Assassin – Skilly – Traps – Charged Bolt Sentry

Assassin – Martial Arts – Shadow Disciplines – Traps

Charged Bolt Sentry

chargedboltsentry
  • Potřebný level: 12
  • Potřebné skilly: Fire Blast, Shock Web
  • Typ: Vyvolávací
  • Levé tlačítko: Ne

Charged Bolt Sentry dostává bonusy ze skillů:

Tímto skillem položí Assassinka na zem past, jež po nepřátelích pětkrát vystřelí pět elektrických výbojů. Dostatečně zručná Assassinka se zaměřením na pasti může počet výbojů i počet výstřelů navýšit.

Pomocnice Assassinky Shadow Warrior a Shadow Master mohou tuto schopnost používat také.

Tabulka

  • Cena many = 13 pro všechny úrovně
  • Počet výstřelů = 5 + synergie
  • Počet jisker = 5 + synergie
  • Zorný poloměr pasti = 16,6 yardů
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Light DMG 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
7 10 13 16 19 22 25 28 32 36
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Light DMG 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
40 44 48 52 56 60 66 72 78 84
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Light DMG 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
90 96 103 110 117 124 131 138 146 154
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Light DMG 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
162 170 178 186 194 202 210 218 226 234

Assassinka vyvolá past sesílající několik bleskových jisker. Celkem lze najednou vyvolat nanejvýš 5 těchto nebo jiných pastí. Šestá past zničí automaticky tu první.

Pokud jiskry zasáhnou nepřítele nebo překážku, udělí škodu a jsou zničeny. S rostoucí vzdáleností od pasti jsou jiskry více rozptýlené, takže se vyplatí postavit past blízko nebo těsně u nepřítele, aby ho zasáhlo co nejvíce jisker.

Poloměr zaměření nepřátel je obvykle menší než poloměr dostřelu jisker. Dále od pasti bývají zasaženi ti nepřátelé, pokud jiskry mířily původně na blíže umístěného, ale minuly.

Jelikož je škoda udělovaná pastí a ne Assassinkou samotnou, nefunguje +% Lightning Skill Damage, ani -% Enemy Lightning Resistance. Synergie se na poškození bleskem uplatní pouze u maximálních škod.

Past je nezranitelná a zmizí pouze při spotřebování všech výstřelů nebo vyčarováním šestého kusu.

Past může být položena jedině tak, aby na ni Assassinka viděla. Nepřátelský cíl však musí být v zorném poloměru pasti, aby mohl být zaměřen. Přítomnost Assassinky pak již vyžadována není.

Výpočty

  • Light DMG:
Úroveň 1–8 9–16 17–22 23–27 28–99
Min Light DMG 1 1 1 1 1
Max Light DMG 3*slvl + 4 4*slvl – 4 6*slvl – 36 7*slvl – 58 8*slvl – 86

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Exceptional a Elite drápy (Hand Scythe a lepší) – +1–3 to Charged Bolt Sentry (Assassin Only) (varies)

Tímto zařízením může vražednice sesílat na dálku elektrické výboje, které popálí jakýkoliv nepřátelský cíl, jenž stojí poblíž místa, kam byla past umístěna.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Assassin – Skilly – Traps

Napsat komentář