich vidění. Zároveň nebudou následovat hráče, pokud se teleportuje.

Pokud je clvl < mlvl zkonvertovaného monstra, jsou dle clvl přepočítány defense, attack rating a síla útoku monstra. Životy přepočítány nebudou. Pokud je clvl ≥ mlvl nebude při konverzi přepočítán žádný údaj. (clvl = úroveň postavy, mlvl = úroveň nepřítele)

Při vypršení účinku konverze jsou přepočítané hodnoty vyresetovány na hodnoty před konverzí. Pokud je clvl < mlvl, je život monstra snížen na 1/256!

Zkonvertované monstrum bude těžit z aur a jiných podpor od hráče. Při konverzi si však monstrum ponechá všechny vlastnosti a účinky kouzel, jež utrpělo před konverzí. Např. aura Amplify Damage zůstane po konverzi stále aktivní.

Paladinovy aury mohou zůstat aktivní ještě dvě sekundy po uplynutí konverze. Extrémního bacha si hráči musí dát, pokud je aktivní aura Thorns!!

Výpočty

  • Šance na konverzi (%) = [0,5 * [(110*slvl) / (slvl+6)]] %, hranaté závorky zaokrouhleny dolů, maximum = 50 %.

(slvl = úroveň skillu)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Všechny předměty typu Scepter (ilvl>24): +1–3 to Conversion (Paladin Only) (varies)

Vznešení Paladinové dovedou prostřednictvím své síly vůle a síly oceli oslepit své nepřátele slávou Světla. Po výměně několika ran je nepřítel konfrontován plamenem spravedlnosti, jenž žhne v Paladinových očích. V některých případech je nepřítel zasažen svatým zjevením a na chvíli donucen k pokání před svými skutky. Tato přeměna je natolik účinná, že je zkonvertovaný nepřítel více než ochotný zaútočit na své bývalé druhy.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Paladin – Skilly – Combat Skills

Napsat komentář