Paladin – Skilly – Combat Skills – Sacrifice

Paladin – Defensive Auras – Offensive Auras – Combat Skills

Sacrifice

Sacrifice
  • Potřebný level: 1
  • Potřebné skilly: žádné
  • Typ: Útok na blízko
  • Levé tlačítko: Ano

Sacrifice dostává synergické bonusy ze skillů:

  • Fanaticism: +5 % k fyzickým škodám za level
  • Redemption: +15 % k fyzickým škodám za level

Jedná se o poněkud neobvyklou dovednost, neboť dává Paladinovi možnost způsobit nepřátelům velmi vážné škody, ale musí obětovat ze svého zdraví až 8 % udělených škod. Na první pohled to může připomínat faustovskou dohodu podepsanou vlastní krví, ale se silnou zbraní a dostatečným sáním není používání této schopnosti špatnou volbou. Další výhodou je, že jako jedna z mála aktivních dovedností nevyžaduje manu.

Tabulka

  • Škody sám sobě = 8 % pro všechny úrovně
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
+AR (%) 20 27 34 41 48 55 62 69 76 83
+DMG (%) 180 195 210 225 240 255 270 285 300 315
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
+AR (%) 90 97 104 111 118 125 132 139 146 153
+DMG (%) 330 345 360 375 390 405 420 435 450 465
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
+AR (%) 160 167 174 181 188 195 202 209 216 223
+DMG (%) 480 495 510 525 540 555 570 585 600 615
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
+AR (%) 230 237 244 251 258 265 272 279 286 293
+DMG (%) 630 645 660 675 690 705 720 735 750 765

Sebepoškození je uplatněno, když je zásah úspěšný. Animace krve se však zobrazí vždy.

Poškození 8 % sama sebe se uplatní z konečných fyzických škod udělených nepříteli po započtení jeho odolností. Nepřátelům s imunitou na fyzické útoky nezpůsobí postava škody žádné, tudíž ani žádné životy neztratí.

Pokud postava udělí nepříteli zranění za 1000, sama sobě způsobí 80 škody. Pokud je daný nepřítel z 90 % odolný vůči fyzickým útokům, je škoda zredukovaná na 100 a postava sama sobě způsobí škodu pouze za 8. Podobně to funguje, když nepříteli zbývá do smrti jen 200 života. Škoda za 1000 nesebere 80, ale pouze 16 života.

Míru sebepoškození nelze snížit vlastností Damage Reduced By X ani procentní mírou redukce.

Kletby Amplify Damage a Decrepify míru sebepoškození nezvýší. Pokud je pod vlivem těchto kleteb cílová nestvůra, jsou udělené škody znásobeny a výsledné sebepoškození se zvýší o tutéž míru.

S touto dovedností nefunguje vlastnost Deadly Strike a schopnost Critical Strike. To proto, že by použití tohoto skillu s kritickým úderem bylo zejména pro hardcorové postavy příliš nebezpečné. Ze škody původně 1000 by byly rázem 2000 a sám sobě by si Paladin uštědřil za 160.

Položka Life Stolen per Hit a účinek kletby Life Tap se započítá až poté, co je udělena škoda sama sobě. Pokud svým útokem postava udělí škodu vyšší než aktuální stav života, zemře dříve, než proběhne léčení.

8% míra sebepoškození nepodléhá redukcím obtížnosti a položce Drain Effectiveness jako Life Steal. Proti většině monster obtížnosti Normal lze obětování vykompenzovat 8% Life Stealem. Na vyšších obtížnostech je nutné tuto položku nejméně zdvojnásobit, respektive ztrojnásobit. I pak je ale potřeba uvažovat vliv Drain Effectiveness, jež u mnohých druhů monster na Nightmare a Hellu klesá. Proto je nejefektivnější metodou, jak zvrátit sebepoškození, kletba Life Tap.

Výpočty

  • +Attack Rating (%) = 13 + 7 * slvl %
  • +DMG (%) = 165 + 15 * slvl %

(slvl = úroveň skillu)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Všechny předměty typu Scepter (ilvl<25): +1–3 to Sacrifice (Paladin Only) (varies)
  • Bloodrise Morning Star: +3 to Sacrifice (Paladin Only)

Dovednost se vyskytuje na „nabitých“ předmětech (Charges):

  • Výskyt pouze na Magic nebo Rare předmětech typu Scepter nebo paladinský štít.
  • Úrovně: 1–10
  • V tabulce je znázorněn minimální požadavek na úroveň předmětu (ilvl) na úroveň skillu společně s počtem nábojů (Charges)
Úroveň skillu 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Minimální ilvl 10 19 28 37 46 55 64 73 82 91
Počet Charges 33 37 41 45 48 52 56 60 63 67

Jaká je cena za slávu? Třeba posvěcení vlastní zbraně vlastní krví. Paladinové ze Zakarumi jsou schopni zvýšit svou zdatnost v boji pozbytím části své vlastní životní síly. Takováto oběť je symbolem jejich víry ve svaté Světlo, před níž se musí sklonit i ti nejníže postavení Paladinové, aby si mohli dokázat, že jsou hodni vítězství.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Paladin – Skilly – Combat Skills

Napsat komentář