Necromancer – Skilly – Summoning – Fire Golem

 

NecromancerSummoning SpellsPoison and Bone Spells Curses

Fire Golem

firegolem

Fire Golem dostává synergické bonusy ze skillů:

Touto dovedností povolá Nekromancer ohnivého golema, který je silný v ohnivých útocích. Nevýhodou je jeho pomalost zabíjení, výhodou jsou jeho výdrž, imunita vůči ohnivým útokům. Kuriozitou je schopnost absorpce tohoto elementu, avšak kvůli imunitě většinou nefunguje. Ošidné mohou být i jeho velmi vysoké nároky na manu, zvláště pak na vyšších úrovních. Funguje účinně i jako návnada, neboť jeho ohnivá aura k němu může přilákat nepřátele z okolí. Pokud ohnivý golem zemře, vybuchne a způsobí menší plošné škody okolním nepřátelům.

Tabulka

  • Úroveň golema = Úroveň hrdiny
  • Základní životy ohnivého golema = 313 (normal), 613 (nightmare), 1013 (hell)
  • Míra regenerace = 3
  • Základní škody ohnivého golema = 10–27 (normal), 15–39 (nightmare), 18–47 (hell)
  • Šance na kritický úder = 5 %
  • Rychlost pohybu = 10 chůze, 10 běh
  • AI Delay = 15 snímků
  • Efektivnost sání = 0
  • Efektivnost zmražení = -50% rychlosti pohybu a útoku
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mana 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140
DMG ohněm
(Normal)
44–90 59–106 74–122 89–138 104–154 119–170 134–186 149–202 165–219 187–242
DMG ohněm
(Nightmare)
49–102 64–118 79–134 94–150 109–166 124–182 139–198 154–214 170–231 192–254
DMG ohněm
(Hell)
52–110 67–126 82–142 97–158 112–174 127–190 142–206 157–222 173–239 195–262
Úroveň
Holy Fire
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Holy Fire DMG 5–7 6–8 7–9 8–10 9–11 10–12 11–13 12–14 13–15 14–16
Dosah (y) 8,6 9,3 10 10,6 11,3 12 12,6 13,3 14 14,6
Odolnost
vůči ohni (%)
164 155 148 142 138 134 131 129 126 124
Absorpce
ohně (%)
36 45 52 58 62 66 69 71 74 76
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Mana 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240
DMG ohněm
(Normal)
206–262 225–282 241–299 263–322 279–339 307–368 330–392 359–422 382–446 411–476
DMG ohněm
(Nightmare)
211–274 230–294 249–314 268–334 287–354 312–380 338–407 364–434 390–461 416–488
DMG ohněm
(Hell)
214–282 233–302 252–322 271–342 290–362 315–388 341–415 367–442 393–469 419–496
Úroveň
Holy Fire
18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Holy Fire DMG 16–18 17–19 19–21 20–22 22–24 24–26 27–29 29–31 32–34 34–36
Dosah (y) 15,3 16 16,6 17,3 18 18,6 19,3 20 20,6 21,3
Odolnost
vůči ohni (%)
122 121 119 118 117 115 115 114 113 112
Absorpce
ohně (%)
78 79 81 82 83 85 85 86 87 88
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Mana 250 260 270 280 290 300 310 320 330 340
DMG ohněm
(Normal)
437–503 469–536 502–570 514–583 526–596 538–609 550–622 562–635 575–649 588–663
DMG ohněm
(Nightmare)
442–515 474–548 507–582 519–595 531–608 543–621 555–634 567–647 580–661 593–675
DMG ohněm
(Hell)
445–523 477–556 510–590 522–603 534–616 546–629 558–642 570–655 583–669 596–683
Úroveň
Holy Fire
28 29 30 30 30 30 30 30 30 30
Holy Fire DMG 37–39 40–42 44–46 44–46 44–46 44–46 44–46 44–46 44–46 44–46
Dosah (y) 22 22,6 23,3 23,3 23,3 23,3 23,3 23,3 23,3 23,3
Odolnost
vůči ohni (%)
112 111 110 109 109 109 108 108 107 107
Absorpce
ohně (%)
88 89 90 91 91 91 92 92 93 93
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Mana 350 360 370 380 390 400 410 420 430 440
DMG ohněm
(Normal)
601–677 614–691 627–705 640–719 653–733 666–747 679–761 692–775 705–789 718–803
DMG ohněm
(Nightmare)
606–689 619–703 632–717 645–731 658–745 671–759 684–773 697–787 710–801 723–815
DMG ohněm
(Hell)
609–697 622–711 635–725 648–739 661–753 674–767 687–781 700–795 713–809 726–823
Úroveň
Holy Fire
30 30 30 30 30 30 30 30 30 30
Holy Fire DMG 44–46 44–46 44–46 44–46 44–46 44–46 44–46 44–46 44–46 44–46
Dosah (y) 23,3 23,3 23,3 23,3 23,3 23,3 23,3 23,3 23,3 23,3
Odolnost
vůči ohni (%)
106 106 106 106 106 105 105 104 104 104
Absorpce
ohně (%)
94 94 94 94 94 95 95 96 96 96

