Assassin – Skilly – Martial Arts – Fist of Fire

Assassin – Martial Arts – Shadow Disciplines – Traps

Fist of Fire

Fist of Fire
  • Potřebný level: 6
  • Potřebné skilly: žádné
  • Typ: Nabíjecí nablízko holýma rukama nebo drápy
  • Levé tlačítko: Ano

Fists of Fire dostává synergické bonusy ze skillů:

Posíiluje útok zbraní nebo pěstmi ohněm, převede část fyzických škod na ohnivé. Na první nabití je přidáno poškození ohněm, na druhé nabití je přidána ohnivá exploze a pokud udeříte maximálně nabití, po explozi bude ještě chvíli hořet zem.

Její společnice Shadow Warrior a Shadow Master mohou tuto schopnost ovládnout také.

Tabulka

  • Cena Many = 2 pro všechny úrovně
  • Trvání účinku náboje = 15 sekund
  • Poloměr plošného poranění ohněm z 2. a 3. náboje = 2 2/3 yardu
  • Trvání založeného ohně z 3. náboje = 63 snímků (2,52 sekundy)
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
+AR (%) 15 22 29 36 43 50 57 64 71 78
DMG-c (%) 3 6 9 12 15 18 21 24 27 30
+Fire DMG 6 11 16 21 26 31 36 41 51 61
10 15 20 25 30 35 40 45 56 67
3) Fire DMG/s 9 17 25 32 40 48 56 64 79 95
15 23 31 39 46 54 62 70 85 101
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
+AR (%) 85 92 99 106 113 120 127 134 141 148
DMG-c (%) 33 36 39 42 45 48 51 54 57 60
+Fire DMG 71 81 91 101 111 121 141 161 181 201
78 89 100 111 122 133 155 177 199 221
3) Fire DMG/s 110 126 142 157 173 189 214 239 264 289
117 132 148 164 179 195 221 248 275 301
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
+AR (%) 155 162 169 176 183 190 197 204 211 218
DMG-c (%) 63 66 69 72 75 78 81 84 87 90
+Fire DMG 221 241 271 301 331 361 391 421 461 501
243 265 298 331 364 397 430 463 507 551
3) Fire DMG/s 314 339 373 407 442 476 510 545 592 639
328 354 392 429 467 504 542 579 629 679
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
+AR (%) 225 232 239 246 253 260 267 274 281 288
DMG-c (%) 93 96 99 100 100 100 100 100 100 100
+Fire DMG 541 581 621 661 701 741 781 821 861 901
595 639 683 727 771 815 859 903 947 991
3) Fire DMG/s 685 732 779 826 873 920 967 1014 1060 1107
729 779 829 879 929 979 1029 1079 1129 1179

Každý úspěšný zásah drápy přidá náboj na zbraň. Jsou celkem 3. Pokud má Assassinka na sobě dvoje drápy, útočí za použití tohoto skillu oběma zbraněmi, takže může jediným útokem zbraň nabít z nultého hned na druhý náboj. Při nabíjení není vlastnost skillu uplatněna. To bývá až při uvolnění.

První náboj uschová ohnivý útok ( +Fire DMG), který je pak uvolněn i v ostatních dvou nábojích. Druhý náboj přidává plošné poranění ohněm o poloměru 2 a 2/3 yardu a třetí náboj na té samé ploše založí na 2,52 sekundy oheň, který průběžně poraňuje každé monstrum v něm stojící.

První náboj převede jisté procento fyzických škod na ohnivé (DMG-c (%)). V převedení je započítán i bonus k fyzickým škodám ze všech zdrojů, zdvojnásobení z Critical Strike a Deadly Strike. Odolnosti či imunity nepřátel proti fyzickým útokům konverzi neovlivní. Imunita proti ohni už ano.

Od úrovně 34 je na ohnivé škody převedeno 100% fyzických škod při uvolnění náboje normálním útokem nebo dorážejícím skillem.

Třetí náboj uvolní oheň o poloměru 2 a 2/3 yardu tvořený malými plamínky, které poraní nepřítele každý snímek (Frame). Zobrazením ohnivých škod za sekundu (Fire DMG/s) se předpokládá, že jednoho nepřítele poraňují 2 plamínky najednou. Jenže plamínky mají velikost 2 a nejsou uspořádány těsně vedle sebe, takže se stává, že nepřátelům bude udělena místo celé zobrazené škody, jen polovina nebo dokonce žádná škoda ohněm.

Nepřátelé ne-imunní na oheň, kteří se nacházejí v ohni, se neregenerují, neboť je regenerace přerušena, pokud každý snímek utrpí aspoň 1 bit škod.

První náboj přidá při uvolnění nábojů k níže uvedeným skillům 50% bonus k Attack Ratingu, druhý 100% a třetí až 150% bonus k Attack Ratingu.

Náboj s vlastnostmi tohoto skillu se uvolní při prvním úspěšném zásahu těmito typy útoku:

Lze kombinovat s ostatními nabíjecími schopnostmi Assassinky z tohoto stromu dovedností a všechny je pak uvolnit najednou jediným úderem, pokud ještě nevyprší doba účinku nábojů všech těch skillů.

Vlastnost +% Fire Skill Damage funguje pouze na první dva náboje, synergie funguje na +Fire DMG a Fire DMG/s, ale nefunguje na již převedené fyzické škody na ohnivé.

Výpočty

  • +AR(%) = 7*slvl + 8 %
  • 1. náboj: +Fire DMG:
Úroveň 1–8 9–16 17–22 23–27 28–99
Min Fire DMG 5*slvl + 1 10*slvl – 39 20*slvl – 199 30*slvl – 419 40*slvl – 699
Max Fire DMG 5*slvl + 5 11*slvl – 43 22*slvl – 219 33*slvl – 461 44*slvl – 769
  • 3. náboj: Fire DMG/s:
Úroveň 1–8 9–16 17–22 23–27 28–99
Min Fire bit DMG 40*slvl+8 80*slvl-312 128*slvl-1080 176*slvl-2136 240*slvl-3928
Max Fire bit DMG 40*slvl+40 80*slvl-280 136*slvl-1176 192*slvl-2408 256*slvl-4200

Min Fire DMG/s = Min Fire bit DMG * 2 * 25/256

Max Fire DMG/s = Max Fire bit DMG * 2 * 25/256

(slvl = úroveň skillu)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Exceptional a Elite drápy (Hand Scythe a lepší) – +1–3 to Fist of Fire (Assassin Only) (varies)

Vražednice může kombinováním mocných schopností bojového umění a psychického cvičení nabít své vlastní pěsti pyrokinetickou energií a sežehnout své oponenty, až se rozhodne nahromaděnou energii uvolnit.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Assassin – Skilly – Martial Arts

Napsat komentář