Assassin – Skilly – Traps – Wake of Fire

Assassin – Martial Arts – Shadow Disciplines – Traps

Wake of Fire

wakeoffire
  • Potřebný level: 12
  • Potřebné skilly: Fire Blast
  • Typ: Vyvolávací
  • Levé tlačítko: Ne

Wake of Fire dostává synegické bonusy ze skillů:

Assassinka nastraží past, z níž vytryskne několik ohnivých vln, spalujících vše, co stojí v cestě.

Pomocnice Assassinky Shadow Warrior a Shadow Master mohou tuto schopnost používat také.

Tabulka

  • Cena many = 13 pro všechny úrovně
  • Počet výstřelů = 5
  • Kadence výstřelů = 16 snímků (Frames), což je 0,64 sekundy.
  • Zorný poloměr pasti = 10 yardů
  • Next Delay: 4 snímky (Frames), což je 0,16 sekundy.
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Dosah ohně (s) 1 1,12 1,24 1,36 1,48 1,6 1,72 1,84 1,96 2,08
Fire DMG 5 7 9 11 13 15 17 19 22 25
10 12 14 16 18 20 22 24 27 30
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Dosah ohně (s) 2,2 2,32 2,44 2,56 2,68 2,8 2,92 3,04 3,16 3,28
Fire DMG 28 31 34 37 40 43 48 53 58 63
33 36 39 42 45 48 54 60 66 72
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Dosah ohně (s) 3,4 3,52 3,64 3,76 3,88 4 4,12 4,24 4,36 4,48
Fire DMG 68 73 80 87 94 101 108 115 124 133
78 84 92 100 108 116 124 132 142 152
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Dosah ohně (s) 5,6 5,72 5,84 5,96 6,08 6,2 6,32 6,44 6,56 6,68
Fire DMG 142 151 160 169 178 187 196 205 214 223
162 172 182 192 202 212 222 232 242 252

Assassinka vyvolá past dštící oheň ve tvaru V o délce strany zhruba 8 yardů. Celkem lze najednou vyvolat nanejvýš 5 těchto nebo jiných pastí. Šestá past zničí automaticky tu první.

Celkem je vyvoláno pět výše popsaných ohnivých vln. Vlna se skládá ze dvou složek: první je ohnivá střela o velikosti 2, která tvoří špičku a šíří se ve směru zaměřeného nepřítele, než vyprchá. Druhou složkou vlny jsou tzv. střely destrukce o velikosti 1 vytvořené první složkou, které se šíří zároveň stejným směrem jako špička a zároveň jsou odstrčeny dál od ní z obou stran v uhlopříčném směru tak, aby svíraly pravý úhel. Další střely destrukce odsunou ty předešlé dále od špičky a další ještě dále, než délka takto vzniklých dvou ohnivých hradeb nedosáhne délky 8 yardů. Celé véčko tedy roste postupně.

Obě složky ohnivé vlny udělují zasáhnutým nepřátelům ohnivé škody. Nepřátelé o velikosti 2 nebo 3 mohou být vlnou zasaženi díky své velikosti i několikrát.

Kvůli Next Delayi se zobrazená škoda ze stejné ohnivé střely témuž nepříteli udělí pouze každý pátý snímek, takže vlastně teoreticky pětkrát za sekundu. V praxi je takový scénář samozřejmě nedosažitelný, ale dá se mu přiblížit, pokud má nepřítel velikost 2 nebo 3 a past je umístěna tak, aby ohnivá vlna nemířila přesně na západ, východ, sever nebo jih, ale někam mezi.

Jelikož je škoda udělovaná pastí a ne Assassinkou samotnou, nefunguje +% Fire Skill Damage, ani -% Enemy Fire Resistance.

Past je nezranitelná a zmizí pouze při spotřebování všech výstřelů nebo vyčarováním šestého kusu.

Past může být položena jedině tak, aby na ni Assassinka viděla. Nepřátelský cíl však musí být v zorném poloměru pasti, aby mohl být zaměřen. Přítomnost Assassinky pak již vyžadována není.

Výpočty

  • Dosah ohně (s) = 0,12 * slvl + 0,88 sekundy = 3 * slvl + 22 snímků (Frames)
  • Fire DMG:
Úroveň 1–8 9–16 17–22 23–27 28–99
Min Fire DMG 2*slvl + 3 3*slvl – 5 6*slvl – 37 8*slvl – 81 10*slvl – 137
Max Fire DMG 2*slvl + 8 3*slvl 6*slvl – 48 8*slvl – 92 10*slvl – 148

(slvl = úroveň skillu)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:


Tato past po nastražení uvolňuje ohnivé vlny, které popálí každého nepřítele v cestě.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Assassin – Skilly – Traps

Napsat komentář