Necromancer – Skilly – Summoning – Clay Golem

 

NecromancerSummoning SpellsPoison and Bone Spells Curses

Clay Golem

claygolem
  • Potřebný level: 6
  • Potřebné skilly: žádné
  • Typ skillu: Přivolávací
  • Levé tlačítko: Ne

Clay Golem dostává synergické bonusy ze skillů:

Touto dovedností vytvoří Nekromancer z hlíny golema, který bude bojovat po jeho boku. Na rozdíl od kostlivců lze vyvolat pouze jednoho jediného golema. Nelze vyvolat hliněného golema a zároveň například krvavého golema. Avšak společně s kostlivci ho lze vyvolat. Výhody hliněného golema nespočívají ani tak v síle jeho útoku, ale v ohromné výdrži. Neocenitelná je jeho schopnost zpomalit protivníka. Obojí může Nekromancerovi zachránit život, a to i v případě, že nemá do této dovednosti vloženo příliš mnoho bodů. Funguje účinně i jako návnada.

Tabulka

  • Úroveň golema = Úroveň hrdiny
  • Míra regenerace = 3
  • Šance na kritický úder = 5 %
  • Rychlost pohybu = 8 chůze, 8 běh
  • AI Delay = 15 snímků
  • Efektivnost sání = 0
  • Efektivnost zmražení = -50% rychlosti pohybu a útoku
  • Odolnost vůči fyzickým útokům = 25 %
  • Odolnost vůči blesku = 20 %
  • Odolnost vůči chladu = 50 %
Úrovně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mana 15 18 21 24 27 30 33 36 39 42
Zpomalení nepřátel (%) 11 20 27 33 37 41 44 46 49 51
DMG (Normal) 2–5 2–6 3–8 4–10 4–12 5–13 6–15 6–17 7–19 8–20
DMG (Nightmare) 2–6 2–8 3–10 4–12 4–14 5–16 6–18 6–20 7–22 8–24
DMG (Hell) 3–7 4–9 5–11 6–14 7–16 8–19 9v21 10–24 11–26 12–29
+Attack Rating 20 40 60 80 100 120 140 160 180 200
Životy (Normal) 100 135 170 205 240 275 310 345 380 415
Životy (Nightmare) 175 236 297 358 420 481 542 603 665 726
Životy (Hell) 275 371 467 563 660 756 852 948 1045 1141
Úrovně 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Mana 45 48 51 54 57 60 63 66 69 72
Zpomalení nepřátel (%) 53 54 56 57 58 60 60 61 62 63
DMG (Normal) 9–22 9–24 10–26 11–27 11–29 12–31 13–33 13–34 14–36 15–38
DMG (Nightmare) 9–27 9–29 10–31 11–33 11–35 12–37 13–39 13–41 14–43 15–45
DMG (Hell) 13–31 14–33 15–36 16–38 17–41 18–43 19–46 20–48 21–51 22–53
+Attack Rating 220 240 260 280 300 320 340 360 380 400
Životy (Normal) 450 485 520 555 590 625 660 695 730 765
Životy (Nightmare) 787 848 910 971 1032 1093 1155 1216 1277 1338
Životy (Hell) 1237 1333 1430 1526 1622 1718 1815 1911 2007 2103
Úrovně 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Mana 75 78 81 84 87 90 93 96 99 102
Zpomalení nepřátel (%) 63 64 65 66 66 66 67 67 68 68
DMG (Normal) 16–40 16–41 17–43 18–45 18–47 19–48 20–50 20–52 21–54 22–55
DMG (Nightmare) 16–48 16–50 17–52 18–54 18–56 19–58 20–60 20–62 21–64 22–66
DMG (Hell) 24–56 25–58 26–60 27–63 28–65 29–68 30–70 31–73 32–75 33–78
+Attack Rating 420 440 460 480 500 520 540 560 580 600
Životy (Normal) 800 835 870 905 940 975 1010 1045 1080 1115
Životy (Nightmare) 1400 1461 1522 1583 1645 1706 1767 1828 1890 1951
Životy (Hell) 2200 2296 2392 2488 2585 2681 2777 2873 2970 3066
Úrovně 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Mana 105 108 111 114 117 120 123 126 129 132
Zpomalení nepřátel (%) 69 69 69 69 69 70 70 71 71 71
DMG (Normal) 23–57 23–59 24–61 25–62 25–64 26–66 27–68 27–69 28–71 29–73
DMG (Nightmare) 23–69 23–71 24–73 25–75 25–77 26–79 27–81 27–83 28–85 29–87
DMG (Hell) 34–80 35–82 36–85 37–87 38–90 39–92 40–95 41–97 42–100 43–102
+Attack Rating 620 640 660 680 700 720 740 760 780 800
Životy (Normal) 1150 1185 1220 1255 1290 1325 1360 1395 1430 1465
Životy (Nightmare) 2012 2073 2135 2196 2257 2318 2380 2441 2502 2563
Životy (Hell) 3162 3258 3355 3451 3547 3643 3740 3836 3932 4028

Touto dovedností může být vyvolán pouze jeden golem, a to bez ohledu na druh. Po vyčarování nového bude dosavadní golem odčarován. Nelze tedy mít zároveň hliněného, krvavého, železného, nebo ohnivého golema.

