Assassin – Skilly – Traps – Lightning Sentry

Assassin – Martial Arts – Shadow Disciplines – Traps

Lightning Sentry

chargedboltsentry

Charged Bolt Sentry dostává synergické bonusy ze skillů:

Toto je další past uvolňující blesky. Po nastražení začne po nepřátelích postupně pálit až deset bleskových střel.

Pomocnice Assassinky Shadow Warrior a Shadow Master mohou tuto schopnost používat také.

Tabulka

  • Cena many = 20 pro všechny úrovně
  • Počet výstřelů = 10
  • Zorný poloměr pasti = 16,6 yardů
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Dosah blesku(s) 0,4 0,48 0,56 0,64 0,72 0,8 0,88 0,96 1,04 1,12
Light DMG 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
20 30 40 50 60 70 80 90 106 122
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Dosah blesku(s) 1,2 1,28 1,36 1,44 1,52 1,6 1,68 1,76 1,84 1,92
Light DMG 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
138 154 170 186 202 218 242 266 290 314
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Dosah blesku(s) 2,0 2,08 2,16 2,24 2,32 2,4 2,48 2,56 2,64 2,72
Light DMG 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
338 362 396 430 464 498 532 566 610 654
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Dosah blesku(s) 2,8 2,88 2,96 3,04 3,12 3,2 3,28 3,36 3,44 3,52
Light DMG 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
698 742 786 830 874 918 962 1006 1050 1094

Assassinka vyvolá past sesílající bleskový výboj. Celkem lze najednou vyvolat nanejvýš 5 těchto nebo jiných pastí. Šestá past zničí automaticky tu první.

Každou sekundu na zaměřeného nepřítele vystřelí blesk, který zasáhne zároveň každého dalšího nepřítele stojícího v jedné linii. Má velikost 2, což znamená, že se blesk po zásahu cíle nezničí, ale pokračuje dále. Pokud stojí dva nepřátelé těsně u sebe, je blesková škoda oběma udělena dvakrát.

Blesky jsou s každou úrovní delší. Jejich dosah je definován v tabulce a vzorcích v položce Dosah blesku (s). Vyjadřuje, jak dlouho blesk letí, než vyprchá. Zaměřený cíl nicméně stále musí být v dosahu vnímání pasti. Na velkou dálku jsou zasahována monstra, která tam stojí náhodou za jinými bližšími.

Jelikož je škoda udělovaná pastí a ne Assassinkou samotnou, nefunguje +% Lightning Skill Damage, ani -% Enemy Lightning Resistance. Synergie se na poškození bleskem uplatní pouze u maximálních škod.

Past je nezranitelná a zmizí pouze při spotřebování všech výstřelů nebo vyčarováním šestého kusu.

Past může být položena jedině tak, aby na ni Assassinka viděla. Nepřátelský cíl však musí být v zorném poloměru pasti, aby mohl být zaměřen. Přítomnost Assassinky pak již vyžadována není.

Výpočty

  • Dosah blesku (s) = 0,08 * slvl + 0,32 sekundy = 2 * slvl + 8 snímků (Frames)
  • Light DMG:
Úroveň 1–8 9–16 17–22 23–27 28–99
Min Light DMG 1 1 1 1 1
Max Light DMG 10*slvl + 10 16*slvl – 38 24*slvl – 166 34*slvl – 386 44*slvl – 666

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Exceptional a Elite drápy (Hand Scythe a lepší) – +1–3 to Lightning Sentry (Assassin Only) (varies)

Toto zařízení uvolňuje značně silné bleskové výboje, které usmaží každého vetřelce poblíž.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Assassin – Skilly – Traps

Napsat komentář