Necromancer – Skilly – Summoning – Blood Golem

 

NecromancerSummoning SpellsPoison and Bone Spells Curses

Blood Golem

bloodgolem
  • Potřebný level: 18
  • Potřebné skilly: Clay Golem
  • Typ skillu: Přivolávací
  • Levé tlačítko: Ne

Blood Golem dostává synergické bonusy ze skillů:

Dovedností Krvavý golem vytvoří Nekromancer golema, jenž je s ním spojen zdravím. Znamená to, že kdykoliv tento golem zasáhne nepřítele, odsaje mu nějaké životy a část jich předá je Nekromancerovi, který jej vytvořil, a zbytkem se léčí sám. V dřívějších verzích hry jeho vyvolání přinášelo úskalí, že pokud byl golem zraňován, byl zraňován i Nekromancer, a proto nesměl dopustit, aby ho obklopili nepřátelé. Tato vlastnost je ale již dávno v patchích hry odstraněná. Nyní funguje tento golem účinně i jako návnada.

Tabulka

  • Úroveň golema = Úroveň hrdiny
  • Základní životy krvavého golema = 201 (normal), 388 (nightmare), 637 (hell)
  • Míra regenerace = 3
  • Základní škody krvavého golema = 6–16 (normal), 9–23 (nightmare), 10–27 (hell)
  • Šance na kritický úder = 5 %
  • Rychlost pohybu = 9 chůze, 9 běh
  • AI Delay = 15 snímků
  • Efektivnost sání = 0
  • Efektivnost zmražení = -50% rychlosti pohybu a útoku
  • Odolnost vůči magii = 20 %
  • Odolnost vůči jedu = 20 %
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mana 25 29 33 37 41 45 49 53 57 61
Sání životů na úder (%) 86 95 102 108 112 116 119 121 124 126
+DMG (%) 0 35 70 105 140 175 210 245 280 315
DMG (Normal) 6–16 8–21 10–27 12–32 14–38 16–44 18–49 20–55 22–60 24–66
DMG (Nightmare) 9–23 12–31 15–39 18–47 21–55 24–63 27–71 31–79 34–87 37–95
DMG (Hell) 10–27 13–36 17–45 20–55 24–64 27–74 31–83 34–93 38–102 41–112
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Mana 65 69 73 77 81 85 89 93 97 101
Sání životů na úder (%) 128 129 131 132 133 135 135 136 137 138
+DMG (%) 350 385 420 455 490 525 560 595 630 665
DMG (Normal) 27–72 29–77 31–83 33–88 35–94 37–100 39–105 41–111 43–116 45–122
DMG (Nightmare) 40–103 43–111 46–119 49–127 53–135 56–143 59–151 62–159 65–167 68–175
DMG (Hell) 45–121 48–130 52–140 55–149 59–159 62–168 66–178 69–187 73–197 76–206
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Mana 105 109 113 117 121 125 129 133 137 141
Sání životů na úder (%) 138 139 140 141 141 141 142 142 143 143
+DMG (%) 700 735 770 805 840 875 910 945 980 1015
DMG (Normal) 48–128 50–133 52–139 54–144 56–150 58–156 60–161 62–167 64–172 66–178
DMG (Nightmare) 72–184 75–192 78–200 81–208 84–216 87–224 90–232 94–240 97–248 100–256
DMG (Hell) 80–216 83–225 87–234 90–244 94–253 97–263 101–272 104–282 108–291 111–301
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Mana 145 149 153 157 161 165 169 173 177 181
Sání životů na úder (%) 144 144 144 144 144 145 145 146 146 146
+DMG (%) 1050 1085 1120 1155 1190 1225 1260 1295 1330 1365
DMG (Normal) 69–184 71–189 73–195 75–200 77–206 79–212 81–217 83–223 85–228 87–234
DMG (Nightmare) 103–264 106–272 109–280 112–288 116–296 119–304 122–312 125–320 128–328 131–336
DMG (Hell) 115–310 118–319 122–329 125–338 129–348 132–357 136–367 139–376 143–386 146–395

Touto dovedností může být vyvolán pouze jeden golem, a to bez ohledu na druh. Po vyčarování nového bude dosavadní golem odčarován. Nelze tedy mít zároveň hliněného, krvavého, železného, nebo ohnivého golema.

K určení úrovně golema, attack ratingu, obrany a šance na zásah slouží úroveň, jakou měla postava v momentě vyčarování. Tyto položky golemovi zůstanou až do jeho zničení, odčarování nebo náhrady novým.