Touto dovedností může být vyvolán pouze jeden golem, a to bez ohledu na druh. Po vyčarování nového bude dosavadní golem odčarován. Nelze tedy mít zároveň hliněného, krvavého, železného, nebo ohnivého golema.

K určení úrovně golema, attack ratingu, obrany a šance na zásah slouží úroveň, jakou měla postava v momentě vyčarování. Tyto položky golemovi zůstanou až do jeho zničení, odčarování nebo náhrady novým.

Ostatní vlastnosti golema jsou stanoveny v momentě jeho vyčarování.

Bonus k životům z dovednosti Golem Mastery je přičten k bonusu synergie z dovednosti Blood Golem. Bonus k životům z dovedností Battle Orders a Oak Sage se připočte až potom.

Ohnivé škody uvedené v tabulce výše jsou tvořeny třemi složkami: základní ohnivé škody, jež jsou odlišné pro každou obtížnost, dále přírůstek ohnivých škod z této dovednosti a nakonec se ke škodám nablízko přidá ještě hodnota z golemovy Holy Fire.

Holy Fire je u ohnivého golema nejníže na 8. úrovni a zastropován je na 30. úrovni.

Kritické údery se neuplatní u plošné ohnivé škody.

V případě smrti se golem výbuchem rozpadne a nepřátelům v okolí 4 yardů způsobí fyzické škody za 100 bodů života a ohnivé škody rovněž za 100 bodů života.

Pro ohnivého golema neplatí vlastnosti u Nekromancerových předmětů +% Fire Skill Damage a -% Enemy Fire Resistance.

Golem dovede otevírat dveře, mnohdy v nevhodný okamžik.

Golema nelze srazit zpět knockbackem ani ho nelze ochromit vlastností Hit Recovery.

Rychlost útočení

Golemové mají pevně zakódovaný Delay mezi jednotlivými útoky na 15 snímků, přičemž trvání jednoho úderu trvá 16 snímků. Dohromady i s delayem zaútočí jednou za 31 snímků, tedy za 1,24 sekundy.

Rychlost útoku může být zvyšována aurou Fanaticism. Následující tabulka uvádí breakpointy:

EIAS Snímky na 1 útok
0 16
7 15
14 14
22 13
31 12

Výpočty

Úrovně 1—8 9—16 17—22 23—27 28—99
Minimální DMG 9*slvl + 1 10*slvl – 7 11*slvl – 23 12*slvl – 45 13*slvl – 73
Maximální DMG 10*slvl + 17 11*slvl + 9 12*slvl – 7 13*slvl – 29 14*slvl – 57
  • Celkové škody = Základní škody + DMG ohněm + Holy Fire DMG
  • Obrana = 200 + údaj z Monlvl.txt
  • Attack Rating (Normal) = 120 + údaj z Monlvl.txt
  • Attack Rating (Nightmare) = 209 + údaj z Monlvl.txt
  • Attack Rating (Hell) = 298 + údaj z Monlvl.txt
  • Odolnost vůči ohni (%) = 175 – [75*[(110*slvl)/(slvl+6)]/100] %, hranaté závorky zaokrouhleny dolů. Minimum = 75 %
  • Absorpce ohně (%) = 25 + [75*[(110*slvl)/(slvl+6)]/100] %, hranaté závorky zaokrouhleny dolů. Maximum = 100 %

(slvl = úroveň skillu)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Všechny předměty typu Wand a Shrunken Heads (ilvl>37): +1–3 to Fire Golem (Necromancer Only) (varies)

Panuje víra, že veškerý život byl utvořen, když se smísily oheň, země, kov a tkáň. Nekromancer, jenž je vzdělán v tomto umění, dovede přivolat golema, zkonstruovaného zcela z živoucího ohně. Nekromancer takového golema přivolá skrz urychlení částic vzduchu v neustále zvyšujícím se tempu. Tyto částice nakonec vzplanou a golem se za praskajících zvuků ocitne na světě, zdánlivě z ničeho nic.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Necromancer – Skilly – Summoning Spells

Napsat komentář