Necromancer – Summoning Spells – Poison and Bone Spells – Curses
Skeleton Mastery |
Raise Skeleton |
Clay Golem |
Golem Mastery |
Raise Skeletal Mage |
Blood Golem |
Summon Resist |
Iron Golem |
Fire Golem |
Revive |
Blood Golem

- Potřebný level: 18
- Potřebné skilly: Clay Golem
- Typ skillu: Přivolávací
- Levé tlačítko: Ne
Blood Golem dostává synergické bonusy ze skillů:
- Clay Golem: +20 k Attack rating za každou úroveň
- Iron Golem: +35 k obraně za každou úroveň
- Fire Golem: +6 % ke škodám za každou úroveň
- Golem Mastery: Dostává všechny vlastnosti skillu
- Summon Resist: Dostává všechny vlastnosti skillu
Dovedností Krvavý golem vytvoří Nekromancer golema, jenž je s ním spojen zdravím. Znamená to, že kdykoliv tento golem zasáhne nepřítele, odsaje mu nějaké životy a část jich předá je Nekromancerovi, který jej vytvořil, a zbytkem se léčí sám. V dřívějších verzích hry jeho vyvolání přinášelo úskalí, že pokud byl golem zraňován, byl zraňován i Nekromancer, a proto nesměl dopustit, aby ho obklopili nepřátelé. Tato vlastnost je ale již dávno v patchích hry odstraněná. Nyní funguje tento golem účinně i jako návnada.
Tabulka
- Úroveň golema = Úroveň hrdiny
- Základní životy krvavého golema = 201 (normal), 388 (nightmare), 637 (hell)
- Míra regenerace = 3
- Základní škody krvavého golema = 6–16 (normal), 9–23 (nightmare), 10–27 (hell)
- Šance na kritický úder = 5 %
- Rychlost pohybu = 9 chůze, 9 běh
- AI Delay = 15 snímků
- Efektivnost sání = 0
- Efektivnost zmražení = -50% rychlosti pohybu a útoku
- Odolnost vůči magii = 20 %
- Odolnost vůči jedu = 20 %
Úrovně | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mana | 25 | 29 | 33 | 37 | 41 | 45 | 49 | 53 | 57 | 61 |
Sání životů na úder (%) | 86 | 95 | 102 | 108 | 112 | 116 | 119 | 121 | 124 | 126 |
+DMG (%) | 0 | 35 | 70 | 105 | 140 | 175 | 210 | 245 | 280 | 315 |
DMG (Normal) | 6–16 | 8–21 | 10–27 | 12–32 | 14–38 | 16–44 | 18–49 | 20–55 | 22–60 | 24–66 |
DMG (Nightmare) | 9–23 | 12–31 | 15–39 | 18–47 | 21–55 | 24–63 | 27–71 | 31–79 | 34–87 | 37–95 |
DMG (Hell) | 10–27 | 13–36 | 17–45 | 20–55 | 24–64 | 27–74 | 31–83 | 34–93 | 38–102 | 41–112 |
Úrovně | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Mana | 65 | 69 | 73 | 77 | 81 | 85 | 89 | 93 | 97 | 101 |
Sání životů na úder (%) | 128 | 129 | 131 | 132 | 133 | 135 | 135 | 136 | 137 | 138 |
+DMG (%) | 350 | 385 | 420 | 455 | 490 | 525 | 560 | 595 | 630 | 665 |
DMG (Normal) | 27–72 | 29–77 | 31–83 | 33–88 | 35–94 | 37–100 | 39–105 | 41–111 | 43–116 | 45–122 |
DMG (Nightmare) | 40–103 | 43–111 | 46–119 | 49–127 | 53–135 | 56–143 | 59–151 | 62–159 | 65–167 | 68–175 |
DMG (Hell) | 45–121 | 48–130 | 52–140 | 55–149 | 59–159 | 62–168 | 66–178 | 69–187 | 73–197 | 76–206 |
Úrovně | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mana | 105 | 109 | 113 | 117 | 121 | 125 | 129 | 133 | 137 | 141 |
Sání životů na úder (%) | 138 | 139 | 140 | 141 | 141 | 141 | 142 | 142 | 143 | 143 |
+DMG (%) | 700 | 735 | 770 | 805 | 840 | 875 | 910 | 945 | 980 | 1015 |
DMG (Normal) | 48–128 | 50–133 | 52–139 | 54–144 | 56–150 | 58–156 | 60–161 | 62–167 | 64–172 | 66–178 |
DMG (Nightmare) | 72–184 | 75–192 | 78–200 | 81–208 | 84–216 | 87–224 | 90–232 | 94–240 | 97–248 | 100–256 |
DMG (Hell) | 80–216 | 83–225 | 87–234 | 90–244 | 94–253 | 97–263 | 101–272 | 104–282 | 108–291 | 111–301 |
Úrovně | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 |
Mana | 145 | 149 | 153 | 157 | 161 | 165 | 169 | 173 | 177 | 181 |
Sání životů na úder (%) | 144 | 144 | 144 | 144 | 144 | 145 | 145 | 146 | 146 | 146 |
+DMG (%) | 1050 | 1085 | 1120 | 1155 | 1190 | 1225 | 1260 | 1295 | 1330 | 1365 |
DMG (Normal) | 69–184 | 71–189 | 73–195 | 75–200 | 77–206 | 79–212 | 81–217 | 83–223 | 85–228 | 87–234 |
DMG (Nightmare) | 103–264 | 106–272 | 109–280 | 112–288 | 116–296 | 119–304 | 122–312 | 125–320 | 128–328 | 131–336 |
DMG (Hell) | 115–310 | 118–319 | 122–329 | 125–338 | 129–348 | 132–357 | 136–367 | 139–376 | 143–386 | 146–395 |
Touto dovedností může být vyvolán pouze jeden golem, a to bez ohledu na druh. Po vyčarování nového bude dosavadní golem odčarován. Nelze tedy mít zároveň hliněného, krvavého, železného, nebo ohnivého golema.
