Necromancer – Skilly – Summoning – Iron Golem

 

NecromancerSummoning SpellsPoison and Bone Spells Curses

Iron Golem

irongolem
  • Potřebný level: 24
  • Potřebné skilly: Clay Golem, Blood Golem
  • Typ skillu: Přivolávací
  • Levé tlačítko: Ne

Iron Golem dostává synergické bonusy ze skillů:

Dovedností Železný golem vytvoří Nekromancer golema z jakéhokoliv kovového předmětu, který se povaluje na zemi. Výhoda tohoto golema spočívá v tom, že kromě základních vlastností této dovednosti bude železný golem mít i vlastnosti předmětu, ze kterého byl vytvořen, ačkoliv ne všechny vlastnosti může využít. Tím pádem je tento golem na rozdíl od ostatních velice variabilní a Nekromancer ho může využít pro defenzivní i ofenzivní zaměření, nebo jako nositele aury a podobně. Skvělá je vlastnost, že tento golem bude opětovně vytvořen i v další hře, tedy o jeho vlastnosti nepřijdete po ukončení hry. Musíte tohoto golema pouze udržet naživu. Funguje stejně jako ostatní golemové i jako návnada.

Tabulka

  • Cena many = 35 pro všechny úrovně
  • Úroveň golema = Úroveň hrdiny
  • Základní životy železného golema = 306 (normal), 595 (nightmare), 980 (hell)
  • Míra regenerace = 3
  • Základní škody železného golema = 7–19 (normal), 11–30 (nightmare), 12–33 (hell)
  • Šance na kritický úder = 5 %
  • Rychlost pohybu = 9 chůze, 9 běh
  • AI Delay = 15 snímků
  • Efektivnost sání = 0
  • Efektivnost zmražení = -50% rychlosti pohybu a útoku
  • Odolnost vůči blesku = 50 %
  • Odolnost vůči jedu = 100 %
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
DMG vráceno (%) 150 165 180 195 210 225 240 255 270 285
+Obrana 35 70 105 140 175 210 245 280 315 350
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
DMG vráceno (%) 300 315 330 345 360 375 390 405 420 435
+Obrana 385 420 455 490 525 560 595 630 665 700
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
DMG vráceno (%) 450 465 480 495 510 525 540 555 570 585
+Obrana 735 770 805 840 875 910 945 980 1015 1050
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
DMG vráceno (%) 600 615 630 645 660 675 690 705 720 735
+Obrana 1085 1120 1155 1190 1225 1260 1295 1330 1365 1400

Touto dovedností může být vyvolán pouze jeden golem, a to bez ohledu na druh. Po vyčarování nového bude dosavadní golem odčarován. Nelze tedy mít zároveň hliněného, krvavého, železného, nebo ohnivého golema.

Železného golema je nutné vyčarovat z kovového předmětu, jenž leží na zemi. V případě, že jde o magický, vzácný, unikátní nebo setový předmět, je nezbytné provést nejprve jeho identifikaci. Železný golem přijímá i vlastnosti z drahokamů, šperků a run včetně runových slov, vložených do předmětu.

Tohoto golema nelze vyčarovat z těchto typů předmětů:

  • Helmy: Cap, Bone Helm; War Hat, Grim Helm; Shako, Bone Visage
  • Barbarské helmy: Jawbone Cap, Fanged Helm; Jawbone Visor, Lion Helm; Carnage Helm, Fury Visor
  • Druidské helmy: Všechny
  • Brnění: Quilted Armor, Leather Armor, Hard Leather Armor, Studded Leather; Ghost Armor, Serpentskin Armor, Demonhide Armor, Trellised Armor; Dusk Shroud, Wyrmhide, Scarab Husk, Wire Fleece
  • Štíty: Bone Shield, Spiked Shield; Grim Shield, Barbed Shield; Troll Nest, Blade Barrier
  • Nekromantské štíty: Všechny
  • Opasky: Všechny
  • Rukavice: Leather Gloves, Heavy Gloves; Demonhide Gloves, Sharkskin Gloves; Bramble Mitts, Vampirebone Gloves
  • Boty: Boots, Heavy Boots; Demonhide Boots, Sharkskin Boots; Wyrmhide Boots, Scarabshell Boots
  • Luky, Amazonské luky: Všechny
  • Vrhací zbraně, Amazonské vrhací zbraně: Všechny
  • Kuše: Všechny
  • Kyje: Club, Spiked Club; Cudgel, Barbed Club; Truncheon, Tyrant Club
  • Hole, Čarodějčiny orby: Všechny
  • Meče: Crystal Sword; Dimensional Blade; Phase Blade
  • Hůlky: Všechny
  • Předměty k plnění úkolů: Všechny
  • Bižuterie: Všechny

K určení úrovně golema, attack ratingu, obrany a šance na zásah slouží úroveň, jakou měla postava v momentě vyčarování. Tyto položky golemovi zůstanou až do jeho zničení, odčarování nebo náhrady novým.

