Druid – Skilly – Shape Shifting – Maul

Druid – Elemental – Shape Shifting – Summoning

Maul

maul
  • Potřebný level: 12
  • Potřebné skilly: Werebear
  • Typ skillu: Nabíjecí fyzický nablízko
  • Levé tlačítko: Ano

Druid přeměněný v medvědodlaka rozmáchne svýma obrovitýma tlapama tak, aby jeho útoky byly ještě více drtivé. Tato dovednost postupně zvyšuje jeho sílu útoku a přesnost, a co je nejdůležitější, tak poskytuje šanci na omráčení nepřítele. S každým dalším úspěšně provedeným rozmáchnutím je útok silnější, dokud Druid nedosáhne maximální účinnosti. Rozmáchnutí vydrží až dvacet sekund a mezitím může hráč svévolně využívat další své schopnosti, aniž by musel schopnost znovu nabíjet.

Drásání funguje pouze během přeměny v mědvědodlaka.

Tabulka

  • Cena Many = 3 pro všechny úrovně
  • Trvání (s) = 20 s pro všechny úrovně
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
+AR (%) 20 30 40 50 60 70 80 90 100 110
+Max DMG (%) 60 80 80 100 100 120 120 140 140 160
Úroveň náboje 3 4 4 5 5 6 6 7 7 8
Max doba omráčení (s) 1,68 1,96 1,96 2,2 2,2 2,36 2,36 2,52 2,52 2,6
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
+AR (%) 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210
+Max DMG (%) 160 180 180 200 200 220 220 240 240 260
Úroveň náboje 8 9 9 10 10 11 11 12 12 13
Max doba omráčení (s) 2,6 2,76 2,76 2,84 2,84 2,92 2,92 3,0 3,0 3,08
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
+AR (%) 220 230 240 250 260 270 280 290 300 310
+Max DMG (%) 260 280 280 300 300 320 320 340 340 360
Úroveň náboje 13 14 14 15 15 16 16 17 17 18
Max doba omráčení (s) 3,08 3,16 3,16 3,2 3,2 3,28 3,28 3,28 3,28 3,32
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
+AR (%) 320 330 340 350 360 370 380 390 400 410
+Max DMG (%) 360 380 380 400 400 420 420 440 440 460
Úroveň náboje 18 19 19 20 20 21 21 22 22 23
Max doba omráčení (s) 3,32 3,36 3,36 3,4 3,4 3,44 3,44 3,48 3,48 3,52

Když medvědodlak úspěšně zasáhne tímto skillem nepřítele, je mu na dalších dvacet sekund propůjčen silnější útok a schopnost omráčit nepřítele. Omráčení a zvýšení útoku však v praxi zafunguje až při následujícím úderu.

Drásání také zvýší přesnost, ale pouze v momentě nabíjení. Účinek není trvalý po celé nabití.

Při prvním úderu se skill aktivuje na první úroveň náboje, začne tedy okolo postavy létat zelená koule, o 20 % se zvýší síla útoku a na více než 1,5 sekundy je nepřítel omráčen. Při každém dalším útoku se postupně zvedne úroveň náboje o jednu a vyresetuje se dvacetisekundové trvání. Úroveň náboje stoupá, dokud schopnost nedosáhne své maximální účinnosti.

V následující tabulce jsou k dispozici hodnoty síly útoku a délky omráčení, jak roste úroveň náboje.

Náboj 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
+DMG (%) 20 40 60 80 100 120 140 160 180 200
Omráčení (s) 0,92 1,36 1,68 1,96 2,2 2,36 2,52 2,6 2,76 2,84
Je maximální náboj na levlu skillu 1 2 4 6 8 10 12 14

Od třetího náboje hodnoty kopírují maximální údaje v tabulce skillů pro dané úrovně nabití.

Během dvaceti sekund účinku lze libovolně útočit jinými skilly či zbraněmi. Před uplynutím dvaceti vteřin je nutno znovu aspoň jednou použít tento skill, aby se obnovil, jinak by pak musel hráč začít nabíjet znovu od první úrovně náboje.

Rychlost útoku medvědodlaka se určí z rychlosti zbraně a z vlastnosti Increased Attack Speed na zbrani. Ostatní zdroje rychlosti útoku (aury, IAS z ostatních předmětů) jsou výrazně potlačeny nebo rovnou ignorovány.

Popis skillu ukazuje špatně délku omráčení. Je v něm vyjádřena za pomocí úrovně celého skillu a ne za pomocí maximálního možného nabití na dané úrovni skillu. Je tedy většinou nižší, než je v popisu uváděno.

Pokud je zasažený nepřítel šampiónem, unikátním bossem, nebo superunikátním bossem, bude omráčen pouze s 10% pravděpodobností. Jediní, kdo jsou vůči omráčení zcela imunní, jsou akt bossové a bossové (Blood Raven, Griswold, Radament, Summoner, Izual a Nihlathak).

Výpočty

  • +AR (%) = 10 + 10 * slvl
  • +DMG (%) = 20 * nlvl
  • Úroveň náboje = 3 + 0,5 * slvl, celé zaokrouhleno dolů
  • Doba omráčení (s) = 0,4 + ([0,9 * [(110 * nlvl) / (nlvl + 6) ]] / 25) s, maximální hodnota = 4 s, hranaté závorky zaokrouhleny dolů

(slvl = úroveň skillu, nlvl = úroveň nabití skillu)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:


Druid přeměněný do podoby medvěda využívá své mohutně vyvinuté přední tlapy, aby jimi s rozmachem rozdrásal své nepřátele na kusy. S každým dalším úderem jeho zuřivost a síla roste ještě více.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Druid – Skilly – Shape Shifting

Napsat komentář