Necromancer – Summoning Spells – Poison and Bone Spells – Curses
Skeleton Mastery |
Raise Skeleton |
Clay Golem |
Golem Mastery |
Raise Skeletal Mage |
Blood Golem |
Summon Resist |
Iron Golem |
Fire Golem |
Revive |
Fire Golem
- Potřebný level: 30
- Potřebné skilly: Clay Golem, Blood Golem, Iron Golem
- Typ skillu: Přivolávací
- Levé tlačítko: Ne
Fire Golem dostává synergické bonusy ze skillů:
- Clay Golem: +20 k Attack rating za každou úroveň
- Blood Golem: +5 % k životům za každou úroveň
- Iron Golem: +35 k obraně za každou úroveň
- Golem Mastery: Dostává všechny vlastnosti skillu
- Summon Resist: Dostává všechny vlastnosti skillu
Touto dovedností povolá Nekromancer ohnivého golema, který je silný v ohnivých útocích. Nevýhodou je jeho pomalost zabíjení, výhodou jsou jeho výdrž, imunita vůči ohnivým útokům. Kuriozitou je schopnost absorpce tohoto elementu, avšak kvůli imunitě většinou nefunguje. Ošidné mohou být i jeho velmi vysoké nároky na manu, zvláště pak na vyšších úrovních. Funguje účinně i jako návnada, neboť jeho ohnivá aura k němu může přilákat nepřátele z okolí. Pokud ohnivý golem zemře, vybuchne a způsobí menší plošné škody okolním nepřátelům.
Tabulka
- Úroveň golema = Úroveň hrdiny
- Základní životy ohnivého golema = 313 (normal), 613 (nightmare), 1013 (hell)
- Míra regenerace = 3
- Základní škody ohnivého golema = 10–27 (normal), 15–39 (nightmare), 18–47 (hell)
- Šance na kritický úder = 5 %
- Rychlost pohybu = 10 chůze, 10 běh
- AI Delay = 15 snímků
- Efektivnost sání = 0
- Efektivnost zmražení = -50% rychlosti pohybu a útoku
Úrovně | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mana | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 | 120 | 130 | 140 |
DMG ohněm (Normal) |
44–90 | 59–106 | 74–122 | 89–138 | 104–154 | 119–170 | 134–186 | 149–202 | 165–219 | 187–242 |
DMG ohněm (Nightmare) |
49–102 | 64–118 | 79–134 | 94–150 | 109–166 | 124–182 | 139–198 | 154–214 | 170–231 | 192–254 |
DMG ohněm (Hell) |
52–110 | 67–126 | 82–142 | 97–158 | 112–174 | 127–190 | 142–206 | 157–222 | 173–239 | 195–262 |
Úroveň Holy Fire |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
Holy Fire DMG | 5–7 | 6–8 | 7–9 | 8–10 | 9–11 | 10–12 | 11–13 | 12–14 | 13–15 | 14–16 |
Dosah (y) | 8,6 | 9,3 | 10 | 10,6 | 11,3 | 12 | 12,6 | 13,3 | 14 | 14,6 |
Odolnost vůči ohni (%) |
164 | 155 | 148 | 142 | 138 | 134 | 131 | 129 | 126 | 124 |
Absorpce ohně (%) |
36 | 45 | 52 | 58 | 62 | 66 | 69 | 71 | 74 | 76 |
Úrovně | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Mana | 150 | 160 | 170 | 180 | 190 | 200 | 210 | 220 | 230 | 240 |
DMG ohněm (Normal) |
206–262 | 225–282 | 241–299 | 263–322 | 279–339 | 307–368 | 330–392 | 359–422 | 382–446 | 411–476 |
DMG ohněm (Nightmare) |
211–274 | 230–294 | 249–314 | 268–334 | 287–354 | 312–380 | 338–407 | 364–434 | 390–461 | 416–488 |
