Druid – Elemental – Shape Shifting – Summoning
Hunger

- Potřebný level: 24
- Potřebné skilly: Lycanthropy, Feral Rage, Werebear, Maul, Fire Claws
- Typ skillu: Úder nablízko
- Levé tlačítko: Ano
Druid přeměněný ve vlkodlaka nebo medvědodlaka je schopen udeřit nepřítele nejen svými drápy, ale také svými mohutnými tesáky, jimiž rozcupuje jejich maso na kusy. Tento typ úderu se však nemůže měřit s tím, co dovede normální úder nebo úder za pomocí jiné dovednosti, neboť je účinnost útoku pouze čtvrtinová. Čím je však tato dovednost hladu výjimečná, je ohromná míra sání života a many.
Avšak kvůli chybám a bugům není tato dovednost natolik účinná, jak by měla a mohla být.
Tabulka
- Cena Many = 3 pro všechny úrovně
- Veškeré fyzické škody jsou sníženy na 25 %
Úrovně | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+AR(%) | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 | 120 | 130 | 140 |
% Life+Mana Steal | 72 | 90 | 104 | 116 | 125 | 132 | 138 | 143 | 149 | 152 |
Úrovně | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
+AR(%) | 150 | 160 | 170 | 180 | 190 | 200 | 210 | 220 | 230 | 240 |
% Life+Mana Steal | 156 | 159 | 162 | 165 | 167 | 170 | 171 | 173 | 174 | 176 |
Úrovně | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+AR(%) | 250 | 260 | 270 | 280 | 290 | 300 | 310 | 320 | 330 | 340 |
% Life+Mana Steal | 177 | 179 | 180 | 182 | 182 | 183 | 185 | 185 | 186 | 186 |
Úrovně | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 |
+AR(%) | 350 | 360 | 370 | 380 | 390 | 400 | 410 | 420 | 430 | 440 |
% Life+Mana Steal | 188 | 188 | 189 | 189 | 189 | 191 | 191 | 192 | 192 | 192 |
Vlkodlak nebo medvědodlak svým úspěšně provedeným úderem zraní nepřítele a vysaje z něj životy a manu.
Penalizace škod na 25 % je provedena včetně všech procentních bonusů, takže ji nelze obejít modifikátorem +% Enhanced Damage tak snadno. Pokud má Druid zbraň s 200 škody a má na skillech a aurách celkem +400 % Enhanced Damage, je jeho škoda vypočítána: (200 * (1 + 4) * 0,25) = 250. Na první úrovni skillu hlad by to znamenalo, že vysaje 180 života a many.
Rychlost útoku se určí z rychlosti zbraně a z vlastnosti Increased Attack Speed na zbrani. Ostatní zdroje rychlosti útoku (aury, IAS z ostatních předmětů) jsou výrazně potlačeny nebo rovnou ignorovány.
U vlkodlaka při některých rychlostech útoku a u medvědodlaka ve všech případech dochází k chybě, kdy je úspěšný pouze každý druhý úder. Tím pádem je při zaznamenané 95% šanci na zásah úspěšných pouze 47,5 % případů, tedy jednou se trefí, jednou mine. Pokud je rychlost útoku zvýšena na 4 snímky za útok, je efektivní nejvyšší rychlost při této chybě až 8 snímků.
Výpočty
- AR (%) = 40 + 10 * slvl %
- Life+Mana Steal (%) = 50 + [1,5 * [(110 * slvl) / (slvl+6)]] %, hranaté závorky zaokrouhleny dolů, maximum = 200 %.
(slvl = úroveň skillu)
Výskyt dovednosti
Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:
- Všechny předměty typu Druidí čapka (ilvl>24): +1–3 to Hunger (Druid Only) (varies)
Příroda rozdává život, ale také si ho může vzít zpět. Tohoto faktu si je Druid, přeměněný ve zvíře, vědom a při použití schopnosti hladu kousne nepřítele, přičemž z rány odčerpá jeho životní i duchovní sílu, aby si vyléčil zranění a obnovil sílu vlastní.
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
« Zpět do sekce Herní postavy – Druid – Skilly – Shape Shifting