Assassin – Skilly – Martial Arts – Dragon Flight

Assassin – Martial Arts – Shadow Disciplines – Traps

Dragon Flight

Dragon Flight

Velmi silný kopací skill. Tentokrát ještě před kopnutím k nepříteli Assassinka velmi rychle doběhne. Vlastně je pohyb tak rychlý, že se k nepříteli doslova teleportujete. Aby přesun k cíli fungoval, nesmí být v cestě k nepříteli žádná překážka.

Tento skill dovede být smrtící při PvP duelu a proti prchajícímu nepříteli. V některých případech ho lze použít i jako dopravní prostředek. Pokud není k dispozici nepřítel, skill nebude fungovat. Krom toho je to báječná dovednost na uvolnění energie nabité v ostatních schopnostech z této větve dovedností, čímž vlastně znatelně posílíte své útoky.

Pomocnice Assassinky Shadow Warrior a Shadow Master mohou tuto schopnost používat také.

Tabulka

  • Cena Many = 15 pro všechny úrovně
  • Dosah teleportu = 18 yardů
  • Dosah kopu p teleportu = 6 yardů
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
+AR (%) 60 85 110 135 160 185 210 235 260 285
+Kick DMG (%) 100 125 150 175 200 225 250 275 300 325
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
+AR (%) 310 335 360 385 410 435 460 485 510 535
+Kick DMG (%) 350 375 400 425 450 475 500 525 550 575
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
+AR (%) 560 585 610 635 660 685 710 735 760 785
+Kick DMG (%) 600 625 650 675 700 725 750 775 800 825
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
+AR (%) 810 835 860 885 910 935 960 985 1010 1035
+Kick DMG (%) 850 875 900 925 950 975 1000 1025 1050 1075

Teleport přemístí Assassinku, jejího merce a vyvolané mazlíčky k cíli. Monstra ovládaná postavou pomocí konverze a vzkříšená monstra typu Reanimated však tento skill nepřemístí.

Když neexistuje žádný cíl v okolí, je při použití skillu zobrazena animace kopu, ale Assassinka se nikam neteleportuje.

Cíl není potřeba kurzorem zacílit přesně, Assassinka se teleportuje k nejbližšímu monstru až na 6 yardů daleko.

Užitečné i jako skill pro úprk nebo pro přemístění na výhodnější pozici.

K výpočtu škod se nehledí na fyzické škody na zbrani, ale na škody na botách. Nicméně dosah zbraně definuje dosah kopu a rychlost zbraně rychlost kopu. Při užívaní dvou zbraní se položky posuzují dle té hlavní. (ta, která byla nasazena jako poslední)

Vlastnosti na předmětech, které se do kopu nezapočítávají, jsou tyto:

Do kopu se však započítají elementální škody ze skillů, předmětů i ze zbraně!! Attack Rating ze zbraně se do kalkulace šance na zásah kopem přidá také. Ale ve hře se do hodnot tabulky statů nepromítnou.

Tato dovednost slouží k uvolnění nábojů ze skillů:

Náboje z výše uvedených skillů přidají další efekty a modifikátory poranění, kterými Assassinka může povážlivě zvednout svou sílu útoku.

Délka animace teleportu s kopem je pevně daná a trvá 34 snímků (1,36 sekundy). Nelze ji snížit ani rychlostí útoku nebo pohybu, ani pomocí Faster Cast Rate.

Výpočty

  • +AR (%) = 25*slvl + 35 %
  • +Kick DMG (%) = 25*slvl + 75 %
  • Celkové Kick DMG:
  • MinDMG = ((str + dex – 20) / 4) * ((100 + skills bez aur) / 100) + BootMin * (100 + (str * 1,2) + skills) / 100
  • MaxDMG = ((str + dex – 20) / 3 * (100 + skills bez aur) / 100 + BootMax * (100 + (str * 1,2) + skills) / 100

(slvl = úroveň skillu, str = Síla, dex = Obratnost, BootMin = minimální škody na botách, BootMax = maximální škody na botách, skills = DMG (%) z tabulky, vliv aur a jiné zdroje fyzických škod)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Exceptional a Elite drápy (Hand Scythe a lepší) – +1–3 Dragon Flight (Assassin Only) (varies)

Po letech tvrdého výcviku, zaměřeného na fyzickou kondici, se vražednice dovede sama naučit schopnost překvapivého pohybu, rychlejšího, než jaký je běžné lidské oko schopno vnímat. S touto dovedností učiní vražednice rychlý výpad a uštědří nepříteli drtivý úder kopancem.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Assassin – Skilly – Martial Arts

Napsat komentář