K určení úrovně golema, attack ratingu, obrany a šance na zásah slouží úroveň, jakou měla postava v momentě vyčarování. Tyto položky golemovi zůstanou až do jeho zničení, odčarování nebo náhrady novým.
Ostatní vlastnosti golema jsou stanoveny v momentě jeho vyčarování.
Nejprve je k základním životům krvavého golema přičten bonus k životům z dovednosti Golem Mastery. Bonus k životům z dovedností Battle Orders a Oak Sage se připočte až potom.
Synergický bonus ke zvýšení škod z ohnivého golema se připočte k procentnímu navýšení základních škod, jež je uvedeno v tabulce výše. Nikoliv až potom.
Krvavý golem saje z nepřátel životy pouze při úspěšném fyzickém útoku na nepřítele. Sání životů je omezeno nepřítelovou vlastností efektivnosti sání a též jeho odolností vůči fyzickým útokům. U krvavého golema však budou ignorovány penalizace sání života pro obtížnosti Nightmare a Hell.
Škody vrácené útočníkovi na krvavého golema z dovedností Iron Maiden, Thorns a Spirit of Barbs nebudou mít za následek léčbu atributem sání životů na úder. Avšak v dřívějších verzích Diabla II bylo sání s pomocí těchto dovedností možné.
Při sání života do sebe krvavý golem nasaje 70 % životů, které úspěšným úderem získal z nepřítele. Zbývajících 30 % životů získá hráčova postava. Pokud ale dojde u krvavého golema nebo u hráčovy postavy k přetečení sání života, tedy že součet aktuálních životů s vysátými životy bude vyšší než maximální životy, získá přebytek vysátých životů ten druhý, pokud je zraněn. Tím pádem poměr 70 ku 30 neplatí vždy.
Pokud Nekromancer použije lahvičku léčení nebo lahvičku zotavení (Health Potion nebo Rejuvenation Potion), bude jí vyléčen i krvavý golem. Nebudou však sdílet léčivé účinky jiných zdrojů léčení, jakými jsou dovednosti Prayer, Holy Bolt, Life Tap nebo vlastnost na Nekromancerových předmětech Life Stolen per Hit.
Golem dovede otevírat dveře, mnohdy v nevhodný okamžik.
Golema nelze srazit zpět knockbackem ani ho nelze ochromit vlastností Hit Recovery.
Rychlost útočení
Golemové mají pevně zakódovaný Delay mezi jednotlivými útoky na 15 snímků, přičemž trvání jednoho úderu trvá 15 snímků. Dohromady i s delayem zaútočí jednou za 30 snímků, tedy za 1,2 sekundy.
Rychlost útoku může být zvyšována aurou Fanaticism. Následující tabulka uvádí breakpointy:
EIAS | Snímky na 1 útok |
---|---|
0 | 15 |
8 | 14 |
15 | 13 |
24 | 12 |
34 | 11 |
Výpočty
- Mana = 21 + 4*slvl
- Sání životů na úder (%) = 75 + [75*[(110*slvl) / (slvl+6)]/100] %, hranaté závorky zaokrouhleny dolů. Maximum = 150 %.
- +DMG (%) = (35*slvl) – 35 + (6*FGslvl) %
- DMG (Normal) = [6*(1 + DMG (%))] – [16*(1 + DMG (%))], hranaté závorky zaokrouhleny dolů.
- DMG (Nightmare) = [[9*(1 + DMG (%))] – [23*(1 + DMG (%))], hranaté závorky zaokrouhleny dolů.
- DMG (Hell) = [10*(1 + DMG (%))] – [27*(1 + DMG (%))], hranaté závorky zaokrouhleny dolů.
- Obrana = 120 + údaj z Monlvl.txt
- Attack Rating (Normal) = 60 + údaj z Monlvl.txt
- Attack Rating (Nightmare) = 104 + údaj z Monlvl.txt
- Attack Rating (Hell) = 148 + údaj z Monlvl.txt
(slvl = úroveň skillu, FGslvl = úroveň Fire Golema-hard body)
Výskyt dovednosti
Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:
- Všechny předměty typu Wand a Shrunken Heads (ilvl>18): +1–3 to Blood Golem (Necromancer Only) (varies)
Dovednost se vyskytuje na „nabitých“ předmětech (Charges):
- Bloodmoon Elegant Blade: Level 15, 9 Charges
- Death sekera nebo meč: Level 22, 15 Charges
S využitím malého množství své vlastní krve je Nekromancer schopen vdechnout život bytosti, jež není ani živá ani mrtvá, přesto však je tvořeno lidskou podstatou. Takovýto človíček Homunkulus získává živiny z čerstvé krve právě zabitých nepřátel a z nich si obnovuje svou sílu.
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
« Zpět do sekce Herní postavy – Necromancer – Skilly – Summoning Spells