Assassin – Skilly – Traps – Blade Fury

Assassin – Martial Arts – Shadow Disciplines – Traps

Blade Fury

bladefury

Assassinka na své nepřátele hází rychle po sobě ostré čepele, které způsobují pouze tříčtvrtinové (někdy tříosminové) škody z vašich zbraní. Jejich velkou výhodou je relativně nízký požadavek na manu, nepotřebnost oprav zbraní a velká rychlost útoku, která je konstantní. Nevýhodou je, že s tímto skillem nefunguje celá řada vlastností předmětů.

Tabulka

  • Minimum many = 3
  • Veškeré škody jsou sníženy na 75% (na 37,5%, pokud je zbraň obouruční)
  • Rychlost střílení = 6 snímků (Frames) na střelu
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mana 1 1,1 1,2 1,3 1,5 1,6 1,7 1,8 2 2,1
+DMG 8 11 14 17 20 23 26 29 34 39
10 13 16 19 22 25 28 31 36 41
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Mana 2,2 2,3 2,5 2,6 2,7 2,8 3 3,1 3,2 3,3
+DMG 44 49 54 59 64 69 77 85 93 101
46 51 56 61 66 71 79 87 95 103
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Mana 3,5 3,6 3,7 3,8 4 4,1 4,2 4,3 4,5 4,6
+DMG 109 117 125 133 141 149 157 165 173 181
111 119 127 135 143 151 159 167 175 183
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Mana 4,7 4,8 5 5,1 5,2 5,3 5,5 5,6 5,7 5,8
+DMG 189 197 205 213 221 229 237 245 253 261
191 199 207 215 223 231 239 247 255 263

Škody z vržených čepelí jsou brány i ze zbraní s redukcí na 3/4 uvedeného poškození. Tato redukce se uplatní i na elementální škody.

Pokud hráč používá obouruční zbraň, je škoda zbraně zredukována na až 3/8 normálu. Na obrazovce se staty ve hře se však stejně zobrazuje jako 3/4! A v mnohých případech se i tak zobrazí špatná hodnota.

Případná délka promrznutí z mrazivých škod se rovněž sníží na 3/4 doby, u obouruční zbraně na 3/8. Doba případné otravy se nesnižuje.

Otrava jedem se počítá pro různý počet zdrojů jedových útoků takto: U dvou předmětů se sečtou bity jedové škody a působí po dobu součtu délek otrav. U tří a více předmětů účinkuje součet bitů jedu po dobu, jež je ze všech předmětů nejdelší. Pokud je aktivní Venom, je délka otravy pouze 0,4 sekundy.

Zobrazené DMG neodpovídá skutečně uděleným škodám. Zatímco ve statistikách hodnota celkových škod odpovídá přičtenému bonusu DMG ze skillu po přičtení procentních bonusů k DMG na zbraň, ve skutečnosti se procentní bonusy ke škodám přidají až po přičtení DMG ze skillu, takže hodnota by měla být ve většině případů větší.

Když nemá Assassinka žádné zbraně, do výsledných škod se nezapočítají bonusy za Sílu a Obratnost.

Pokud má Assassinka na sobě dvoje drápy, je škoda i s dalšími bonusy určena hlavní zbraní (na pravé straně, je-li nasazena jako první, nebo na levé jinak). Z druhé zbraně se počítají pouze tyto vlastnosti:

Při používání tohoto skillu nedochází k opotřebování zbraní. Nesnižuje se tedy Durability.

Rychlost skillu nelze zrychlit, neboť je dána pevně. Vlastností IAS a Faster Cast Rate nemají na tento skill vliv.

Ze skillu Claw Mastery se neuplatní bonus k Attack Ratingu. Kritický zásah však ano.

Společně s tímto skillem nefungují následující vlastnosti:

Výpočty

  • Mana = 0,125*slvl + 0,875, zaokoruhleno na desetiny dolů
  • +DMG:
Úroveň 1–8 9–16 17–22 23–27 28–99
Min DMG 3*slvl + 5 5*slvl – 11 8*slvl – 59 8*slvl – 59 8*slvl – 59
Max DMG 3*slvl + 7 5*slvl – 9 8*slvl – 57 8*slvl – 57 8*slvl – 57
  • Zobrazené DMG = (A * DMG na zbrani) * (0,75 * (Síla + Obratnost) + Enh. DMG) + DMG skillu + A * elementální DMG
  • Celkem DMG = (A * DMG na zbrani + DMG skillu) * (0,75 * (Síla + Obratnost) + Enh. DMG) + A * elementální DMG

(slvl = úroveň skillu; Enh. DMG = bonusy z Claw Mastery, aur a z enhanced DMG mimo zbraně; A = 0,75 nebo 0,375 pro jednoruční či obouruční zbraň)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Exceptional a Elite drápy (Hand Scythe a lepší) – +1–3 to Blade Fury (Assassin Only) (varies)

Vražednice s touto dovedností hází po nepřátelích malé kovové čepele, které je rozřežou na kusy.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Assassin – Skilly – Traps

Napsat komentář