Assassin – Skilly – Martial Arts – Dragon Talon

Assassin – Martial Arts – Shadow Disciplines – Traps

Dragon Talon

Dragon Talon
  • Potřebný level: 1
  • Potřebné skilly: žádné
  • Typ: Několikanásobný kopanec do jednoho monstra
  • Levé tlačítko: Ano

Tato dovednost dává Assassince možnost rozdávat kopy do jednoho nepřítele. Na vyšších levelech je kop několikanásobný. Škody uštědřené kopanci závisí na hodnotě poškození uvedeného u bot. Navíc je nakopaná potvora sražena knockbackem. Krom toho je to báječná dovednost na uvolnění energie nabité v ostatních schopnostech z této větve dovedností, čímž vlastně vražednice znatelně posílí své útoky.

Pomocnice Assassinky Shadow Warrior a Shadow Master mohou tuto schopnost používat také.

Tabulka

  • Cena Many = 6 pro všechny úrovně
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Počet kopů 1 1 1 1 1 2 2 2 2 2
+AR (%) 20 55 90 125 160 195 230 265 300 335
+Kick DMG (%) 5 12 19 26 33 40 47 54 61 68
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Počet kopů 2 3 3 3 3 3 3 4 4 4
+AR (%) 370 405 440 475 510 545 580 615 650 685
+Kick DMG (%) 75 82 89 96 103 110 117 124 131 138
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Počet kopů 4 4 4 5 5 5 5 5 5 6
+AR (%) 720 755 790 825 860 895 930 965 1000 1035
+Kick DMG (%) 145 152 159 166 173 180 187 194 201 208
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Počet kopů 6 6 6 6 6 7 7 7 7 7
+AR (%) 1070 1105 1140 1175 1210 1245 1280 1315 1350 1385
+Kick DMG (%) 215 222 229 236 243 250 257 264 271 278

Pomocí tohoto skillu udělíte několik kopanců vybranému cíli a zároveň ho srazíte knockbackem.

K výpočtu škod se nehledí na fyzické škody na zbrani, ale na škody na botách. Nicméně dosah zbraně definuje i dosah kopu a rychlost zbraně i rychlost kopu. Při užívaní dvou zbraní se položky posuzují dle té hlavní. (ta, která byla nasazena jako poslední)

Vlastnosti na předmětech, které se do kopu nezapočítávají, jsou tyto:

Do kopu se však započítají elementální škody ze skillů, předmětů i ze zbraně!! Attack Rating ze zbraně se do kalkulace šance na zásah kopem přidá také. Ale ve hře se do hodnot tabulky statů nepromítnou.

Tato dovednost slouží k uvolnění nábojů ze skillů:

Náboje z výše uvedených skillů přidají další efekty a modifikátory poranění, kterými Assassinka může povážlivě zvednout svou sílu útoku.

Náboje se uvolní pouze u prvního úspěšného odkopu.

Výpočty

  • Počet kopů = slvl/6 + 1 (zaokrouhleno dolů)
  • +AR (%) = 35*slvl – 15 %
  • +Kick DMG (%) = 7*slvl – 2 %
  • Celkové Kick DMG:
  • MinDMG = ((str + dex – 20) / 4) * ((100 + skills bez aur) / 100) + BootMin * (100 + (str * 1,2) + skills) / 100
  • MaxDMG = ((str + dex – 20) / 3 * (100 + skills bez aur) / 100 + BootMax * (100 + (str * 1,2) + skills) / 100

(slvl = úroveň skillu, str = Síla, dex = Obratnost, BootMin = minimální škody na botách, BootMax = maximální škody na botách, skills = Fire DMG (%) z tabulky, vliv aur a jiné zdroje fyzických škod)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Exceptional a Elite drápy (Hand Scythe a lepší) – +1–3 to Dragon Talon (Assassin Only) (varies)

Vražednice je při výcviku vedena k zužitkování všech částí svého těla jako zbraně. Díky tomu může uštědřovat pořádně silné kopance nepřátelům, kteří to nejen nečekají, ale zároveň tím mohou být sraženi k zemi.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Assassin – Skilly – Martial Arts

Napsat komentář