DMG ohněm (Hell) |
214–282 | 233–302 | 252–322 | 271–342 | 290–362 | 315–388 | 341–415 | 367–442 | 393–469 | 419–496 |
Úroveň Holy Fire |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
Holy Fire DMG | 16–18 | 17–19 | 19–21 | 20–22 | 22–24 | 24–26 | 27–29 | 29–31 | 32–34 | 34–36 |
Dosah (y) | 15,3 | 16 | 16,6 | 17,3 | 18 | 18,6 | 19,3 | 20 | 20,6 | 21,3 |
Odolnost vůči ohni (%) |
122 | 121 | 119 | 118 | 117 | 115 | 115 | 114 | 113 | 112 |
Absorpce ohně (%) |
78 | 79 | 81 | 82 | 83 | 85 | 85 | 86 | 87 | 88 |
Úrovně | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mana | 250 | 260 | 270 | 280 | 290 | 300 | 310 | 320 | 330 | 340 |
DMG ohněm (Normal) |
437–503 | 469–536 | 502–570 | 514–583 | 526–596 | 538–609 | 550–622 | 562–635 | 575–649 | 588–663 |
DMG ohněm (Nightmare) |
442–515 | 474–548 | 507–582 | 519–595 | 531–608 | 543–621 | 555–634 | 567–647 | 580–661 | 593–675 |
DMG ohněm (Hell) |
445–523 | 477–556 | 510–590 | 522–603 | 534–616 | 546–629 | 558–642 | 570–655 | 583–669 | 596–683 |
Úroveň Holy Fire |
28 | 29 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 |
Holy Fire DMG | 37–39 | 40–42 | 44–46 | 44–46 | 44–46 | 44–46 | 44–46 | 44–46 | 44–46 | 44–46 |
Dosah (y) | 22 | 22,6 | 23,3 | 23,3 | 23,3 | 23,3 | 23,3 | 23,3 | 23,3 | 23,3 |
Odolnost vůči ohni (%) |
112 | 111 | 110 | 109 | 109 | 109 | 108 | 108 | 107 | 107 |
Absorpce ohně (%) |
88 | 89 | 90 | 91 | 91 | 91 | 92 | 92 | 93 | 93 |
Úrovně | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 |
Mana | 350 | 360 | 370 | 380 | 390 | 400 | 410 | 420 | 430 | 440 |
DMG ohněm (Normal) |
601–677 | 614–691 | 627–705 | 640–719 | 653–733 | 666–747 | 679–761 | 692–775 | 705–789 | 718–803 |
DMG ohněm (Nightmare) |
606–689 | 619–703 | 632–717 | 645–731 | 658–745 | 671–759 | 684–773 | 697–787 | 710–801 | 723–815 |
DMG ohněm (Hell) |
609–697 | 622–711 | 635–725 | 648–739 | 661–753 | 674–767 | 687–781 | 700–795 | 713–809 | 726–823 |
Úroveň Holy Fire |
30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 |
Holy Fire DMG | 44–46 | 44–46 | 44–46 | 44–46 | 44–46 | 44–46 | 44–46 | 44–46 | 44–46 | 44–46 |
Dosah (y) | 23,3 | 23,3 | 23,3 | 23,3 | 23,3 | 23,3 | 23,3 | 23,3 | 23,3 | 23,3 |
Odolnost vůči ohni (%) |
106 | 106 | 106 | 106 | 106 | 105 | 105 | 104 | 104 | 104 |
Absorpce ohně (%) |
94 | 94 | 94 | 94 | 94 | 95 | 95 | 96 | 96 | 96 |
Touto dovedností může být vyvolán pouze jeden golem, a to bez ohledu na druh. Po vyčarování nového bude dosavadní golem odčarován. Nelze tedy mít zároveň hliněného, krvavého, železného, nebo ohnivého golema.
K určení úrovně golema, attack ratingu, obrany a šance na zásah slouží úroveň, jakou měla postava v momentě vyčarování. Tyto položky golemovi zůstanou až do jeho zničení, odčarování nebo náhrady novým.
Ostatní vlastnosti golema jsou stanoveny v momentě jeho vyčarování.
