Paladin – Skilly – Combat Skills – Charge

Paladin – Defensive Auras – Offensive Auras – Combat Skills

Charge

Charge
  • Potřebný level: 12
  • Potřebné skilly: Smite
  • Typ: Útok s rozeběhem na jeden cíl
  • Levé tlačítko: Ano

Charge dostává synergické bonusy ze skillů:

  • Might: +20 % k fyzickým škodám za level
  • Vigor: +20 % k fyzickým škodám za level

Tato dovednost se dost podobá úderu štítem. Paladin se rozběhne proti nepříteli, zaútočí však nakonec zbraní nebo jen holýma rukama. Zteč velmi výrazně zesiluje způsobené poranění a častokrát jediný zásah stačí k likvidaci oponenta. Díky velmi rychlému rozeběhu lze tuto dovednost použít i místo teleportace.

Nestvůry typu Claw Viper a Reanimated Horde užívají tuto dovednost také.

Tabulka

  • Cena Many = 9 pro všechny úrovně
  • Rychlost běhu = +150 % pro všechny úrovně
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
+AR (%) 50 65 80 95 110 125 140 155 170 185
+DMG (%) 100 125 150 175 200 225 250 275 300 325
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
+AR (%) 200 215 230 245 260 275 290 305 320 335
+DMG (%) 350 375 400 425 450 475 500 525 550 575
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
+AR (%) 350 365 380 395 410 425 440 455 470 485
+DMG (%) 600 625 650 675 700 725 750 775 800 825
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
+AR (%) 500 515 530 545 560 575 590 605 620 635
+DMG (%) 850 875 900 925 950 975 1000 1025 1050 1075

Při Zteči musí být vybrán cíl, aby se udělily škody, jinak dojde pouze k zrychlenému přesunu.

Schopnost lze na cíl použít pouze v případě, že se nachází mimo těsný dosah zbraně. Pokud je cíl na dosah zbraně, vykoná se pouze normální útok.

IAS ani Faster run/walk nemá na rychlost zteče vliv. Jiné modifikátory rychlosti pohybu však ano, ale jejich vliv je malý.

Modifikátory rychlosti zteče jsou tyto:

Rychlost běhu při zteči vzroste při absenci jakýchkoliv modifikátorů rychlosti pohybu o 225 %. Rychlost zteče je tedy normálně 22,5 yardů/s. Díky této rychlosti je skill velice oblíbeným při pohybu.

Vybraný cíl je vždy sražen knockbackem bez ohledu na to, zda je zásah úspěšný nebo zda vůbec (např. imunnímu monstru) udělil nějaké škody.

Při Zteči je šance na blokování štítem snížena na 1/3 své hodnoty. Maximální šance na blokování se tedy sníží na 25 %, nicméně na rozdíl od normálního běhu není šance na blok zásahu nepřítelem ignorována.

Pokud postava používá k přesunu pouze chůzi, je na Zteč zapnut běh a po dokončení animace je běh opět vypnut.

Když má nepřátelský boss použít Zteč a je zároveň nositelem aury Might, jsou jeho škody zněkolikanásobeny jak bonusem ze skillu, tak z aury, tak zejména synergií! Hardcorové postavy by se měly mít před takovými nepřáteli maximálně na pozoru, neboť se v drtivé většině případů jedná o tzv. „one hit killery“.

Výpočty

  • +Attack Rating (%) = 35 + 15 * slvl %
  • +DMG (%) = 75 + 25 * slvl %
  • Rychlost běhu při Charge (y/s) = 9 * (100 + speed) / 100) + (9 * 150/100) y/s

(slvl = úroveň skillu, speed = modifikátor rychlosti)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Všechny předměty typu Scepter (ilvl>11): +1–3 to Charge (Paladin Only) (varies)

Když se Paladin bojí, znamená to jedině nedostatek víry. A nevěřící Paladin není správný muž, natož pak rytíř. Je nutné myslet na jedno: pokud nic dalšího nevyjde, Paladina k vítězství dostane jedině až víra. Věříci válečníci se nikdy nevyhýbají boji. Raději provedou rychlý výpad se skloněnou hlavou, krytou štítem, aby dovolili své zbrani zasadit v bitvě první a dost možná i jedinou ránu.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Paladin – Skilly – Combat Skills

Napsat komentář