Paladin – Skilly – Combat Skills – Zeal

Paladin – Defensive Auras – Offensive Auras – Combat Skills

Zeal

Zeal
  • Potřebný level: 12
  • Potřebné skilly: Sacrifice
  • Typ: Několikanásobný útok na blízko
  • Levé tlačítko: Ano

Sacrifice dostává synergické bonusy ze skillů:

  • Sacrifice: +12 % k fyzickým škodám za level

Paladin, nadšený pro boj, tuto vlastnost nejlépe ocení, když je obkličován velkou hordou nepřátel. Dovede totiž velmi rychle zasáhnout více nepřátel jediným výpadem, a to až pět. Výhodou je, že tyto útoky nejsou většinou přerušované. Díky tomu se z této dovednosti stává vítaná zbraň pro těsné souboje. Hráči ocení i fakt, že s nadšením lze vcelku rychle sekat i se zbraněmi, jež jsou za normálních okolností pomalé a díky tomu i přehlížené.

Tabulka

  • Cena Many = 2 pro všechny úrovně
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
+AR (%) 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100
+DMG (%) 0 0 0 0 6 12 18 24 30 36
Počet zásahů 2 3 4 5 5 5 5 5 5 5
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
+AR (%) 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200
+DMG (%) 42 48 54 60 66 72 78 84 90 96
Počet zásahů 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
+AR (%) 210 220 230 240 250 260 270 280 290 300
+DMG (%) 102 108 114 120 126 132 138 144 150 156
Počet zásahů 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
+AR (%) 310 320 330 340 350 360 370 380 390 400
+DMG (%) 162 168 174 180 186 192 198 204 210 216
Počet zásahů 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5

Postava útočí v krátké sekvenci na více cílů. Cíle jsou náhodně vybírány a jsou zasaženy opakovaně, až budou zasaženi všichni v dosahu. Na úrovni skillu 4 a vyšší má sekvence vždy 5 útoků, bez ohledu na počet cílů v dosahu. Pokud je k dispozici jen jeden cíl, schytá pět ran.

Sekvence útoků nemůže být zastavena blokováním štítem, čarováním, hit recovery, knockbackem, ani omráčením, pokud již nastal úspěšně aspoň první úder.

Zeal je přerušitelný jen při spuštění skillů Dodge a Avoid. První i následný útok se zastaví v momentě přerušení. Pokud bude postava s těmito dvěma skilly pokračovat v nepřetržitém útočení, další výpady nic netrefí. Proto musí přestat útočit a začít znovu.

Rychlost útoku závisí na postavě používající Zeal, na druhu zbraně, na její základní rychlosti a na celkové IAS.

Výpočty

  • +Attack Rating (%) = 10 * slvl %
  • +DMG (%) = –24 + 6 * slvl %, minimum = 0 %
  • Počet zásahů = 1 + slvl, maximum = 5

(slvl = úroveň skillu)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Všechny předměty typu Scepter (ilvl>11): +1–3 to Zeal (Paladin Only) (varies)
  • Passion zbraň: +1 to Zeal – oskill

Dovednost se vyskytuje na „nabitých“ předmětech (Charges):

  • Výskyt pouze na Magic nebo Rare nebo crafted předmětech typu zbraň na blízko, Scepter nebo paladinský štít.
  • Úrovně: 1–7
  • V tabulce je znázorněn minimální požadavek na úroveň předmětu (ilvl) na úroveň skillu společně s počtem nábojů (Charges)

Pro Sceptery a paladinské štíty platí:

Úroveň skillu 1 2 3 4 5 6 7
Minimální ilvl 24 36 48 60 72 84 96
Počet Charges 33 37 41 45 48 52 56

Pro zbraně na blízko platí:

Úroveň skillu 1 2 3 4
Minimální ilvl 33 54 75 96
Počet Charges 22 25 27 30

Vznešenost Paladinů vychází z jejich hluboké oddanosti spravedlnosti, jež jim dodává sílu, umožňující vykonat zdánlivě nemožné úkoly. Zkušený Paladin se při obklíčení zaměří na své nepřátele s tak ohromným nadšením a horlivostí, že dovede svou výkonnost v boji zněkolikanásobit.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Paladin – Skilly – Combat Skills

Napsat komentář