Assassin – Martial Arts – Shadow Disciplines – Traps
Tiger Strike |
Dragon Talon |
Fists of Fire |
Dragon Claw |
Cobra Strike |
Claws of Thunder |
Dragon Tail |
Blades of Ice |
Dragon Flight |
Phoenix Strike |
Dragon Tail

- Potřebný level: 18
- Potřebné skilly: Dragon Talon, Dragon Claw
- Typ: Kopanec s plošným účinkem a sražením
- Levé tlačítko: Ano
Jedná se o jeden z nejlepších útočných skillů pro Assassinku. Úder kopancem je tak silný, že sežehne nepřítele i okolostojící potvory masívním poškozením ohněm. Krom toho je to báječná dovednost na uvolnění energie nabité v ostatních schopnostech z této větve dovedností, čímž vlastně vražednice znatelně posílí své útoky.
Pomocnice Assassinky Shadow Warrior a Shadow Master mohou tuto schopnost používat také.
Tabulka
- Cena Many = 10 pro všechny úrovně
- Poloměr exploze = 4 yardy
Úrovně | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+AR (%) | 20 | 35 | 50 | 65 | 80 | 95 | 110 | 125 | 140 | 155 |
+Fire DMG (%) | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 | 120 | 130 | 140 |
Úrovně | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
+AR (%) | 170 | 185 | 200 | 215 | 230 | 245 | 260 | 275 | 290 | 305 |
+Fire DMG (%) | 150 | 160 | 170 | 180 | 190 | 200 | 210 | 220 | 230 | 240 |
Úrovně | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
+AR (%) | 320 | 335 | 350 | 365 | 380 | 395 | 410 | 425 | 440 | 455 |
+Fire DMG (%) | 250 | 260 | 270 | 280 | 290 | 300 | 310 | 320 | 330 | 340 |
Úrovně | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 |
+AR (%) | 470 | 485 | 500 | 515 | 530 | 545 | 560 | 575 | 590 | 605 |
+Fire DMG (%) | 350 | 360 | 370 | 380 | 390 | 400 | 410 | 420 | 430 | 440 |
Tento odkop způsobí při úspěšně provedené ráně explozi, která popálí plošnými ohnivými škodami všechna monstra stojící 4 yardy od Assassinky a navíc je všechny srazí knockbackem. Nakopané monstrum dostává škody od bot i od exploze. Ostatní jen od exploze.
Plošné ohnivé škody (+Fire DMG (%)) jsou počítány jako procentní přírůstek fyzické škody kopů, které byly uděleny nepříteli. Pokud budete kopat tímto skillem potvoru s imunitou proti fyzickým útokům, bude plošný účinek škody nulový!!! Nepřátelé s vysokou odolností vůči fyzickým útokům budou tímto skillem zraňováni málo. Nicméně, to lze obejít tak, že budete kopat do někoho jiného v hloučku, který imunní nebo odolný proti fyzickým útokům není.
K výpočtu škod se nehledí na fyzické škody na zbrani, ale na škody na botách. Nicméně dosah zbraně definuje i dosah kopu a rychlost zbraně i rychlost kopu. Při užívaní dvou zbraní se položky posuzují dle té hlavní. (ta, která byla nasazena jako poslední)
Staty ve hře zobrazují součet plošné škody a škody z kopu. Tato škoda bude udělena pouze nepříteli, který byl nakopán. Okolo stojící potvory dostanou jen plošné škody.
Vlastnosti na předmětech, které se do kopu nezapočítávají, jsou tyto:
- +XX% Enhanced Damage na zbrani/zbraních
- +XX Damage
- +XX to Minimum/Maximum Damage
- +XX % Damage to Undead/Demons
- Claw Mastery
- Critical Strike a Deadly Strike
Do kopu se však započítají elementální škody ze skillů, předmětů i ze zbraně!! Attack Rating ze zbraně se do kalkulace šance na zásah kopem přidá také. Ale ve hře se do hodnot tabulky statů nepromítnou. Elementální útoky se promítnou pouze do zásahu kopem, nikoliv však do plošného poranění.
Tato dovednost slouží k uvolnění nábojů ze skillů:
Náboje z výše uvedených skillů přidají další efekty a modifikátory poranění, kterými Assassinka může povážlivě zvednout svou sílu útoku.
Fist of Fire ale snižuje konverzí množství fyzických škod, které slouží jako základ pro výpočet plošného poškození ohněm při kopu. Takže se kombinování skillů Fist of Fire a Dragon Tailu nedoporučuje, neboť první oslabuje druhý skill, zejména na vyšších levlech. S nabitým skillem Fist of Fire na 34. úrovni tento typ kopání neudělí žádné plošné škody.
Nejlepší nabíjecí schopností pro Dragon Tail je Tiger Strike.
Výpočty
- +AR (%) = 15*slvl + 5 %
- +Fire DMG (%) = 10*slvl + 40 %
- Kick DMG:
MinDMG = ((str + dex – 20) / 4) * ((100 + skills bez aur) / 100) + BootMin * (100 + (str * 1,2) + skills) / 100
MaxDMG = ((str + dex – 20) / 3 * (100 + skills bez aur) / 100 + BootMax * (100 + (str * 1,2) + skills) / 100
- Plošné ohnivé škody, které utrpí pouze okolní nepřátelé:
minimum = MinDMG*(1 + Fire DMG(%))
maximum = MaxDMG*(1 + Fire DMG(%))
- Celkové škody (zobrazené ve statech), které utrpí kopnutá nestvůra:
MinDMG celkem = MimDMG + minimum
MaxDMG celkem = MaxDMG + maximum
(slvl = úroveň skillu, str = Síla, dex = Obratnost, BootMin = minimální škody na botách, BootMax = maximální škody na botách, skills = vliv aur a nabíjecí zdroje fyzických škod)
Výskyt dovednosti
Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:
- Exceptional a Elite drápy (Hand Scythe a lepší) – +1–3 to Dragon Tail (Assassin Only) (varies)
Zkušená vražednice je schopna rozdat kopy natolik silné a rychlé, že jimi způsobí na nepříteli explozi. Častokrát tak silnou, že se i okolní nepřátelé budou svíjet bolestí na zemi.
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
« Zpět do sekce Herní postavy – Assassin – Skilly – Martial Arts