Assassin – Skilly – Martial Arts – Phoenix Strike

Assassin – Martial Arts – Shadow Disciplines – Traps

Phoenix Strike

Phoenix Strike

Phoenix Strike dostává synergické bonusy ze skillů:

S Tímto nabíjecím skillem ovládne Assassinka všechny elementy. Zde neplatí, že poslední nabití je nejsilnější, neboť každé z nich poskytuje jiný element. Pokud udeříte prvním nabitím, vyčarujete Meteor. Na druhé několik Chain Lightningů a na třetí množství ledových střel připomínajících Frozen Orb. Tento skill má výhodu hlavně v tom že si můžete vybrat druh elementu, když bojujete s nepřáteli s rozmanitými odolnostmi.

Pomocnice Assassinky Shadow Warrior a Shadow Master může tuto schopnost používat také.

Tabulka

  • Cena Many = 4 pro všechny úrovně
  • Trvání účinku náboje = 15 sekund
  • Poloměr ohniště po Meteoru = 4 yardy
  • Next Delay Chain Lightningu a Ice Boltů = 4 snímky (Frames)
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
+AR (%) 15 22 29 36 43 50 57 64 71 78
1) Meteor DMG 20 30 40 50 60 70 80 90 109 128
40 50 60 70 80 90 100 110 131 152
1) Fire DMG/s 14 25 37 49 60 72 84 96 119 142
23 35 46 58 70 82 93 105 128 152
1) Trvání ohně 1,16 1,76 2,36 2,96 3,56 4,16 4,76 5,36 5,96 6,56
2) Light DMG 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
40 60 80 100 120 140 160 180 220 260
3) Ice Bolt DMG 16 20 24 28 32 36 40 44 52 60
32 36 40 44 48 52 56 60 68 76
3) Zmražení (s) 4 4,4 4,8 5,2 5,6 6 6,4 6,8 7,4 8
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
+AR (%) 85 92 99 106 113 120 127 134 141 148
1) Meteor DMG 147 166 185 204 223 242 271 300 329 358
173 194 215 236 257 278 311 344 377 410
1) Fire DMG/s 166 189 213 236 260 283 321 358 396 433
175 199 222 246 269 292 332 372 412 452
1) Trvání ohně 7,16 7,76 8,36 8,96 9,56 10,16 10,76 11,36 11,96 12,56
2) Light DMG 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
300 340 380 420 460 500 560 620 680 740
3) Ice Bolt DMG 68 76 84 92 100 108 120 132 144 156
84 92 100 108 116 124 137 150 163 176
3) Zmražení (s) 8,6 9,2 9,8 10,4 11 11,6 12,4 13,2 14 14,8
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
+AR (%) 155 162 169 176 183 190 197 204 211 218
1) Meteor DMG 387 416 454 492 530 568 606 644 690 736
443 476 518 560 602 644 686 728 778 828
1) Fire DMG/s 471 508 560 611 663 714 766 817 888 958
492 532 588 644 700 757 813 869 944 1019
1) Trvání ohně 13,16 13,76 14,36 14,96 15,56 16,16 16,76 17,36 17,96 18,56
2) Light DMG 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
800 860 940 1020 1100 1180 1260 1340 1440 1540
3) Ice Bolt DMG 168 180 200 220 240 260 280 300 328 356
189 202 223 244 265 286 307 328 357 386
3) Zmražení (s) 15,6 16,4 17,2 18 18,8 19,6 20,4 21,2 22 22,8
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
+AR (%) 225 232 239 246 253 260 267 274 281 288
1) Meteor DMG 782 828 874 920 966 1012 1058 1104 1150 1196
878 928 978 1028 1078 1128 1178 1228 1278 1328
1) Fire DMG/s 1028 1099 1169 1239 1310 1380 1450 1521 1591 1661
1094 1169 1244 1319 1394 1469 1544 1619 1694 1769
1) Trvání ohně 19,16 19,76 20,36 20,96 21,56 22,16 22,76 23,36 23,96 24,56
2) Light DMG 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
1640 1740 1840 1940 2040 2140 2240 2340 2440 2540
3) Ice Bolt DMG 384 412 440 468 496 524 552 580 608 636
415 444 473 502 531 560 589 618 647 676
3) Zmražení (s) 23,6 24,4 25,2 26 26,8 27,6 28,4 29,2 30 30,8

Každý úspěšný zásah drápy přidá náboj na zbraň. Jsou celkem 3. Pokud má Assassinka na sobě dvoje drápy, útočí za použití tohoto skillu jen jedněmi nich! Při nabíjení není vlastnost skillu uplatněna. To bývá až při uvolnění.