Bonus k životům z dovednosti Golem Mastery je přičten k bonusu synergie z dovednosti Blood Golem. Bonus k životům z dovedností Battle Orders a Oak Sage se připočte až potom.
Ohnivé škody uvedené v tabulce výše jsou tvořeny třemi složkami: základní ohnivé škody, jež jsou odlišné pro každou obtížnost, dále přírůstek ohnivých škod z této dovednosti a nakonec se ke škodám nablízko přidá ještě hodnota z golemovy Holy Fire.
Holy Fire je u ohnivého golema nejníže na 8. úrovni a zastropován je na 30. úrovni.
Kritické údery se neuplatní u plošné ohnivé škody.
V případě smrti se golem výbuchem rozpadne a nepřátelům v okolí 4 yardů způsobí fyzické škody za 100 bodů života a ohnivé škody rovněž za 100 bodů života.
Pro ohnivého golema neplatí vlastnosti u Nekromancerových předmětů +% Fire Skill Damage a -% Enemy Fire Resistance.
Golem dovede otevírat dveře, mnohdy v nevhodný okamžik.
Golema nelze srazit zpět knockbackem ani ho nelze ochromit vlastností Hit Recovery.
Rychlost útočení
Golemové mají pevně zakódovaný Delay mezi jednotlivými útoky na 15 snímků, přičemž trvání jednoho úderu trvá 16 snímků. Dohromady i s delayem zaútočí jednou za 31 snímků, tedy za 1,24 sekundy.
Rychlost útoku může být zvyšována aurou Fanaticism. Následující tabulka uvádí breakpointy:
EIAS | Snímky na 1 útok |
---|---|
0 | 16 |
7 | 15 |
14 | 14 |
22 | 13 |
31 | 12 |
Výpočty
- Mana = 40 + 10*slvl
- Úroveň Holy Fire = 7 + slvl, maximum = 30
- Holy Fire DMG = viz výpočty Holy Fire
- Dosah (y) = viz výpočty Holy Fire
- Základní ohnivé škody (DMG ohněm):
Úrovně | 1—8 | 9—16 | 17—22 | 23—27 | 28—99 |
---|---|---|---|---|---|
Minimální DMG | 9*slvl + 1 | 10*slvl – 7 | 11*slvl – 23 | 12*slvl – 45 | 13*slvl – 73 |
Maximální DMG | 10*slvl + 17 | 11*slvl + 9 | 12*slvl – 7 | 13*slvl – 29 | 14*slvl – 57 |
- Celkové škody = Základní škody + DMG ohněm + Holy Fire DMG
- Obrana = 200 + údaj z Monlvl.txt
- Attack Rating (Normal) = 120 + údaj z Monlvl.txt
- Attack Rating (Nightmare) = 209 + údaj z Monlvl.txt
- Attack Rating (Hell) = 298 + údaj z Monlvl.txt
- Odolnost vůči ohni (%) = 175 – [75*[(110*slvl)/(slvl+6)]/100] %, hranaté závorky zaokrouhleny dolů. Minimum = 75 %
- Absorpce ohně (%) = 25 + [75*[(110*slvl)/(slvl+6)]/100] %, hranaté závorky zaokrouhleny dolů. Maximum = 100 %
(slvl = úroveň skillu)
Výskyt dovednosti
Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:
- Všechny předměty typu Wand a Shrunken Heads (ilvl>37): +1–3 to Fire Golem (Necromancer Only) (varies)
Panuje víra, že veškerý život byl utvořen, když se smísily oheň, země, kov a tkáň. Nekromancer, jenž je vzdělán v tomto umění, dovede přivolat golema, zkonstruovaného zcela z živoucího ohně. Nekromancer takového golema přivolá skrz urychlení částic vzduchu v neustále zvyšujícím se tempu. Tyto částice nakonec vzplanou a golem se za praskajících zvuků ocitne na světě, zdánlivě z ničeho nic.
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
« Zpět do sekce Herní postavy – Necromancer – Skilly – Summoning Spells