Necromancer – Skilly – Summoning – Revive

 

NecromancerSummoning SpellsPoison and Bone Spells Curses

Revive

revive

Raise Skeleton dostává synergické bonusy ze skillů:

Touto dovedností Nekromancer doslova oživí mrtvolu zabitého nepřítele, aby bojoval po jeho boku. Tito vzkříšení mrtví se však od kostlivců i golemů liší tím, že nejsou tak oddaní, neboť jsou jen pouhým stínem toho, čím byli před smrtí. I tak je z nich možné utvořit nemrtvou armádu, která zaútočí na Nekromancerovy nepřátele. Oživlé mrtvé je však možné mít pouze na 180 vteřin. Po uplynutí tohoto času se rozplynou a je nutné je nahradit novými mrtvými. Oživlí však zaútočí většinou na nepřítele, který k nim bude nejblíže, proto Nekromancer ke správnému zacílení jejich útoku potřebuje například využít teleportace získané například z nabitých předmětů (charges), nebo běháním odlákat oživené od stávajících oponentů, aby se pak všichni vrhli na prvního přicházejícího.

Tyto oživené lze vylepšit pomocí kostliveckého mistrovství. Avšak nelze oživit úplně každého netvora.

Tabulka

  • Cena Many = 45 pro všechny úrovně
  • Trvání = 180 sekund
  • Životy = 200 %
  • Šance na kritický úder = 5 %
  • Rychlost pohybu = +50 %
  • AI Delay = 15 snímků
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Maximální počet oživených 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Maximální počet oživených 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Maximální počet oživených 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Maximální počet oživených 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

Schopnost je možné využít pouze na mrtvolu běžného monstra či přisluhovače bosse.

Schopnost nelze použít na bosse, superunikátní bosse, leapery, Miniony of Destruction, Oblivion Knighty, Putrid Defilery a na Suicide Miniony. Dále nelze tuto schopnost použít na jakákoliv monstra, jež po sobě nezanechají mrtvolu (např. Frozen Horrory), a na mechanické či statické příšery, i když po sobě mrtvolu zanechávají (např. Blood Hawk Nest, Gargoyle Trap, Tentacle Beast).

Pokud je oživeno monstrum a Nekromancer již dříve dosáhl jejich maximálního přípustného počtu, je jeden ze stávajících oživených odčarován a nahrazen tímto novým.

Každé jednotlivé oživené monstrum vydrží 180 sekund, po uplynutí tohoto času se samo odčaruje.

Oživené monstrum si ponechá většinu parametrů své umělé inteligence, většinu dovedností a většinu statistik, jaké mělo zaživa. To i v případě přisluhovačů bossů, kterým jsou zachovány vlastnosti přenesené od jejich bosse. Ztratí však takové vlastnosti jako schopnosti léčit, očarovat, vyvolávat nohsledy nebo oživovat mrtvé.

Pokud je úroveň postavy (clvl) menší než úroveň monstra (mlvl), přepočte se počet životů monstra dle clvl a tyto přepočtené životy jsou dále vynásobeny podílem clvl/mlvl. Clvl je v tomto případě použit pro výpočet attack ratingu monstra, tím pádem ke kalkulacím šance na zásah, a to jak šance na zásah nepřítele oživeným monstrem, tak šance na zásah oživeného monstra nepřítelem. Totéž platí pro kalkulaci škod způsobených oživeným monstrem. Neplatí však pro kalkulaci Obrany (Defense).

Pokud je clvl větší než mlvl, je pro výše uvedené kalkulace použit mlvl. Mlvl je použit pro kalkulace Obrany (Defense) ve všech případech.

Pokud je oživeným monstrem nohsled bosse, je mlvl tohoto oživeného nohsleda započítáno i s bonusem příslušným jeho statusu miniona.

Hladina životů oživených monster se počítá od Základního života dotyčných monster. Poté se k nim připočte bonus z této dovednosti a ze Skeleton Mastery. Až teprve poté je život navýšen o procenta bonusu k životu z dovedností Battle Orders a Oak Sage.

Procentní bonus ke škodám oživených monster se připočte pouze k fyzickým škodám. K elementárním nebo magickým nikoliv.

Na hladinu života a způsobené škody oživených monster nemá parametr /players X žádný vliv.

Oživená monstra nejsou ovlivněna dovedností Summon Resist.

Pokud tuto schopnost prostřednictvím nabitých předmětů použije Paladin, utrpí škodu rovné jedné osmině jeho celkových životů. Paladin takovýmto způsobem může i spáchat sebevraždu. To je vlastnost, kterou je bytost zasvěcená světlu potrestána za použití černé magie.

Oživená monstra často umírají v momentě, kdy se nacházejí daleko od Nekromancera. Je proto vhodné sledovat pozorně jejich pohyb na automapě a případně na ně počkat, pokud nestíhají, nebo je přivolat k sobě použitím svitku městského portálu, nebo použitím teleportu z brnění s runovým slovem Enigma.

Vzhledem k tomu, že jediným benefitem z dalších bodů umístěných do této dovednosti je zvýšený počet oživených monster za úroveň, je dobré zvážit, kolik oživených monster vlastně hráč potřebuje a kolik bodů je výhodných do dovednosti investovat. Může se totiž stát, že hráč nebude schopen zabíjet až tak rychle, aby dokázal držet tak vysoký počet oživených monster vzhledem k jejich omezení životnosti na 180 sekund.

Výpočty

  • Maximální počet oživených = slvl
  • Bonus k životům (%) = 200 % + 5*SMlvl %
  • +DMG (%) = +10*SMlvl %

(slvl = úroveň skillu, SMlvl = úroveň Skeleton Mastery)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Všechny předměty typu Wand a Shrunken Heads (ilvl>36): +1–3 to Revive (Necromancer Only) (varies)

Dovednost se vyskytuje na „nabitých“ předmětech (Charges):


Konečným cílem pro Kněze Rathmy jsou dokonalé znovuoživení a nadvláda nad zemřelou bytostí, u které je uchovávána čistota vzhledu i vlastností jejího těla, a zároveň je zbavena své duše, aby Nekromancer nad ní mohl mít plnou kontrolu. Jakmile Nekromancer konečně získá tuto schopnost, může se skutečně nazvat tím, kdo mistrovsky ovládá Veliký cyklus bytí.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Necromancer – Skilly – Summoning Spells

Napsat komentář