K určení úrovně golema, attack ratingu, obrany a šance na zásah slouží úroveň, jakou měla postava v momentě vyčarování. Tyto položky golemovi zůstanou až do jeho zničení, odčarování nebo náhrady novým.

Ostatní vlastnosti golema jsou stanoveny v momentě jeho vyčarování.

Bonus k životům z dovednosti Golem Mastery je přičten k bonusu synergie z dovednosti Blood Golem. Bonus k životům z dovedností Battle Orders a Oak Sage se připočte až potom.

V případě, že postava má Summon Resist na 6. nebo vyšší úrovni, je hliněný golem imunní vůči chladu.

Zpomalení nepřítele se uplatní jak při úspěšném zásahu nepřítele golemem, tak při zásahu golema nepřátelským útokem nablízko.

Golem dovede otevírat dveře, mnohdy v nevhodný okamžik.

Golema nelze srazit zpět knockbackem ani ho nelze ochromit vlastností Hit Recovery.

Rychlost útočení

Golemové mají pevně zakódovaný Delay mezi jednotlivými útoky na 15 snímků, přičemž trvání jednoho úderu trvá 17 snímků. Dohromady i s delayem zaútočí jednou za 32 snímků, tedy za 1,28 sekundy.

Rychlost útoku může být zvyšována aurou Fanaticism. Následující tabulka uvádí breakpointy:

EIAS Snímky na 1 útok
0 17
4 16
11 15
19 14
27 13
37 12

Výpočty

  • Mana = 12 + 3*slvl
  • Zpomalení nepřátel (%): [75*[(110 * slvl)/(slvl + 6)]/100] %, hranaté závorky zaokrouhleny dolů. Maximum = 75 %.
  • Životy (Normal) = 100*(65 + (35 * slvl))/100
  • Životy (Nightmare) = 175*(65 + (35 * slvl))/100
  • Životy (Hell) = 275*(65 + (35 * slvl))/100
  • Životy celkem = Životy (Normal/Nightmare/Hell) * (1 + (5*BGslvl + 20*GMlvl)/100)
  • DMG (Normal) = [2*(1 + (slvl*35/100))] – [5*(1 + (slvl*35/100))]
  • DMG (Nightmare) = [2*(1 + (slvl*35/100))] – [6*(1 + (slvl*35/100))]
  • DMG (Hell) = [3*(1 + (slvl*35/100))] – [7*(1 + (slvl*35/100))]
  • Obrana (Normal) = 100 + údaj z Monlvl.txt
  • Obrana (Nightmare) = 100 + údaj z Monlvl.txt
  • Obrana (Hell) = 100 + údaj z Monlvl.txt
  • +Attack Rating = 20*slvl
  • Attack Rating (Normal) = 40 + (20*slvl) + údaj z Monlvl.txt
  • Attack Rating (Nightmare) = 66 + (20*slvl) + údaj z Monlvl.txt
  • Attack Rating (Hell) = 92 + (20*slvl) + údaj z Monlvl.txt

(slvl = úroveň skillu, BGslvl = úroveň Blood Golema-hard body, GMlvl = úroveň Golem Mastery)

Výskyt dovednosti

Některé předměty poskytují bonus k tomuto skillu:

  • Všechny předměty typu Wand a Shrunken Heads (ilvl<37): +1–3 to Clay Golem (Necromancer Only) (varies)

Dovednost se vyskytuje na „nabitých“ předmětech (Charges):

  • Stone brnění: Level 16, 16 Charges

Rozhýbat tkáně těla, které je mrtvé, je pro Nekromancera docela hračka. Avšak vdechnout jiskru života do předmětů neživé přírody je již zcela o něčem jiném. Hliněný golem je výsledek nejjednodušší formy tohoto umění o vysoké složitosti a pro Nekromancera představuje sluhu vzniklého ze země samé. Nároky, které jsou kladeny na psychiku vyvolávače, dovolují udržovat při životě pouze jediného golema jakéhokoliv druhu.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Herní postavy – Necromancer – Skilly – Summoning Spells

Napsat komentář