Ostatní vlastnosti golema jsou stanoveny v momentě jeho vyčarování.

Nejprve je k základním životům krvavého golema přičten bonus k životům z dovednosti Golem Mastery. Bonus k životům z dovedností Battle Orders a Oak Sage se připočte až potom.

Synergický bonus ke zvýšení škod z ohnivého golema se připočte k procentnímu navýšení základních škod, jež je uvedeno v tabulce výše. Nikoliv až potom.

Krvavý golem saje z nepřátel životy pouze při úspěšném fyzickém útoku na nepřítele. Sání životů je omezeno nepřítelovou vlastností efektivnosti sání a též jeho odolností vůči fyzickým útokům. U krvavého golema však budou ignorovány penalizace sání života pro obtížnosti Nightmare a Hell.

Škody vrácené útočníkovi na krvavého golema z dovedností Iron Maiden, Thorns a Spirit of Barbs nebudou mít za následek léčbu atributem sání životů na úder. Avšak v dřívějších verzích Diabla II bylo sání s pomocí těchto dovedností možné.

Při sání života do sebe krvavý golem nasaje 70 % životů, které úspěšným úderem získal z nepřítele. Zbývajících 30 % životů získá hráčova postava. Pokud ale dojde u krvavého golema nebo u hráčovy postavy k přetečení sání života, tedy že součet aktuálních životů s vysátými životy bude vyšší než maximální životy, získá přebytek vysátých životů ten druhý, pokud je zraněn. Tím pádem poměr 70 ku 30 neplatí vždy.

Pokud Nekromancer použije lahvičku léčení nebo lahvičku zotavení (Health Potion nebo Rejuvenation Potion), bude jí vyléčen i krvavý golem. Nebudou však sdílet léčivé účinky jiných zdrojů léčení, jakými jsou dovednosti Prayer, Holy Bolt, Life Tap nebo vlastnost na Nekromancerových předmětech Life Stolen per Hit.

Golem dovede otevírat dveře, mnohdy v nevhodný okamžik.

Golema nelze srazit zpět knockbackem ani ho nelze ochromit vlastností Hit Recovery.

Rychlost útočení

Golemové mají pevně zakódovaný Delay mezi jednotlivými útoky na 15 snímků, přičemž trvání jednoho úderu trvá 15 snímků. Dohromady i s delayem zaútočí jednou za 30 snímků, tedy za 1,2 sekundy.

Rychlost útoku může být zvyšována aurou Fanaticism. Následující tabulka uvádí breakpointy:

EIAS Snímky na 1 útok
0 15
8 14
15 13
24 12
34 11

Výpočty

  • Mana = 21 + 4*slvl
  • Sání životů na úder (%) = 75 + [75*[(110*slvl) / (slvl+6)]/100] %, hranaté závorky zaokrouhleny dolů. Maximum = 150 %.
  • +DMG (%) = (35*slvl) – 35 + (6*FGslvl) %
  • DMG (Normal) = [6*(1 + DMG (%))] – [16*(1 + DMG (%))], hranaté závorky zaokrouhleny dolů.
  • DMG (Nightmare) = [[9*(1 + DMG (%))] – [23*(1 + DMG (%))], hranaté závorky zaokrouhleny dolů.
  • DMG (Hell) = [10*(1 + DMG (%))] – [27*(1 + DMG (%))], hranaté závorky zaokrouhleny dolů.
  • Obrana = 120 + údaj z Monlvl.txt
  • Attack Rating (Normal) = 60 + údaj z Monlvl.txt
  • Attack Rating (Nightmare) = 104 + údaj z Monlvl.txt
  • Attack Rating (Hell) = 148 + údaj z Monlvl.txt

(slvl = úroveň skillu, FGslvl = úroveň Fire Golema-hard body)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Všechny předměty typu Wand a Shrunken Heads (ilvl>18): +1–3 to Blood Golem (Necromancer Only) (varies)

Dovednost se vyskytuje na „nabitých“ předmětech (Charges):


S využitím malého množství své vlastní krve je Nekromancer schopen vdechnout život bytosti, jež není ani živá ani mrtvá, přesto však je tvořeno lidskou podstatou. Takovýto človíček Homunkulus získává živiny z čerstvé krve právě zabitých nepřátel a z nich si obnovuje svou sílu.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Necromancer – Skilly – Summoning Spells

Napsat komentář