Náboje tohoto skillu se neakumulují, ale jeden nahradí druhý. První náboj uschová ohnivý skill Meteor udělující Meteor DMG, který po dobu trvání ohně založí ohniště, které spaluje nepřátelské jednoty (Fire DMG/s).

U Meteoru se ohnivé škody udělí nepřátelům uvnitř kruhu dopadu o poloměru 4 yardy a poté založené ohniště zanechá několik plamenů, které udělují ohnivé škody každý snímek. Zobrazením ohnivých škod za sekundu (Fire DMG/s) se předpokládá, že jednoho nepřítele poraňují 3 plameny najednou. Jenže plamínky mají velikost 2 a nejsou uspořádány těsně vedle sebe, takže se stává, že nepřátelům bude udělena místo celé zobrazené škody 2/3 škod nebo 1/3 nebo dokonce žádná škoda ohněm.

Nepřátelé ne-imunní na oheň nacházejí se v ohni se neregenerují, neboť je regenerace přerušena, pokud utrpí každý snímek aspoň 1 bit škod.

Druhý náboj vyšle 7 blesků, které se šíří všemi směry, a pak ve vzdálenosti zhruba 10 yardů změní směr a synchronizovaně se šíří po kružnici nebo spirále, dokud nezmizí. Dávají nepřátelům škody Light DMG.

Blesky mají velikost 2, takže mohou poranit více cílů najednou. Synergie neplatí pro minimální škodu.

Třetí náboj uvolní 16 ledových střel (Ice Boltů), z nichž jedna zasáhne cíl dorážecího útoku. Ostatní se šíří všemi směry a opět přibližně 6 yardů od Assassinky začnou měnit směr a pohybují se a mrazí jednotky odstředivě po spirále. Ice Bolt zmizí, pokud narazí na překážku nebo do monstra.

První náboj přidá při uvolnění k níže uvedeným skillům 25% bonus k Attack Ratingu, druhý 50% a třetí až 75% bonus k Attack Ratingu.

Náboj s vlastnostmi tohoto skillu se uvolní při prvním úspěšném zásahu těmito typy útoku:

Lze kombinovat s ostatními nabíjecími schopnostmi Assassinky z tohoto stromu dovedností a všechny je pak uvolnit najednou jediným úderem, pokud ještě nevyprší doba účinku nábojů všech těch skillů.

Vlastnosti +% Fire Skill Damage, +% Cold Skill Damage a +% Lightning Skill Damage nefungují pro ani jeden náboj.

Výpočty

  • +AR(%) = 7*slvl + 8 %
  • 1. náboj: Meteor DMG:
Úroveň 1–8 9–16 17–22 23–27 28–99
Min Fire DMG 10*slvl + 10 19*slvl – 62 29*slvl – 222 38*slvl – 420 38*slvl – 644
Max Fire DMG 10*slvl + 30 21*slvl – 58 33*slvl – 250 42*slvl – 448 50*slvl – 672
Min Fire bit DMG 40*slvl+8 80*slvl-312 128*slvl-1080 176*slvl-2136 240*slvl-3928
Max Fire bit DMG 40*slvl+40 80*slvl-280 136*slvl-1176 192*slvl-2408 256*slvl-4200

Min Fire DMG/s = Min Fire bit DMG * 3 * 25/256 (zaokrouhleno dolů)

Max Fire DMG/s = Max Fire bit DMG * 3 * 25/256 (zaokrouhleno dolů)

Trvání ohně = 15 * slvl + 14 snímků = 0,6 * slvl + 0,56 sekund

  • 2. náboj: Light DMG:
Úroveň 1–8 9–16 17–22 23–27 28–99
Min Light DMG 1 1 1 1 1
Max Light DMG 20*slvl + 20 40*slvl – 140 60*slvl – 460 80*slvl – 900 100*slvl – 1460
  • 3. náboj: Ice Bolt DMG:
Úroveň 1–8 9–16 17–22 23–27 28–99
Min Cold DMG 4*slvl + 12 8*slvl – 20 12*slvl – 84 20*slvl – 260 28*slvl – 484
Max Cold DMG 4*slvl + 28 8*slvl – 4 13*slvl – 84 21*slvl – 260 29*slvl – 484
Zmražení (s) 0,4*slvl + 3,6 0,6*slvl + 2 0,8*slvl – 1,2

(slvl = úroveň skillu)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Exceptional a Elite drápy (Hand Scythe a lepší) – +1–3 to Phoenix Strike (Assassin Only) (varies)

Tato velmi silná schopnost umožňuje vražednicím, které jsou vycvičené v tomto typu bojového umění, připravit útok, který doslova rozpoutá řádění mocných elementů.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Assassin – Skilly – Martial Arts

Napsat komentář