Assassin – Skilly – Traps – Death Sentry

Assassin – Martial Arts – Shadow Disciplines – Traps

Death Sentry

Death Sentry

Death Sentry dostává synergické bonusy ze skillů:

Touto pastí Assassinka nechává vybuchnout mrtvoly v okolí. Pokud se žádná mrtvola v okolí nenachází, místo explozí vystřeluje blesky, které se šíří rovně směrem k nejbližšímu cíli. Past zmizí po vyčerpání všech nábojů.

Pomocnice Assassinky Shadow Warrior a Shadow Master mohou tuto schopnost používat také.

Tabulka

  • Cena many = 20 pro všechny úrovně
  • Počet výstřelů = 5 (+ synergie)
  • Škody z Corpse Explosion = 40 – 80% ze základu života zaměřené mrtvé jednotky
  • Zorný poloměr pasti = 10,6 yardů
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Dosah blesku(s) 0,4 0,48 0,56 0,64 0,72 0,8 0,88 0,96 1,04 1,12
Light DMG 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
50 58 66 74 82 90 98 106 120 134
Poloměr CE (y) 3,3 3,6 4 4,3 4,6 5 5,3 5,6 6 6,3
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Dosah blesku(s) 1,2 1,28 1,36 1,44 1,52 1,6 1,68 1,76 1,84 1,92
Light DMG 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
148 162 176 190 204 218 240 262 284 306
Poloměr CE (y) 6,6 7 7,3 7,6 8 8,3 8,6 9 9,3 9,6
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Dosah blesku(s) 2,0 2,08 2,16 2,24 2,32 2,4 2,48 2,56 2,64 2,72
Light DMG 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
328 350 378 406 434 462 490 518 552 586
Poloměr CE (y) 10 10,3 10,6 11 11,3 11,6 12 12,3 12,6 13
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Dosah blesku(s) 2,8 2,88 2,96 3,04 3,12 3,2 3,28 3,36 3,44 3,52
Light DMG 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
620 654 688 722 756 790 824 858 892 926
Poloměr CE (y) 13,3 13,6 14 14,3 14,6 15 15,3 15,6 16 16,3

Assassinka vyvolá past sesílající buď bleskový výboj nebo vyhazující mrtvá těla nepřátel do vzduchu ve stylu Corpse Explosion. Celkem lze najednou vyvolat nanejvýš 5 těchto nebo jiných pastí. Šestá past zničí automaticky tu první.

Past upřednostňuje výbuchy mrtvol před blesky. Pokud není v okolí k dispozici žádná mrtvola, vystřelí se blesk, který pronikne každým zasaženým nepřítelem v dané linii. Má velikost 2, což znamená, že zasáhne více nepřátel najednou. Pokud stojí dva nepřátelé těsně u sebe, je blesková škoda každému z nich udělena dvakrát.

Výbuch zraní ve dvou kruzích o daných poloměrech všechny nepřátele za 40–80% průměrného základního života mrtvoly, která byla použita. To znamená, že u mrtvol šampiónů, bossů a minionů je za základ života považován život, jaký by bývali měli, pokud by se jednalo o normální jednotku jejich druhu. Vyšší players X neovlivní základ života, tudíž při hře více hráčů klesá účinnost výbuchu.

Škody výbuchu lze zvýšit buď použitím Amplify Damage, nebo když je úroveň nepřítele větší než úroveň Assassinky. Pak je škoda výbuchu násobena podílem úrovně postavy a monstra.

Výbuch má fyzickou a ohnivou složku v poměru 50 ku 50. Poloměr CE (y) na fyzickou a ohnivou složku je však počítán jinak, v popisu skillu je jejich průměrná hodnota. Poloměr výbuchu je však pro obě složky stejný na liché úrovni skillu.

Škoda z výbuchu mrtvoly nemůže být blokována, ale bývá zcela znegována, je-li nepřítel imunní na oheň a zároveň na fyzické útoky. Škoda však nemůže být nepřáteli snížena vyčarováním těchto skillů na Assassinku: Taunt, Battle Cry, Weaken nebo Decrepify.

Blesky jsou s každou úrovní delší. Jejich dosah je definován v tabulce a vzorcích v položce Dosah blesku (s). Vyjadřuje, jak dlouho blesk letí, než vyprchá. Zaměřený cíl nicméně stále musí být v dosahu vnímání pasti. Na velkou dálku jsou zasahována monstra, která tam stojí náhodou za jiným bližším.

Jelikož je škoda udělovaná pastí a ne Assassinkou samotnou, nefunguje +% Lightning Skill Damage, ani -% Enemy Lightning Resistance. Synergie se na poškození bleskem uplatní pouze u maximálních škod.

Past je nezranitelná a zmizí pouze při spotřebování všech výstřelů nebo vyčarováním šestého kusu.

Past může být položena jedině tak, aby na ni Assassinka viděla. Nepřátelský cíl však musí být v zorném poloměru pasti, aby mohl být zaměřen bleskem. Na zaměření výbuchu mrtvoly je podstatné, aby nepřítel byl v dosahu zorného pole. Ale mrtvola, jejíž výbuch by na něj dosáhl, nemusí. Může dokonce být za překážkami nebo dokonce za zdí. Proto se někdy může zdát, že mrtvoly díky této pasti vybuchují i třeba o jeden a půl obrazovky dále mimo umístění pasti.

Výpočty

  • Počet střel = 5 + 3*blvl, zaokrouhleno dolů
  • Dosah blesku (s) = 0,08 * slvl + 0,32 sekundy = 2 * slvl + 8 snímků (Frames)
  • Light DMG:
Úroveň 1–8 9–16 17–22 23–27 28–99
Min Light DMG 1 1 1 1 1
Max Light DMG 8*slvl + 42 14*slvl – 6 22*slvl – 134 28*slvl – 266 34*slvl – 434
  • Zobrazený Poloměr CE (y) = 3 + slvl/3
  • Skutečný Poloměr CE pro fyzické škody = ((9 + slvl)/2) * 2/3, závorka zaokrouhlena na desetiny dolů
  • Skutečný Poloměr CE pro ohnivé škody = ((10 + slvl)/2) * 2/3, závorka zaokrouhlena na desetiny dolů

(slvl = úroveň skillu, blvl = úroveň synergického skillu)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Exceptional a Elite drápy (Hand Scythe a lepší) – +1–3 to Death Sentry (Assassin Only) (varies)

Tato past uvolňuje střely s účinnými chemickými výbušninami, které několikrát vyhodí mršiny zabitých nepřátel do vzduchu.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Assassin – Skilly – Traps

Napsat komentář