Ostatní vlastnosti golema jsou stanoveny v momentě jeho vyčarování.

Vlastnosti předmětů, které železný golem přijímá, jsou započítány stejným způsobem, jako by byly nasazeny na postavě. Ne všechny vlastnosti předmětu se započítají.

V následujícím seznamu jsou vlastnosti, které železný golem na sebe přijme:

Bonus k životům z dovednosti Golem Mastery je přičten k bonusu synergie z dovednosti Blood Golem. Bonus k životům z dovedností Battle Orders a Oak Sage se připočte až potom.

Bonus ke zvýšení škod ze všech zdrojů (včetně synergie ohnivého golema) se připočte k součtu základních škod železného golema a škod na zbrani.

Pokud bude železný golem vytvořen z éterického předmětu, bude průsvitný.

Trnitá aura železného golema, jež vrací škody nepřátelům nablízko, působí jen na něj. Pokud se železný golem dostane pod vliv aury Thorns, je jeho trnitá aura touto aurou Thorns přepsána, a to i v případě, že tato získaná aura Thorns vrací méně procent škod než golemova trnitá aura. Jakmile se železný golem dostane mimo účinek aury Thorns, jeho vlastní trnitá aura se již neobnoví a ztratí ji napořád.

V případě, že hráč ukončí hru a má železného golema, bude tento železný golem opět automaticky vyvolán v nové hře, pokud má jeho Nekromancer do této dovednosti vložený aspoň jeden bod nebo nosí předmět, který mu dodá k této dovednosti bonus. V tomto případě budou vlastnosti železného golema stanoveny dle úrovně, jakou měla tato dovednost na začátku nové hry.

V případě, že postava, jež není Nekromancerem, využije k vytvoření železného golema nabitý předmět, nebude tento železný golem splňovat výše uvedenou podmínku mít aspoň jeden bod v dovednosti nebo mít předmět s aspoň jedním bodem k bonusu k dovednosti. A proto se na začátku nové hry v tomto případě železný golem nevyvolá. Pokud nabitý předmět k vytvoření železného golema využije Nekromancer, bude tento železný golem v nové hře mít vlastnosti odpovídající nikoliv úrovni na nabitém předmětu, ale úrovni Nekromancerovy dovednosti bez bonusů z předmětů.

Golem dovede otevírat dveře, mnohdy v nevhodný okamžik.

Golema nelze srazit zpět knockbackem ani ho nelze ochromit vlastností Hit Recovery.

Rychlost útočení

Golemové mají pevně zakódovaný Delay mezi jednotlivými útoky na 15 snímků, přičemž trvání jednoho úderu trvá 15 snímků. Dohromady i s delayem zaútočí jednou za 30 snímků, tedy za 1,2 sekundy.

Rychlost útoku může být zvyšována aurou Fanaticism a vlastností +% Increased Attack Speed z předmětu, z níž byl železný golem vytvořen. Dále je rychlost útoku ovlivněna základní rychlostí zbraně, z níž je golem vyroben. Následující tabulka uvádí breakpointy:

EIAS Snímky na 1 útok
-20 20
-19 19
-15 18
-10 17
-5 16
0 15
8 14
15 13
24 12
34 11
46 10
61 10

Výpočty

  • DMG vráceno (%) = 135 + (15*slvl) %
  • Obrana = 140 + (35*slvl) + údaj z Monlvl.txt
  • Attack Rating (Normal) = 80 + údaj z Monlvl.txt
  • Attack Rating (Nightmare) = 138 + údaj z Monlvl.txt
  • Attack Rating (Hell) = 197 + údaj z Monlvl.txt

(slvl = úroveň skillu)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Všechny předměty typu Wand a Shrunken Heads (ilvl>24): +1–3 to Iron Golem (Necromancer Only) (varies)

Dovednost se vyskytuje na „nabitých“ předmětech (Charges):


Zatímco mnoho mágů své životy zasvěcuje studiu přeměny základních kovových prvků ve zlato, mají všichni Nekromanceři k přeměně kovů poněkud jiný přístup. S využitím složitých tajemných rituálů a značného soustředění mysli dovede Nekromancer přivolat golema stvořeného z těchto základních kovových prvků. Jeho konstrukce přejímá vlastnosti zdroje materiálu, z kterého byl vytvořen, a to včetně jeho případných magických efektů a dalších vlastností, které mohl zdrojový materiál mít.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Necromancer – Skilly – Summoning Spells

Napsat komentář