Paladin – Defensive Auras – Offensive Auras – Combat Skills
Sacrifice |
Smite |
Holy Bolt |
Zeal |
Charge |
Vengeance |
Blessed Hammer |
Conversion |
Holy Shield |
Fist of the Heavens |
Charge

- Potřebný level: 12
- Potřebné skilly: Smite
- Typ: Útok s rozeběhem na jeden cíl
- Levé tlačítko: Ano
Charge dostává synergické bonusy ze skillů:
Tato dovednost se dost podobá úderu štítem. Paladin se rozběhne proti nepříteli, zaútočí však nakonec zbraní nebo jen holýma rukama. Zteč velmi výrazně zesiluje způsobené poranění a častokrát jediný zásah stačí k likvidaci oponenta. Díky velmi rychlému rozeběhu lze tuto dovednost použít i místo teleportace.
Nestvůry typu Claw Viper a Reanimated Horde užívají tuto dovednost také.
Tabulka
- Cena Many = 9 pro všechny úrovně
- Rychlost běhu = +150 % pro všechny úrovně
Úrovně | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+AR (%) | 50 | 65 | 80 | 95 | 110 | 125 | 140 | 155 | 170 | 185 |
+DMG (%) | 100 | 125 | 150 | 175 | 200 | 225 | 250 | 275 | 300 | 325 |
Úrovně | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
+AR (%) | 200 | 215 | 230 | 245 | 260 | 275 | 290 | 305 | 320 | 335 |
+DMG (%) | 350 | 375 | 400 | 425 | 450 | 475 | 500 | 525 | 550 | 575 |
Úrovně | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+AR (%) | 350 | 365 | 380 | 395 | 410 | 425 | 440 | 455 | 470 | 485 |
+DMG (%) | 600 | 625 | 650 | 675 | 700 | 725 | 750 | 775 | 800 | 825 |
Úrovně | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 |
+AR (%) | 500 | 515 | 530 | 545 | 560 | 575 | 590 | 605 | 620 | 635 |
+DMG (%) | 850 | 875 | 900 | 925 | 950 | 975 | 1000 | 1025 | 1050 | 1075 |
Při Zteči musí být vybrán cíl, aby se udělily škody, jinak dojde pouze k zrychlenému přesunu.
Schopnost lze na cíl použít pouze v případě, že se nachází mimo těsný dosah zbraně. Pokud je cíl na dosah zbraně, vykoná se pouze normální útok.
IAS ani Faster run/walk nemá na rychlost zteče vliv. Jiné modifikátory rychlosti pohybu však ano, ale jejich vliv je malý.
Modifikátory rychlosti zteče jsou tyto:
- Penalizace za brnění a štít
- Zmražení
- Holy Freeze
- Decrepify
- Slows Target
- Vigor
Rychlost běhu při zteči vzroste při absenci jakýchkoliv modifikátorů rychlosti pohybu o 225 %. Rychlost zteče je tedy normálně 22,5 yardů/s. Díky této rychlosti je skill velice oblíbeným při pohybu.
Vybraný cíl je vždy sražen knockbackem bez ohledu na to, zda je zásah úspěšný nebo zda vůbec (např. imunnímu monstru) udělil nějaké škody.
Při Zteči je šance na blokování štítem snížena na 1/3 své hodnoty. Maximální šance na blokování se tedy sníží na 25 %, nicméně na rozdíl od normálního běhu není šance na blok zásahu nepřítelem ignorována.
Pokud postava používá k přesunu pouze chůzi, je na Zteč zapnut běh a po dokončení animace je běh opět vypnut.
Když má nepřátelský boss použít Zteč a je zároveň nositelem aury Might, jsou jeho škody zněkolikanásobeny jak bonusem ze skillu, tak z aury, tak zejména synergií! Hardcorové postavy by se měly mít před takovými nepřáteli maximálně na pozoru, neboť se v drtivé většině případů jedná o tzv. „one hit killery“.
Výpočty
- +Attack Rating (%) = 35 + 15 * slvl %
- +DMG (%) = 75 + 25 * slvl %
- Rychlost běhu při Charge (y/s) = 9 * (100 + speed) / 100) + (9 * 150/100) y/s
(slvl = úroveň skillu, speed = modifikátor rychlosti)
Výskyt dovednosti
Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:
- Všechny předměty typu Scepter (ilvl>11): +1–3 to Charge (Paladin Only) (varies)
Když se Paladin bojí, znamená to jedině nedostatek víry. A nevěřící Paladin není správný muž, natož pak rytíř. Je nutné myslet na jedno: pokud nic dalšího nevyjde, Paladina k vítězství dostane jedině až víra. Věříci válečníci se nikdy nevyhýbají boji. Raději provedou rychlý výpad se skloněnou hlavou, krytou štítem, aby dovolili své zbrani zasadit v bitvě první a dost možná i jedinou ránu.
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
« Zpět do sekce Herní postavy – Paladin – Skilly – Combat Skills