Paladin – Skilly – Combat Skills – Vengeance

Paladin – Defensive Auras – Offensive Auras – Combat Skills

Vengeance

Vengeance
  • Potřebný level: 18
  • Potřebné skilly: Sacrifice, Zeal
  • Typ: Elementální útok na blízko
  • Levé tlačítko: Ano

Vengeance dostává synergické bonusy ze skillů:

Odplata je velmi pozoruhodná dovednost, která způsobí jak standardní zranění normálním útokem, tak škody posílené o ohnivou, ledovou a bleskovou složku. Z toho plyne, že nepřítel bez odolností utrpí jediným úderem opravdu velmi vážná zranění. Vhodný je i proti monstrům, jež jsou vybaveny některou z imunit a vysokými odolnostmi. Hodí se proto kdykoliv. Paladin však tuto schopnost nejvíce ocení v momentě, kdy na něj zaútočí nepřátelé s imunitou vůči fyzickým útokům. Ty totiž Paladinové využívají nejčastěji a setkání s těmito typy monster bývají problematická.

Tabulka

Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mana 4 4,25 4,5 4,75 5 5,25 5,5 5,75 6 6,25
+AR (%) 20 30 40 50 60 70 80 90 100 110
+Elementální DMG (%) 70 76 82 88 94 100 106 112 118 124
Doba (s) 1,2 1,8 2,4 3,0 3,6 4,2 4,8 5,4 6,0 6,6
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Mana 6,5 6,75 7 7,25 7,5 7,75 8 8,25 8,5 8,75
+AR (%) 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210
+Elementální DMG (%) 130 136 142 148 154 160 166 172 178 184
Doba (s) 7,2 7,8 8,4 9,0 9,6 10,2 10,8 11,4 12,0 12,6
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Mana 9 9,25 9,5 9,75 10 10,25 10,5 10,75 11 11,25
+AR (%) 220 230 240 250 260 270 280 290 300 310
+Elementální DMG (%) 190 196 202 208 214 220 226 232 238 244
Doba (s) 13,2 13,8 14,4 15,0 15,6 16,2 16,8 17,4 18,0 18,6
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Mana 11,5 11,75 12 12,25 12,5 12,75 13 13,25 13,5 13,75
+AR (%) 320 330 340 350 360 370 380 390 400 410
+Elementální DMG (%) 250 256 262 268 274 280 286 292 298 304
Doba (s) 19,2 19,8 20,4 21,0 21,6 22,2 22,8 23,4 24,0 24,6

Odplatou postava udělí monstru nejen fyzické škody, ale i ohnivé, ledové a bleskové škody (vše dohromady jsou elementální škody), vypočítané ze základu na zbrani. Spolu s tím je nepřátelská potvora na určitou dobu zpomalena.

Do kalkulace elementálních škod se vychází z fyzické škody zbraně. K té se přičte i bonus 50 % za éteričnost (Ethereal). Ke škodě na zbrani se připočtou ještě položky +Minimum a +Maximum Damage, včetně těch, které jsou odvozeny od levlu postavy.

Do kalkulace elementálních škod nebudou započítány:

Po provedení kalkulace elementálních škod jsou všechny výše uvedené vlastnosti uplatněny pouze na fyzickou složku.

Skilly Fire Mastery a Lightning Mastery a vlastnosti +% Skill Damage jsou uplatněny až po přidání elementálních škod na zbraň. Proto je jejich nárůst vskutku velmi velký.

Díky přítomnosti všech elementů kromě jedu a magie je tento skill univerzální a jeho uživatel by neměl narazit na problémy s imunitami.

Výpočty

  • Mana = 3,75 + 0,25 * slvl
  • +AR (%) = 10 + 10 * slvl %
  • +Fire Damage (%) = 64 + 6 * slvl %
  • +Cold Damage (%) = 64 + 6 * slvl %
  • +Lightning Damage (%) = 64 + 6 * slvl %
  • Doba zmražení (s) = 0,6 + 0,6 * slvl

(slvl = úroveň skillu)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

Dovednost se vyskytuje na „nabitých“ předmětech (Charges):

  • Vyskytuje se na Magic nebo Rare předmětech typu Scepter, paladinský štít, sekera, meč.
  • Úrovně: 1–6
  • V tabulce je znázorněn minimální požadavek na úroveň předmětu (ilvl) na úroveň skillu společně s počtem nábojů (Charges)

Pro Sceptery a paladinské štíty platí:

Úroveň skillu 1 2 3 4 5 6
Minimální ilvl 31 44 57 70 83 96
Počet Charges 33 37 41 45 48 52

Pro sekery a meče platí:

Úroveň skillu 1 2 3
Minimální ilvl 45 72 99
Počet Charges 22 25 27

Paladinům, kteří se vydají na křížovou výpravu proti silám zla, je povoleno vzývat duše zemřelých z předchozích výprav. Paladinovi se ukáží duchové zemřelých počestných hrdinů, kteří mu pomohou propůjčením své elementální energie na Paladinovu zbraň.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Paladin – Skilly – Combat Skills

Napsat komentář